Mistähän tämäkin johtuu ?

YO west coust niggers
olen tullut tulokseen että lääkkeet toimivat paremmin tyhjään vatsaan kuin täyteen.
Mistähän tämäkin johtuu ? pörinät ovat paremmat mitä tyhjempi vatsa kun sinne jotain heittää :open_mouth:

syöminen (lue täysi maha) hidastaa mahan tyhjenemistä ja yleensä hidastaa lääkkeen imeytymistä, jolloin vaikutuksen alkaminen viivästyy. (lue ei kolahda niin nopeasti vaikutus tuntuu pienemmältä)

Ja täysin tyhjä maha kourallinen pillereitä on myös yksi tehokkaimmista keinoista hankkia itselleen sellainen närästys että liuskallinen Rennietä ei auta yhtäään. Lasi tuoremehua ei juurikaan heikennä tehoä mutta suojaa vatsaa ja jotkut väitävät et lasillinen anamehua jopa tehostaissi Tramalin ja vastaavien tehoa. Haitaksi se ei kumminkaan missään nimessä ole halusipa vaan ottaa normi lääkkeet tai viihteillä.

Minulla ei tule närästystä pillereistä, riippuu tietenkin siitä, mitä pillereitä… Laktoosi aiheuttaa pameissa (siis diapam/medipam) ongelmia, vaikkei mul edes ole laktoosi-intoleranssia :confused: Aineskaan appelsiinimehu ei mun massua auta yhtään, kun en voi k.o. hedelmiäkään syödä ilman vatsakipuja. Mut tietty imeytyy paremmin tyhjästä vatsasta, ainakin jos sieltä imeytyviä lääkkeitä. Luulis, että täys maha hidastaisi muutenkin…Ennen kuin pääsee sinne suolistoon, mistä jotkut lääkkeet imeytyvät… :question: Kai sil on vaikutusta onko kapseli vai lääke… Tai sil, onko se lääke jo suussasulava. Tai jotai sinne päin… :question:

Taas täällä tiedetään paljon… :mrgreen: