kyllä, Laskut kestetään ja maksetaan ja jos ei niin turpaan otetaan ja kestetään silti. se on sama kun krapulakin…vittuako joit.
toisaalt amfetamiinipsykoosi toimii mallitilana paranoidille skitsofreniapsykoosille ja sen on todettu aiheutuvan LIIASTA dopamiinierityksestä joten voisko olla et amfetamiinipsykoosi aiheutuuki siitä et semmosta tilaa ei kauaa koe positiivisena ja siks tulee ne laskut missä vihamilisii tonttui pyörii seinillä ja löytyy vanhuksia vaatekaapeista…
En oo lukenut alusta asti mut sanoisin että valvomisesta ja henkiset laskut on morkkistakin, näin mulla. Ei kyl pahemmin oo piristä mitään laskuja ikinä tullut kun on ryynejä tarpeeksi. Ja tietty ei igorin katupiristä ikinä tiedä mitä siinä on. Parempi hommaa vaan sillon kun tietää että se on hyvää.
Ne kusipäät ketkä jatkaa sen tahnaksi tekee sen tahallaan että sen voi vetää suoneen ja näin koukuttaa asiakkaita diilerille.
mä tykkään pirilaskuista tykkään olla vähän paskas kunnos… hassuu =)
Jos olisi puhdasta piriä niin pirilaskut johtuvat siitä, että amfea ottaessa aivot käyttävät kerralla dopamiini & serotoniinvarastot loppuun kerralla. Menee pari-kolme pv että ne uusiutuvat. Sama essoissa (kuuluu amfeihin). Tämän voi lukea esim. Wikistä.
Voisi kysyä mistä pirinousut johtuvat? Tietenkin siitä että kaikki hyvänolon hormonit & välittäjäaineet vapautuvat kerralla. Tuohon perustuu varmasti iv-koukkukin, “heti-mulle-kaikki-tänne-nyt”… Suosittelen katsomaan tuon animaation tuolta plinkistä jos ei ole katsonut “huumetta aivoille”-dokkareita… Mikäli aivojen rakenne on tuntematon, niin lukion biologian & psykan kirjoista löytyy perustiedot jolla asia aukenee täydellisesti…
Lyhyesti ja yksinkertaisesti kansankielellä sanottuna, asiaa ihan lääketieteen kannalta tutkineena ja reilusti yli 10 vuoden kokemuksen omaavana voin vastata teille seuraavaa. Aivoissa on hyvänolon keskuksia jotka tuottaa meille hyvänolon tunteita. Piri oli se sitten paskalla jatkettua tai millä vaan laittaa kumminkin toimivana annoksena nuo mielihyväkeskukset pahasti ylikierroksille. Tästä johtuu jopa eufooriset tunteet piristä varsinkin kun sitä vetää ensimmäistä kertaa tai todella pitkän tauon jälkeen. Kumminkin säännöllinen viihdekäyttökin joka aina varmasti pysyy kaikilla hanskassa aiheuttaa pikkuhiljaa vaurioita näihin hyvänolon keskuksiin. Tästä johtuu aina pahenevat laskut piriä ottaessa. Ja se että piri ei toimi enää ns. kunnolla jos ottaa vaikkapa joka viikonloppu. Sitten aletaan syyttää piriä paskaksi ja muistellaan miten silloin kun aloitti sai aina kunnon tavaraa jne. Ja ajanmittaan myös nuo masennukset pahenevat. Sitten aletaan näitä kauheita laskuja loiventamaan bentsoilla ja opiaateilla. Ajanmittaan noissa kummassakin vaihtoehdossa on se vaarana että ihan tulee jopa itselleenkin yllätyksenä kun tajuaa olevansa opiaatti tai bentso koukussa. Tällä kaavalla on mennyt hyvin yleisesti tämä asia suurimmalla osalla. Ja kaikki sanoo että mulla ei todellakaan karkaa pirin veto hanskasta ikinä koska en päästä sitä menemään siihen pisteeseen. Mutta tota äskeistä ei kukaan voi ikinä sanoa varmaksi. Sama koskee muidenkin aineiden kanssa. Tiedän paljon kavereita joilla viihdekäyttö kestänyt jopa 15 vuotta ja sitten yhtäkkiä karannut hanskasta todella nopeasti. Sitä kun ei itse edes huomaa ja ymmärrä siinä vaiheessa kun se hanskasta alkaa karkaamaan. Ihan turhaan täällä myöskin jotkut jauhaa vahvasta psyykkeestä ym. Minkä tahansa vahvoihin huumeisiin kuuluviin huumeiden kokeilu on aina iso riski, ja noihin vahvoihin huumeisiin piri kuuluu. Jos et ole ikinä koittanut niin älä kokeile mitään kovia huumeita. Teet elämäsi viisaimman päätöksen siinä ja et todellakaan tule päätöstä katumaan kun sitten 10-20 vuoden päästä katsot miten näillä kavereilla joilla viihdekäyttö oli varmasti hanskassa menee. Siksi ei edes sitä kokeilua kun siinä on suuri vaara että saat juuri sen todella kovan kolauksen, euforian tunteen ja se muutenkin tää on mun juttu fiiliksen siitä ja vaikka homman jättäisitkin siihen seuraavaksi vaikka seuraaviksi 10-20 vuodeksi niin se tunne ja muisto siitä tunteesta ei häviä ikinä päästä. Et voi koskaan tietää miten elämä menee, minne ajaudut, kehen tutustut ym. elämässä. Ja sitten kun tulee joku kriisi kuten vaikea ero tms. tämä muisto palaakin sieltä samantien mieleen ja tiedät vaikka kaverin jonka veli myy huumeita. Ja sitten kun ero ahdistaa niin päätät kokeilla piriä kun siitä niin tajuttoman hyvä olo tuli silloin aikoinaan. Ja se voi olla menoa jo siitä. Siinä mun neuvo vaikka mun aikaisemmista postailuista ei ehkä uskoisi. Ja en ole pirilaskuissa nyt. Vähän tuli tänäänkin otettua että sai olon korjattua. Mutta seuraavat 2 päivää pyhitän levolle että saa taas normiarjen rullaamaan.
Voin kertoa tässä samalla oman tarinani. Olen aloittanut päihteiden käytön alkoholilla 14 vuotiaana. 15 vuotiaana imppasin n. 3 kk. Viinaa tuli otettua aika reippaastikin 23 vuotiaaksi asti. Sen jälkeen se on vaan pikkuhiljaa jäänyt ja jäänyt pois ja nykyään en juo oikeastaan ollenkaan. Viinan kanssa mulle voi käydä ihan mitä vaan ja en jaksa enää istua mitään turhia kilikali tai pahoinpitely tuomioita. Piriä otin eka kertaa n. 20 vuotiaana. En tänä päivänäkään ole unohtanut sitä tunnetta mitä se teki vaikka olin aivan kauheessa kännissä kun sitä otin. Eipä ollut kännistä enää tietoakaan sen pommin jälkeen Olo oli pirteä kuin mikä, asiaa tuli niin paljon että monet alkoivat jo ihmettelemäänkin sitä ja se tunne että tää on mun juttu. No siihen aikaan ja pikkukylällä kun asuttiin niin sitä ei kovin usein tullut otettua kun sitä nyt ei niin yleisesti liikkunut missään. Mutta aina joskus. Välillä se touhu kumminkin jäi ihan vuosiksikin. Jossain vaiheessa kumminkin menin töihin pääkaupunkiseudulle. Mä olen aina ollut semmoinen magneetti että tutustun ns. saman ajattelutavan omaaviin ihmisiin eli jollain tavalla rikollisiin touhuihin kytkeytyneitä. No satuin pääsemään käsiksi aika halpaan ja sanotaanko että siihen aikaan suoraan maahantuojalta tulleeseen piriin ilman välikäsiä. Ja tietenkin rikollinen mieli laski heti 1+1 ja siitä sai lisätienestiä kun vei näille ns. diilerikingeille keneltä itse olin aiemmin kauheen säädön kanssa ostettua. Silloin ei tullut mieleenkään työpäivinä ottaa yhtään piriä vaan säästin nämä touhut viikonloppuvierailuihin kotiseudulla. Ylimääräistä rahaa kun sattui olemaan niin tuli ostettua aika reilusti itselle ja kaveriporukalle tavaraa omaan käyttöön perjantaille ja lauantaille. Ja tietoa ei juurikaan ollut mitään. Tuli melkoiset överit monelle kun eka pommin nielaisivat kun oltiin kaikki melko kokemattomia ja osa ensikertalaisia. Ja tuskin aiemmin oltiin tuon laatuista piriä mekään jotka oltiin ns. kokeneita tiedetty olevankaan
Kyllä näin jälkeenpäin ihan hirvittää muistella sitä touhua
Kummatkin päivät meni ihan melkein juomatta ja murustakaan syömättä. Sitten maanantaiksi töihin ilman sen kummempia huonoja oloja ja täysin ilman yhtään mitään. Tietenkin ravinnon ja nesteen puute vaivasi mutta niitähän sai tankattua siinä töissä hyvin takaisin. Ja pari päivää kun nukkui normaalia pidemmät päivä- ja yöunet niin eipä ollut mitään oloja enää. Ja muutenkin siihen aikaan olin sitä mieltä että rauhoittavia tarvitsee vain nämä joilla on heikko psyyke. Tätä tulikin harrasteltua jonkun aikaa ja touhu jäi kun muutin toiselle paikkakunnalle ja porukkaa jäi kiinni mistä tavara tuli. Siinä meni varmaankin ainakin 1-2 vuotta ennen kun tuli otettua seuraavan kerran piriä. Tätä jatkui satunnaisesti taas vuoden verran ja sitten oli taas melkein 2 vuotta taukoa. Mulla oli siihen aikaan ollut koko ajan suhteet pirin saamiselle yhtä helposti kuin maidolle kaupasta mutta en käyttänyt grammaakaan. Pieni kriisi elämässä siinä laittoi pirin käyttöä lisääntymään. Aloin myös silloin tällöin ottaa lääkkeitäkin. Onneksi tapasin nykyisen vaimoni kumminkin melko pian. Mutta nämä lääkkeet jäi jonkun verran tavaksi hoitaa esimerkiksi joitain tilanteita paremmin kuin selvinpäin, samoin piri. No touhua oli harvoin mutta niitä tilanteita mitkä jonkun näiden kanssa saisi hoidettua paremmin alkoi lisääntyä. No nykypäivänä tilanteet ovat lisääntyneet niin paljon että pelkkä päivän käyntiin saanti vaatii jo opiaattia. Ja unet monesti otetaan bentsoilla. Ja nuo lääkkeet alkoivat lisääntyä siitä kun joskus kun piriä otti laskut alkoivat tuntua jo ihan kauheilta. Pakko oli korjata oloa noilla. Varsinkin opiaateista vielä varoittelin paljon kavereitakin että niihin jää sitten todella pahasti koukkuun. Samoin bentsoihin. No nykyään pienellä kotikylällä kaverit ovat ihan elämän ja kuoleman rajamailla opiaattinarkkeina, piriä menee hihaan kaikilla jotka silloin tämä touhu aloitettiin aikoinaan. Ja itse olen ollut se kova huolehtija tästä yhdestä kaverista joka elää koko ajan elämän ja kuoleman rajamailla. Ja yrittänyt auttaa vielä tätä kaikin mahdollisin keinoin. Muutenkin mä olen aina auttanut liikaakiin ja kannan liikaa huolta läheisistä ja oikeista ystävistä vaimon mielestä. Tämä elämän ja kuoleman rajamailla oleva ystäväni on todella pahojen tulehduksien takia ollut sairaalassa jo paljon ja tulehdusarvot tapissa. Olen yrittänyt saada häntä koko ajan lopettamaan piikittämisen. Ja nyt eräänä päivänä heräsin itse siihen että voi vittu mähän olen jäänyt itse koukkuun rännittämiseen vaikka sekin piti olla asia mikä mulle ei koskaan tavaksi jää vaikka joskus oli joku kaveri jeesannut ja laittanut mulle töötit. Itseltäni se ei onnistunut ja en muutenkaan tykännyt yhtään siitä. Joten yleisimmin tuli otettua pommina tai nenään. Nyt sain sitten kuuluisan tekosyyn ottaa piriä ränniin jos saan vaan itse onnistumaan sen kun meni hermot ja siinä syy pirin otolle kun siinä kun sain samana päivänä riidan vaimon kanssa aikaiseksi ja siksi “piti” mennä ottamaan jotain ja piriä oli vaan just siinä samantien saatavilla. Syy miksi pirin otosta piti olla taukoa silloin oli pahat vatsavaivat ja lääkärin epäily vatsahaavasta. No sitten tämä oikein kuuluisa ja ovela itsensä huijaaminen. Tässä oli omasta mielestä oikein perusteltu syy koittaa että onnistuuko se ränniin itse laittaminen vaikka ei ikinä ennen ole onnistunut. Ja se onnistui. En ollut piriä ottanut varmaan puoleen vuoteen ja nousutkin oli sen mukaiset. Ja pikkuhiljaa touhu alkoi onnistua paremmin ja paremmin. Mutta päätin että se on pelkkä piri mitä laitan ränniin. Sitten taas riita vaimon kanssa laukaisi syyn siihen että vetäisin n. 100 mg oxycontia ensimmäistä kertaa elämässä ränniin. Tolet oli kovat kun opiaatteja olin syönyt opiaatteja jo pitkään ja aina kun sattui vähän nostamaan lääkärin määräämää kivunhoito annostusta ja lääkettäkin niin mulla ampaisee aina samantien opiaatti tolet ylös muutamassa päivässä. Toi teko oli vitun tyhmä vaikka sainkin siitä elämäni euforiat! Oikein tipahdin siitä ja sain kunnon nuokut. Sit alkoikin alamäkeä todella nopeesti. Jäi asiat hoitamatta ja joudun tekemään työtä siihen että saan salattua tän rännittämisen melkein kaikilta tutuilta. Vain hyvät erittäin läheiset ystäväni tietävät tämän ja vaimo myös mutta häntä tämä jo kauhistuttaa. Mutta niinkuin hän on aiemminkin huomannut että kieltäminen ei auta eikä syyllistäminen. Häpeän kumminkin itse tätä niin paljon ja koen todella huonoa omaa tuntoa että teen tällaista. Olen lisäksi isä ja välillä tuntuu kun olen jossain menossa ja juuri aloittamassa tykitystä aivan järkyttävän pahalta ajatella että minä joka on muutenkin ylihuolehtivainen siitä että meillä ei lapsi joudu ikinä näkemään humalaisia ja jos satun olemaan vähääkään liiallisissa lääkkeissä tai pireissä en suostu kotona jäämään hetkeksikään lapsen kanssa kahdestaan vaan aina pitää olla joku selväpäinen paikalla. Ja lapsen ei tarvitse ikinä kotona pelätä mitään. Piriä en itse asiassa edes käytä kun harvoin mutta ne harvat kerrat voi venähtää helposti viikon tai kahdenkin mittaisiksi(ja tietenkin joka toinen yö yleensä unta noissa istunnoissa) koska en ota kun n. 5 kertaa vuodessa sitä nykyään. Isoin ongelma on opiaatit ja en tiedä joko noi bentsotkin on päässeet siihen pisteeseen että on koukussa. Siitä en luista. Sitten on tosiaan vittumaista tämä kun joudun salaamaan tätä asiaa todellakin tarkasti. Meillä on piireissä tykittäminen aika mustalla listalla ja jos joku kuulee että tätä olen alkanut tekemään menisi luottamus moneen suuntaan. No silti kyllä voisivat myöntää 75 % samoissa ympyröissä pyörivät että he ovat täysin päihdekoukussa. Ja vaikka se tykittäminen näissä kaikissa nimeltämainitsemattomissa ns. “ammattikerhoissakin” on ehdottomasti kiellettyä sitä tehdään salaa ja paljon. Ja muutenkin koko ala on alkanut mennä epäluotettavaksi ja välillä jopa ihan täydeksi perseilyksi sen takia kun suurin osa “ammattilaisista” käyttää huumeita säännöllisesti ja ovat käytännössä narkkareita. No samaan jamaan olen itse itseni saanut ja salailen sitä kaikilta että enpä ole sen parempi. Ja en tässä todellakaan tarkoita että myyn huumeita ammatikseni tai muutenkaan teen rikoksia ammatikseni jos krp:n lapsena naapurin sedän raiskaamiksi joutuneet tutkijat tätä ip:tä ovat vailla
Kunhan olen kuullut kaikenlaisia juoruja pitkin poikin
Ja nettiin nyt voi kirjoittaa kuka sattuu ja mitä sattuu
Mutta vaati kyllä todella kovaa nöyrtymistä nyt tajuta että vittu mä olen oikeasti narkki! MINÄ?! Eihän sen nyt minun kohdalla olisi ikinä voinut olla edes mahdollista. Ja mä olen aina niin tarkkana että ei tule otettua liian usein ja liian montaa päivää putkeen mitään lääkettä. Ja olin myös joskus sitä mieltä että se on vain heikkoa psyykettä jos joutuu ylipäätään bentsojakin säännölliseen syömään. Sekin oli mun mielestä luonteen heikkoutta jos niitä söi edes krapulaan. Että voin ihan kokemuksesta nyt kertoa ja varmasti paljon nähneenä että KUKAAN ei voi sanoa olevansa yhdenkään kovan huumeen herra ja olevansa varma etten minä jää koukkuun. Ja vaati vielä kovempaa nöyrtymistä hakea apua tähän kun ne omat lukuisat lopettamis yritykset ovat aina menneet vituiksi. Ja olen sitä jo hakenut. Ja lähden katkaisuun tässä lähiaikoina kun paikka vaan vapautuu. Ja en onneksi saanut vielä itseäni siihen pisteeseen että kohta olisin alkanut rottailemaan, velkaantumaan ja lopulta vasikoimaankin mikä narkkipiireissä on yleistä. Saan vielä hyvän maineeni säilytettyä ja voin edelleen kulkea joka paikkaan ilman että mun tarvii miettiä ketä siellä on hyvällä omallatunnolla. Ja mikä parasta, saan nauttia perheestäni taas ihan selvällä päällä ja hekin saavat takaisin minut omana itsenäni. Saan samalla oman itseni takaisin. Ja tiedän että hyvähän se on näin etukäteen puhua mutta kyllä mä tiedän että onnistun. Tiedän että tää on loppuelämän taistelu ja houkutuksia on. Ja on uudelleen opittava että jos ahdistaa niin siihen ei tarvita heti lääkettä, jos vituttaa se ei ole syy ottaa mitään ym ym. Ei ole enää syitä mihin pitää jotain ottaa En kumminkaan tee mitään normaaleita päivätöitä eikä mulla ole velvotteita mihinkään suuntaan kunhan nyt ilmoitan olevani tietyn aikaa tavoittamattomissa tärkeimmille ihmisille jotka sen tiedon tarvitsee niin saan ihan rauhassa kärsiä kunnon hoidossa tämän vieroitushelvetin. Ja kun onneksi tajusin kaiken näinkin varhain saan olla todellakin kiitollinen etten tajunnut tätä kaikkea sitten vasta kun olisi tuolla jossain piilossa asumassa velka ukkona ym. ym. rottamaisuutta ja olisin menettänyt perheeni mikä minulla on ja mikä minulle on tärkeintä.
Olkoon tämä samalla nyt valistustekstinä teille kaikille jotka mietitte sitä ekaa piri, subu ym. koviin huumeisiin kuuluvien aineiden kokeilua. Ole fiksu ja jätä se tekemättä! Se ensimmäinen kerta jos kunnolla kolahtaa saat jo sillä ikuisen “vamman” päähäsi koska et koskaan saa sitä hyvänolon tunnetta pään muistoista pois! Ja vaikka nuoret kollit tietenkin aina haluaa olla kovia jätkiä ja nostaa “statustaan” jollakin, muista että tämä on huonoin vaihtoehto siihen vaikkakin se hetkeksi sen tekeekin nuorille kolleille. Lopputulos ei kumminkaan todennäköisesti pääty hyvin vielä kun sitä aloittaa nuorena säännöllisesti tekemään ja se “kova jätkä” on vielä joskus jossain kaikkien halveksima narkki rotta joka vaihtelee paikkakuntaa vähän väiä kun joka paikassa palaa sillat takanaan velkojen ym rottailujen takia. No monetkin valitsevat sen elämäntyylin nykyään jo tosiaankin nuorena. Mutta haluatko sinä juuri sitä? Elämä on varmasti hienompaa ilman riippuvuuksia kun ei tarvitse olla huolissaan siitä että on varmasti tarpeeksi kamaa että riittää myös huomen aamuun että pääsee sängystä ylös. Ja tässä on nyt kokemus joka puhuu.
Tossa on mun tarina tiivistettynä ja se olisi paljon pidempikin jos alkaisin kertomaan kaiken mahdollisen. Enkä sitä täällä julkisesti haluaisikaan tehdä Kenenkään kaman käyttö ei tule jatkossakaan olemaan mun asia tuomita. En varmasti tule ikinä menemään normaaleihin töihin mutta tämän olin selvää jo kauan ennen kuin kaman käyttö karkasi käsistä. Tulen elämään edelleen elämää mistä nautin. Mutta nautin siitä selvänä niinkuin nautin ennenkin. Ja nautin ennenkaikkea perheestäni selvinpäin. Tietenkin ensin on käytävä tämä kova vieroitus ja siitä eteenpäinkin on taistelua ja loppuelämän tämä himo kestää. Jospa se joskus sitten vielä helpottaisi. Tähän jamaan missä nyt istun kirjoittamassa tätä juttua en enää todellakaan halua ja se motivoi!
^Täällä oikeasti on erittäin vähän näitä “ekaa kertaa” kokeilevia. Valitettavan moni foorumin käyttäjä on jo poistunut keskuudestamme, lisäksi useampi täällä tietää kyllä mitä aineet ovat/ tekevät elimistölle & psyykelle…
Kirjoititko tuon selvänä vai kenties pirin voimalla??
PS. Mitä olen reilu 7 vuoden aikana 2 kertaa piriä ottanut ja toisella kertaa se oli muka “todella hyvää”, niin omiin piri-aikoihini verrattuna aine oli todella paskaa. Tosin tästä on vuosia ja oli aika hyvin tiedossa mitä määrää ostettiin keneltäkin ja kuka jatkoi ja kuka ei… Sitäpaitsi kyllä jokainen joka on piriä hiukan enemmänkin kuin vkloppuisin vetänyt, tietää useammastakin asiasta toimiiko se vai ei… Itse frendien kanssa kerran vedin piriä jota kaikki pitivät niin hyvänä. Toisena kertana kun ostimme sitä parin pv:n päästä (sama erä), kysyin muilta että huomaavatko kenties lieviä mdman kaltaisia vaikutuksia kuten värien kirkastumista + lievää väreilyä yms. Huomasivat asian kun mainitsin, olivat jotain omituista huomanneet, mutta eivät sen tarkemmin asiaa olleet pohtineet ennenkuin sen ääneen sanoi… Tuolloin yksi tabu maksoi tehtaalla sen [Poistettu hintatietoja -Päihdelinkin moderaattori] joten mitä ilmeisemmin Igor oli laittanut hiukan sekaan jatketta. Itse huomasin sen, koska en pysynyt kunnolla hereillä ja tavaraa sai kiskoa paljon normia enemmän… Yksi jatke aiheutti itselläni ainakin pistokohdan ja ympärystän kuumotusta (ei siis mitään lievää), näppylöitä ja sai oikeasti pitää jääkylmän veden alla pitkään jotta ei kävisi enempää damagea. Monia muitakin tarinoita on, mutta jaksa tästä aiheesta enempää.
PPS. Sama asia masis-lääkkeissä. Ensin vapauttavat serotoniinia ja dopamiinia mm. ja sen jälkeen kun elimistö ei niitä saa ja reseptoreita on muodostunut jo liikaa (=ei tule hyvää fiilistä), niin lopettaminen ja masennus + muut mukavat oireet kestävät kuukausia… Jopa vuosia… Onneksi itse lopetin tuon shitin vetämisen jo 5 vuoden jälkeen… Enkä alkanut enää “viihdekäyttäjäksi”, koska tiedän että se ei onnistuisi enkä itseasiassa sitä enää tahtoisikaan.
Niinkuin jo alussa kirjoitin että tänään olen aamulla ottanut korjaavan satsin että pääsi käymään siellä päihdetyöntekijän vastaanotolla. Ja helpotti muutenkin edes vähän kun mun varsinkin on melko paska juttu mennä sinne koska sana tästä ei saa levitä. Muuten alla tossa useampina päivinä piriä ja nukuin viime yön. Samoin tästä kohta painun takas unten maille.
Tuolla seassa nyt oli joiltakin useampi kommentti joilla ei ollut mitään tekemistä todellisuuden kanssa.Ja porukka vähättelee kumminkin sitä että noi kovat huumeet ovat oikeasti kovia. Se on totuus että kukaan ei voi sanoa koskaan että hänestä ei voi tulla narkkaria jos kerran on päättänyt viihdekäyttö linjallekin lähteä. Asiansa aina kunniallisesti hoitaneet tyypit tekevätkin yhtäkkiä 15 vuoden jälkeen pystyt ja siinä taas uusi narkki pudotettu pohjamutiin kun tommosen jälkeen ei naamaa saa oikein enää takaisin millään. Siis nyt tarkoitan omaa tuttavapiiriäni. Ja usko pois. Tiedän kyllä mitä on oikea piri ja tiedän ettei siihen kukaan kotidiileri koske eikä kukaan muukaan ylimääräinen matkan varrella kun se pussukka mulle räpylään saapuu Mutta kyllä tuo on faktaa että ei sitä saa samalla tavalla tuntumaan kun eka kerralla ja kyllä kokenut käyttäjä kunnollisen tunnistaa vaikka olisi 5 päivää mennyt putkeen valvomatta. Varsinkin iv käytössä. Ja tiedän että täällä on kokenutta porukkaa narkkaamiseen. Halusin tossa kirjoittaa samalla oman tarinani tänne ja oikeasti varoittaa kun varmasti monetkin nuoret nykyään hakee netistä tietoa ja tutkitaan huumeiden käyttöä kiehtovana asiana. Ja johan noi kaikenmaailman no en nyt viiti rasistiksi alkaa diilaa ikään katsomatta. Suomalaisilla on ainakin tähän päivään mennessä ollut moraali sen verran korkeammalla ettei ala-ikäisille myydä. Tai ainakin suurimmalla osalla. Nää rotat nyt sitten tekee kaiken mahdollisen rahan eteen.
Saitko tosta mun kirjoituksesta sitten jotenkin pahan kuvan? Hyvää vain tarkoitin ja kirjoitin tietoja vähän erilaisesta näkökannasta. Jos mun ekoja postauksia tälle saitille kattoo niin ne nyt on ihan täyttä sekoilua kun kaverin kanssa tuli heitettyä hiukan valvoneena ja levottomassa olotilassa melkoista tarinaa.
SIlloin kun minä piriä ja muita stimuja käytin niin mitään “laskuja” ei tullut, ellei sitten nukahtamisvaikeuksia ja ruokahaluttomuutta sellaiseksi lasketa? Nehän on stimulanttien vaikutuksia, eikä laskutiloja. Käyttökertoja varmasti yli sata, mutta ei kertaakaan laskuja.
nyt vastaan : Siitä että aine loppuu.
No huhhu! Sekaiv, mitä jos alkaisit jakaa tekstisi kappaleisiin?
stufff:han sen sanoi ekalla sivulla.
Itellä just sellanen olotila ku “laskut” päällä ja tää täytynee laittaa huonon laadun piikkiin. Täällä päin ainoa mitä kannattaa vetää on näemmä nappimuodossa, kaikki jauho laimeeta ku ädinmaito. Prkl. Nimimerkillä odottaa subua. Sillä saapi noi laskut vittuun ainaki.
Mä en oo koskaan täysin käsittänyt kummallisia teorioita jatkeista laskujen aiheuttajana. Saanut kuvan että on kovin yleistä että porukka syyttää jatkeita laskuista, siinä mielessä minusta paikkaanpitävää että jatketulla tavaralla voi olla vaikea annostella piriään, joka aiheuttaa sitten yliannostelua, eli karummat laskut. Mutta voisiko joku selittää miten esim. malto, fruktoosi, tomusokeri jne. aiheuttaa pahempia laskuja? Eiköhän se ole pelkästään se itse amfetamiini joka ne laskut aiheuttaa, olettaen että seoksessa on amfetamiinia+jatkeita, eikä mitään muita psykoaktiiveja.
Ootko sekaiv pireissä vai miksi floodaat tuollaista seinää? Meta pärisee???
Bingo!