Mistä pirilaskut johtuu...

…häh

…siitä kun vetää piriä.

Ei mulle enää tule laskuja. Mun mielestä ne liittyy siihen, että ei ole tottunut aineeseen. Toisaalta ‘laskuissa’ on mukana usein vaikutuksen lakkaamisen aiheuttamien oireiden lisäksi mahdollinen ylirasitus, aliravitsemus, nestehukka ja univelka.

amfetamiini toimii käsittääkseni pääasiallisesti siten, että se vapauttaa aivoissa dopamiinin eritystä vähän samaan tapaan kuin mdma serotoniinin eritystä - varastojen ehtyessä alkaa sitten vituttamaan ja ahdistamaan, mitä syömättömyys ja unettomuus edesauttavat mukavasti. jos saa syötyä edes jotain ja nukuttua niin laskutkin on helpommat… tietty jos vetää 2 grammaa viikonlopun aikana niin olokin on sen mukainen sit jälkeenpäin :unamused:

Mä en edes saa mitään laskuja ilman valvomista/ylirasitusta/nestehukkaa.

Harvemmin se nestehukka kerkee tulee ku koko yön/illan juonu nestemäisiä alkomahooleja :laughing:

Itellä tässä just laskut päällä. Mutta syytä kyseiseen en tiedä, jos on nousut niin on pakko olla laskutki :unamused:

Liian vähän nautituista muista päihteistä, laskut on niin kovin helposti ehkästävissä kuha ottaa bentsoja/hitaita/bissee sopivis määrin. Ja pirin laatuki vaikuttaa tietenni ja kuin kaua o kiskonu ja onko tajunnu syödäki jotai.

Eipä onneks oo tullu kärsittyy pahemmin pirilaskuista ku aina ollu bentsoja tarpeeks taskun pohjal.

Niin kai jostain apteekkitavarasta tulekkaan pahoja laskuja? Muistelisin ainakin, että kun kerrankin sai vähän parempaa piriä niin jälkkärit oli enemmänkin sellaiset jumittavat ja leppoiset, ei totaalisen hermoraunio-tila.

paskasta piristä tietty,ei mulle puhtaasta aineesta tuu mitään laskuja,ainut on väsymys

Koska se on paskaa! …Koiran ruokaa, :angry: Hyi saatana.
Näin amfetamiini varoittaa jo pahalla hajulla & maullaan.

aivan, mutta kyl toi sun elätti on ainakii vetäny poretta:)

:laughing:

Mä en kyl ny tajua, 15 ja puol tuntia toiminu 0.25 vedot eikä mitää tietoo laskuista viel eikä mitn paskoja sivufiiliksiä :E Tällästä ku ois piri aina ni saattasin jopa tykätä siitä :EEE

Haistakaa vit… Jotka haukutte amfetamiinia. Jos teillä ei pysy hanskassa se aine, ei tarvii muita repiä siihen samaan paskaseen junaan tai mihin nyt menettekin. Per… Piri ainoa aine, milloin saan itelleni naisen ku naisen, no joo, kyllä joskus alko ja tramal tai jotkut muut hassut pillerit niitä tuo myös, mutta ei pirissä mitää vikaa ole. Älkää käyttäkö sitä metaa, vaan esim. Dex tai jotai. Mä oon muutenki nyt herkällä tuulella, ku oon ottanu… Mut en piriä. Sit joillaki täällä elämäntehtävänä haukkua jumalaa, tai piriä, miten vaa. Ei täällä tarvii sitä haukkua, menkää lapsille haukkumaan. Alatte kuulostaa ihan joltain vanhoilta dekuilta, jotka itkee sitä kuinka aine X on niiiiin syvältä, että ilman sitä olisin vähintään kuningas. Vittu et mäki teen itestäni nyt pellen… Haittaako? Ehkä. Mut miks aina pitää haukkua, niin joo, voisin kysyä sitä iteltä myös. Fuck you. No okei, ei ole kirja opillisestioikeeta tekstiä, kun ei edes palstoja ole mut eihän se helvetti Mun vika ole vaan tän koneen. Saakeli… Yhtä vakuuttavia teidän pirin vastaset väitteet on. Menkää itteenne! Jos esim. Mulle piri on tuonu enemmän, siis huomattavasti enemmän hyötyä kuin haittaa, niin kyllä mua kyrsii tollaset “shittii” ym. Väitteet. Melkein samalta tuntuu, kun jos mun äitiä haukuttais.

Kai toi “nestemäinen alkoholi” juttu oli huuli? kaikkihan tietää et alkoholi poistaa nestettä elimistöstä.viinaa o hyvä vetää pirin kans ku laimentaa vedellä ni ei ihan kuihdu…vittu ku nuokuttaa,varmaan 20min kirjottanu paria riviä :slight_smile:

Onnea matkaan.

Paskasta kamasta yleensä tulee laskut ja pahat, oon kuullut, mutten nähnyt, kuinka vikkelää mennään sotkeen, johonki muuhun esim: kreatiiniin, maltoon. Aivan vasta kunnon tyyppi oli antanut väärälle ihmiselle, sitä eteen päin toimitettavaksi, niin tämäpä oli mennyt sotkemaan sitä jollain, en tiedä millä, mut porukat oli aika raivona sille tyypille, koska se vauhti oli ollut niin paskaa, et oli paremminkin uni tullut kuin valvottanut. Mitähän tämä kaveri, joka on ne laittanut eteenpäin tykkäisi asiasta, jos se menisi sen tietoon, et tämä yx menee pilaamaan hyvän tavaran. Itse ei viitti puuttua, ku tuo piri juttu ei oo mu n asia ollenkaan. Juu ja tää, joka jatkaa on tyttö ja sanotaanko et noin puolet menee sille ihan omaan tarpeeseen, sen takia se varmaan yrittää paikkailla tilannetta jatkamalla, et saa samalla itselleen ilmaiset vauhdit. Juu ja se on kanssa totta et elimistö tarvitsee nestettä ja paljon, kun ottaa vikkelää. Silloin kun olen itse ottanut, niin ei oo tullut muutako helvetin moinen nälkä ja kun ei oo maistunut mikään, niin olen juonut pari litraa mustikkakeittoa, siitä se sitten on ruoka alkanut maistumaan. Senkin olen tehnyt et kun, olen ottanut viivat, niin melkein heti perään asperiinin (kuulemma ohentaa verta?) Tuosta en oo varma, mut joku varmasti tietää täällä paremmin!

Aspiriini ohentaa kyllä verta ja vähentää sitä kautta mm. infarktien mahdollisuutta (vaikutukseen riittää tutkimusten mukaan niinkin pieni annos, kuin jopa alle 100mg, ja vaikutus jatkuu verisoluissa 2 päivää), mutta minkä takia juuri pirin kanssa otat aspiriinia? Ei se äkillisiä, muista syistä kuin veritulpista johtuvia sydänkohtauksia tietääkseni estä, enkä ole mistään lukenut, että mitenkään vastavaikuttajana toimisi amfetaminiille. Jos sydänkohtauksia tai aivoinfarkteja amfetamiinin käytön yhteydessä haluat välttää (eli lähinnä korkeasta verenpaineesta seuraavia ongelmia), niin beetasalpaaja on siihen hyvä. Tai jokin muu verenpainelääke. Aspiriini taisi tietyntyyppistä sydänkohtausriskiä jopa hieman lisätä?

Toki aspiriini on hyvä lääke ja siitä on yleensä jokaiselle elämäntilanteeseen katsomatta enemmän hyötyä kuin haittaa. Sen on todettu tutkimuksissa ainakin ikääntyneillä ihmisillä vähentävän eri syistä johtuvaa kokonaiskuolleisuutta. Johtuen mm. sen tulehdusta hillitsevistä vaikutuksista. Tulehdusreaktiot taas ovat liitetty mm. syöpien, diabeteksen ja sydäntautien syntymekanismeihin. Vaikkei aspiriini antioksidantti olekaan, niin silti erittäin toimiva “ehkäisypilleri” erilaisia sairauksia vastaan.

Edit: Niinno juu, voihan tuo piri tosiaan nostaessaan sykettä ja verenpainetta saada jonkin mällin sieltä verisuonistosta liikkeelle, joka sitten tukkii pienemmän suonen ja aiheuttaa infarktin.