- Työpaikka? En tule koskaan saamaan palkallista toimihenkilötyöpaikkaa, koska hakijoita per paikka on kymmenistä satoihin; olen viisissäkymmenissä enkä omaa mitään erityistaitoja. Olen täydellisen lahjaton yksilö.
- Parisuhde? En aio enää yrittääkään kenenkään naisen riesaksi. Olen ruma ja köyhä kuolemaani asti ja vuorokausirytmini on viturallaan.
- Asuntolaina? On maksettu ja parempaan asuntoon pk-seudulla en enää tässä elämässä pääse.
- Terveys? En pysty juomaan sisuskaluja hajalle ennen rollaattorivaihetta. Kuten A-klinikan lääkäri totesi: “se on yksilöllistä - sinun maksasi on kestänyt ryyppäämisen”.
- Ajokortti? En ole päihdeseurannassa ja ajokortti on.
- Ihmissuhteet? Minulla ei ole yhtään ystävää. Olen erakkoalkoholisti.
Elämäni on kuoleman odottamista ja sen jälkeisen Jumalan koston kärsimistä helvetissä. Raamatussa on n. 700 elämänohjetta, joista mitään en ole pystynyt noudattamaan. Itsemurhan tekemättä jättämisen ainoa syy kohdallani on helvetin itkun ja hammasten kiristyksen kokemisen lykkääminen.
Alkoholilla sitä vastoin on kohdallani vain myönteisiä vaikutuksia:
- Kovassa duubassa saan helpotuksen surkimuksen tunteeseeni.
- Alkoholin avulla saan nukutuksi. Selvänä saan nukutuksi vain Promatsiinin, Mirtatsapiinin ja Imovanen avulla (jos silloinkaan).
- Makukokemukset; aina löytyy uusia kivoja makukokemuksia. Esim. Aperita (Dubonnetin veroinen) ja Gambina (muskottipähkinällä terästetty versio Martini sweetistä) ovat huipputuotteita - wanhan kansan peruspuliukot ovat todella laatutietoisia toisin kuin Valdemaria ja/tai Dorista klottaavat usein nuoremmat sekakäyttäjäjampat.
Kertokaapas kokemuksianne siitä, miksi ihmeessä olette aikoneet raitistua/olette raitistuneet!