mistä lainaa hakea kannattaa?

Hei mistä kannattaa hakea lainaa kun vippejä on 5000-7000 edesttä. Luottotiedot on kunnossa viellä ja tulotkin on verojen jälkeen 2300e kk minimi omasta pankista en saanut mis asunto laina liia tuore ilman takaajia ja ei mua kukaan taata halua et alan oleen neuvoton maksan nyt joku 800e/kk vippejä et maksasi lainaaki iha helposti ja elämä säilyis saako mistää noin 9000e ilman takausta noilla tuloilla??

Miksi et saa ketään takaajaksi ? Oletko varma ? Tosin sanon kyllä, että sille takaajalle on sitten oltava ehdottoman rehellinen. Ja ennen kaikkea: sinun on oltava valmis sydänjuuriasi myöten lopettamaan pelaaminen. Jos sitä todella haluat, varmasti apua löytyy ja voit järjestää suojasysteemit, ettet voi pelata.
Tämä kysymys ei oikein aukea, kun vain ilmoitat, ettet saa ketään takaajaksi.

Miten suuria asuntolainoja teillä oikein on kun periaatteessa saatte kohtuuhyvää palkkaa, mutta ette selviydy noilla tuloilla noista vipeistä? Onko asuntolaina mitoitettu alunperin hieman yläkanttiin? Olettaisin, että muutoin noilla tuloilla pitäisi saada helposti kulutusluotto, koska 2300 euron nettotuloilla pitäisi jäädä paljonkin kulutusvaraa.
Noilla tuloilla pitäisi saada jo melkein pankinjohtajalta pullakahvit.

[Poistettu kaupallinen linkki -Päihdelinkin moderaattori] on aika hyvä palvelu esim. lainojen yhdistämiseen jos pieniä vippejä on kertynyt paljon.

Morjens!

Ei muuta kuin oman pankkisedän tai -tädin juttusille ja rehellisesti tiedot pöytään. Mä sain ainakin meidän 18000 euron vippiseikkailuun, pelien aiheuttamaan, joustoluottoa huomattavasti pienemmällä korolla kuin oli sitä ennen…
Eli ei lakkia kouraan ja nöyristlemään vaan rehellisesti silmiin katsoen ja totta puhuen asiat varmasti saat järjestykseen!
Tsemppiä

[Poistettu kaupallinen linkki. -Päihdelinkin moderaattori]

hei. tuskin pankit antaa lainaa henkilölle jolla vippivelkoja ja peliongelma. aika riski asiakas?
varsinkaan jos ei takaajaa. mistä pankista itse sait kyseisen lainan?

Hei
Mites bar ? Joko olet kohdannut isäsi ?

kyllä. hän ei haukkunut minua. tukevat mua, muttei rahallisesti. ottavat pankkitilini valvontaan seuratakseen rahankulkuni. puolisoni tietää myöskin. sai shokin. nyt katsellaan eteenpäin ja luottamusta tuskin en heti saa vaa kestää vuosia saada se takaisin. isän mielestä hyvä jos kaikki menee ulosottoon ja olen seuraavat 10v rahaton.nyt opiskelut jää siksee ja palattava työelämään.

Itse lähtisin laskemaan tulot ja menot. Tämän jälkeen yhdistäisin kalliit vipit yhdeksi isommaksi lainaksi, näin säästät huomattavan summan kuukaudessa pelkistä lainan hoitomaksuista. Luottotiedot sinulla oli kunnossa, joten pitäisi onnistua lainojen yhdistäminen.

Tärkeintä on vaan selvittää tulot ja menot ja budjetoida oma talous kuntoon. Tämän jälkeen ei muuta kuin hakuna matata ja kärsivällisesti lainoja lyhentämään.

Täysin samaa mieltä. Tulot ja menot selviksi ja sen jälkeen talous kuntoon.