Missä se vaikutus viipyy?!!

Lyhyesti…

Eilen vedetty ilman alkoa 130g diapamia + 60mg tennareita. Tänään alkoholia suht vähän, enintään sanoisin 6 annosta, 4 x 20mg tennareita ja 120mg pameja (muistikuva, voi olla et menny enempiki). Nukutuksi ei vaan saa sitten millään vaan heräilen parin tunnin välein. Tahtois nukkua, mutta ku ei kykene, poretta tai muitakaan huumeita en oo käyttänyt. Vieläköhä uskaltais ottaa neljä kympin pamia jotta nukkuis ees aamuun asti?

Onko noissa oikeesti tollanen? Mä oon miettiny joskus kans samaa et mikä perkele siinä on kun vaikka kuin kiskoo noita pameja tai muita väsyttäviä bentsoja lisää niin se uni ei tule eikä olo juuri kummemmaksi muutu.

On noissa tuo et piristää jos ottaa liikaa. Esimerkiks tenox pitäis ottaa (kuten muutki nukahtamislääkkeet) suoraan sängyssä ja annos on korkeintaa se 2. Sama jos liikaa pamia kiskoo ni ei se väsytä vaa pikemminkii on sellanen säätäjä eikä todellakaan muista kaikkea tai monta on otettu joka kävi jo aloittajan viestistä selville. Noissa on monesti et ite et huomaa paljonko oot ottan vaan muut huomaa et oot jotain napsinu…

^No mulle lääkäri on sanon et ottaa sen vast sängys, koska mä ite en huomaa et alkais väsyttää jos oon ylhäällä. Etenkii jonkun Halcionin kans jossa vaikutusaika on niin lyhyt et just ja just ehit nukahtaa (hyväl säkäl) ennenku vaikutus alkaa vähenee, ni on pakko olla sängys… Mut tuo 4 nyt on aivan liikaa nukkumiseen mun mielest, mä ainakin vain piristyisin ja tahtoisin ottaa toiset 4 lisää… :unamused: Epäilen et tuo et nukahtamislääke otetaan vasta sängyssä on lääkärin ohje just siks, et varmast ehtii rauhottua yötä varten ennenkuin lääke vaikuttaa :slight_smile: … Aika yksilöllist varmaan…

Ei tietenkään nukaha, eikä välttämättä edes huvita nukkua, jos vetää bentsokännit. Ellei sitten tipaha jostain ihme määrästä ja combosta, mtuta se on vaarallista jo sitten.

Eli jos tahtoo lääkkeistä sen vaikutuksen mihin ne on määrätty, niin kannattaa ottaa yleensä määrätty määrä ja määrätyllä tavalla. Ei ne käyttöohjeet ja annokset tyhjän takia ole.