Kokemuksia ulkomailla vetämisestä? Oletteko olleet hörhöjen Mekoissa kuten Amsterdam,Köpis ja Portugali? tai jokin jopa kaukaisempi maa? :mrgreen:
Mitä vittua nyt taas? :mrgreen:
Olen vetänyt Kouvolassa, Kuusankoskella, Voikkaalla, Kotkassa ja Haminassa
Kerran mentiin Stokikseen. Oli frendikin messissä joka vähän puhuu ruottia. Vittu sieltä mitään löytynyt. Mulkoilivat vaan niissä värikkäissä vaatteissaan ja hölmöissä hiuksissaan, kun kyseltiin. Vitun homot
^ Kah, Nuiva, sähän olet vetänyt samoissa paikoissa, kuin pitkälti minäkin. Nuo ovat niitä oikeita hörhöjen Mekkoja, Kale . Damit, Köpikset sun muuthan ovat hienostuneita kulttuurikohteita.
Oletkos, Nuiva, nyt vetänyt jotakin… jossain? Ja miksi vaihdoit nickiä? Kyllästyitkö vanhaan? Ethän sä kai pysyviä banneja sille edelliselle saanut ?
^Sain pysyvät bannit. Olen vetänyt viikonloppuisin kaikenlaista mahdollista.
Jaa Winston on Kymenlaaksosta, sama vika. Ihan vakavissaan, olen kyllä vetänyt useammassakin paikassa Ruotsissa, Englannissa ja Saksassa. Silti kaikista ankarin narkkimeno on löytynyt Kouvolasta. Kouvolan Lehtomäki on se todellinen Mekka
Liian monessa.
Mutta Reeperbahn se hörhöjen mekka vasta onkin. Haisee pössy joka puolella.
Minä olen vetänyt kamalan paljon alkKohoolia Italiassa. Siellä kun se on ihan hirmuisen halpaa, ja kaikkia alkKohoolijuomia sai supermercatosta. Koskapa kaupunki, jossa oleilin muutaman viikon, ei ollut minkään sortin turistikohde, en nähnyt koko aikana muita pahasti juopuneita ihmisiä kuin peilistä itseni, vaan pienessä pöhnässä olevia oli luultavasti melkoinen määrä, kun lounaalla aloitetaan se viininjuonti. Ja sitten voidaan käydä drinksuila kahvilabaarissa ja cenalla kumotaan pullo jos toinenkin.
O see kyl kauhia .
( Halvin tapa päihtyä, toisaalta…Johtuiskohan siitä halpuudesta sitten, että perinteisissä viinimaissa on kuulemani mukaan nuoriso alkanut viimeisen 10 vuoden aikana juomaan silleen suomalaisittain. Eiköhän.)
Mä oon vetany ulkomailla vain budia Norjassa.
Ja Barcelonassa hasaa, koksua, essoja… Halpaahan se koksu on ku osaa kattoa oikeen diilerin.
Ja ainakin ku mä ostin, ni ihan hyväähän se oli…
KERAVALLA! Tulipa sinnekin eksyttyä, kun tässä taas ryyppyreissullaan matkaili maakunnissa ja siinä oli kyllä sellainen hörhöjen Mekka, että moista harvoin näkee
. Tai sitten mä vain löydän aina hörhöä seuraa, mutta olenpa kuullut puhuttavan, että ko. mestalla on tietty maineensa. Kaikkialle sitä ihminen itsensä tunkeekin, mutta ei se mikään paska reissu silti ollut, vaikka tulikin tehtyä, eikä tässä välttämättä omissa kotikonnuissakaan niin kehumista ole :mrgreen: .
Niin joo, lähinnä vedin “vain” etanolia, joten en tiedä lasketaanko sitä sinänsä vetämiseksi tämän ketjun mukaan, koska se on laillista :mrgreen: , mutta tuli siinä sentään pari 54 mg:n Concertaakin nautittua(Mulla ei kyseiseen roippeeseen respaa ole), joten ehkä se pelastaa tilanteen ja tekee musta edes jonkin asteisen veturin
.
Tallinnassa joskus aikoinaan tuli vauhtia otettua.
Ja oli kivaa kierrellä niitä kymmeniä terasseja mitä siinä vanhan kaupungin osan ympärillä oli/on. En tosin tiedä nykyhetkestä ku tosta on aikaa jo toistakymmentä vuotta, et vieläkö niitä juottoloita on joka 200m:in välein…
No joo, jos tähän nyt ihan vakavissaan vastaisi, niin olen mäkin vetänyt Saksassa, Tanskassa, Tsekissä, Slovakiassa ja Virossa(Sen armaan alkoholini lisäksi kannabista lähinnä, kun se mulle vielä noihin aikoihin maittoi, mutta myös vähän piriä, mämmiä ja kerran happoa+joitakin mietoja oppareita), mutta jos niistä hörhöjen Mekoista, joiden perään Kale kyseli, puhutaan, niin ne pahimmat/parhaimmat löytyvät kyllä oman kokemukseni mukaan nimenomaan Suomesta, ei noista turistikohteista
.
Se Nuivan ensiksi lausuma Kouvola-Kuusaa-Voikkaa-akseli -läppä oli ihan hiton hauska IMO, eikä pelkästään sitä, vaan aivan harvinaisen totta :mrgreen: .
Eipä ole tullutkaan käytyä ulkomailla vähään aikaan ja jos nyt kävisinkin, niin musta on tullut “isona” niin nössö, etten varmaan enää uskaltaisikaan vetää mitään laitonta roipetta muualla, kuin kotimaan kamaralla, mutta nuorempana eivät moiset kuumotukset liikoja harrastustoimintaa häirinneet :mrgreen: .
Ai niin, olenhan mä vetänyt Pietarissakin, mikäli vetämiseksi lasketaan laillisen miedon opparin napsiminen. Myivät siellä apteekissa ilman reseptiä jotakin sellaista ihan perussärkylääkkeeksi . En ihan tarkkaan tiedä, mitä se oli, koska kielimuuri(Oli mulla oppaana venäjänkielentaitoinen kaverini, mutta hän ei tuosta lääkesanastosta tiedäkään sitten tuon taivaallista), mutta vaikutukseltaan vastasi etyylimorfiinia, joten ehkä se sitten sitä oli
. No, kai tuon voi huumausaineen käytöksi laskea, koska ei mulla mitään kummempia särkyjä ollut :mrgreen: . Viinaa tuli toki myös vedettyä kyseisellä reissulla, jos sitä nyt mun tapauksessani tarvitsee erikseen mainita.
Vittu mikä topic :mrgreen: Onks tää joku ansioluettelo-seulonta?
^ Ja taas on kirjoitettu tyhmä ketju ihan väärästä aiheesta ja totta kai sitä on pakko lukea ihan vitutuksensa maksimoimiseksi :mrgreen: .
Kale kysyi ja Kalelle vastattiin ja jos suuri osa vastauksista on tyyliä:“Olen vetänyt viinaa Keravalla” tai “Kouvola on kaikkien hörhö-Mekkojen ykkönen”, niin tiedä nyt sitten, onko moinen hassuttelu(Mitä vastaukset yleensäkin näihin Kalen avauksiin ovat) järin kummoista leveilyä maailmankansalaistason huumeiden käytöllä :mrgreen: .
Ei kato aina pysty olemaan varajeesus ja joskus ärsyttää hölmötkin asiat. Ai mutta jos mä oisin oikeaan ketjuun mennyt narisemaan esim. säästä, niin sithän se olisi plinkki-etiketin mukaista? Offariahan täällä ei kukaan, etenkään sinä, heitä koskaan mihinkään ketjuun Päteminen toisen pätemisestä = parasta pätemistä, eikö niin?
Nyt on niin mukavan kipakkaa kuittailua että korkaan oikein kaljan!
^ Korkkaatko sen maassa vai kuussa?
^ Helsingissä. Se on vieras planeetta meille maakunnista tuleville.
^ Minäpä korkkasin kaljan, jos toisenkin, ja vedin jokusen viinashotinkin siellä sun kotikaupungissasi Tampereella, kun tuli tuota “ulkomaanmatkailua” taas harrastettua. Tampere on kyllä kiva kaupunki. Varmaan olisin muuttanut sinne jo kauan sitten, jollen olisi näin saamaton ja laiska paska :mrgreen: .
^ Tampere on hyvä kohde ulkomaanmatkailuun ja ihan asumiseenkin. Suomen paras kaupunki. Ite oon tosin aatellu muuttaa täältä jo viimein jonneki poies. Jos muuttais Helsinkiin niin oppiskohan kestämään niitä ihmisiä siellä, vai pitäskö suunnata vaan jonneki iha hevonkuuseen vaikka Lappiin kausityöläiseks jonneki turistimestaan. Siinä olis eksoottinen ulkomaa päihteenvetoharrastukselle, eikös ne siellä Lapissa oo ihan tillin tallin aamusta iltaan?