Onko muilla kokemuksia millasia on? meinaan ku loppu stella 10mg ja stilkkarit kanssa , et saako noil unta?
Juu mut itellä ei aiemmin ole 15/30mg toiminu tai no 30mg ku otti 2kpl niin autto about 2viikkoo… Mut katellaan minkälaista annosta ottaa vai vaihtaako heti alkuun (tosiaan itellä ollu aiemmin nuo stellat/stilnoctit) vähän järeämpiä.
Itse olen syönyt mirtazapinia 30mg iltaisin joskus kokeillut 60mg mutta en huomannut eroa.
Kyllä aluksi auttoi nukahtamaan mutta nyt mennyt jotenkin takapakkia .nukun tunnin ja valvon toisen kunnes kello herättää töihin…pari viikkoo noin niin alkaa olla melko väsy.
ihme ryynejä jaetaan kassikaupalla nukahtamiseen.Toihan on masennuslääke jonka haittavaikutuksena on vain uneliaisuus…ja alkuun oli paljon muitakin haittavaikkutuksia(zombie).
Mul 15mg auttaa nukahtamaan. Lisäks kyl ketareita, joita tosin nykyisin otan mieluummin päiväl. Sattuneesta syystä . Isot annokset pistää mul paineet niin alas, etten pysy pystys, joten varovainen hyvä olla…
Niin eipä sitä mirtazapinin annosta kannata NOSTAA jos ei uni tule. Tuohan on siitä jännä nappi, että vaikutus on käänteinen unensaantiin, mitä pienemmän murusen popsii sitä paremmin toimii unilääkkeenä. Isommat annoksen on masennusvammaisille.
Ite nukun parhaiten jollaki maksimissaan 7,5mg murusella. Tosin välttelen tuota roskaa, vieläkään ei oo sen kerryttämä paino tipahtanu, hyi.
ite söin aikoinaan 30mg vähintään illassa reilun 2kk ajan säännöllisesti en huomannut painossa mitään/ enkä myöskään verenpaineessa “vaikka” välillä tuli syötyä reilusti viikon kaks ajankin… Kyl itel parhaiten toiminu unessa tenox 20mg ja stilnoct…
mulla tota 15mg… oon kokeillut monella aamoksella mut todenntut että 7.5mg on paras unen saantiin…
nukku todella hyvin mut ei ehkä ihan joka yö kannata ottaa mielummjin vaik valvoo välis pari yötä ja sit ottaa taas…
Itel ei oo täl hetkel vara oikee valvoo ku duuni, mut ei perkele saa unta aina ja 5jälkee herätys , toi on ihmelääke siin mieles et jollai pienemmällä annoksella nukkuu välil OK , mut toisinaa saa sen 60mg ottaa…
Juu… kyllähän nuilla on nyt saanu unta, mut kauan menee omalla kohdalla ennenkuin vaikuttaa… ottanut 45 ja välil puolet tosta…
mul taas vaikuttaa jossain puolessa tunnissa vaik syön niit ihan pillereitä ,eikä ole niit kielenalla sulatettavia…
Nii itel se on tunti reilu ennenkun huomaa jotain . Saa nähä , en varmaa syö ku ton 30kpl pakkauksen ja vaihdan jos vielä vaikeuksia nukahtaa…
ihan paska lääkkeenä. 100x parempia unilääkkeitä on.
totta kuten aiemmin käyttämäni stellat … Nää taitaa olla enempi ihmisten käytös keillä masis? vai olenko ihan väärässä?
mä olen itse todennutmmirtazapiinin ja miaxanin parhaiksi unilääkkeiksi mitä löytyy…
kun miettii et noilla nukkuu samalla annoksella tosi kauan eikä tarvi koko ajan annosta nostaa…
oon kokeilut varmaan 20 eri unilääkkettä… kaikissa muissa on se ongelma et niil nukkuu sen kk ja pitää nostaa annosta… no zolpidemi oli ihan hyvä, mut se meni aina viihteilyyn… 20kpl kun niitä söi niin muuttu jo täysin hulluksi… ja ei sit kerinny sitä uneen hirveenä käyttää…
miaxan on aika plajon väsyttävempi kuin mirtazapiini mut ainakin sillä nukkuu… ja on seuraavana päivänä ihan skarppina…
Itellä paras ollu stilkkarit ja siihen mukaan muutama riva niin nukkuu…
Noh tuli nyt kuitenkin 30kpl pakkaus haettua juuri näitä vahvimpia 45mg sulavia… Saa nähä tepsiikö ny en oo viikkoo taas HIRVEENÄ rouskuttanu muitakaan unilääkkeitä dormareita parina yönä .
Positiivinen yllätys että kun en oo taas vähää aikaa ottanu , ni eilen 10 aikaa otin ni puol tuntii ja rupes nukuttaa , ja sain hyvin nukuttua.
täytyy sanoa tähän ketjun välii että ihan P***A lääke. reilu 300 kpl jälellä niitä järeämpiä 45mg saa vessapöntöstä vejellä nuokin aikasa kuluksi. En oo jaksanu enää syyä, ku mieli AILAHTELEE/IHAN fucking outoja unia rupesin näkee… Kävin mm LUKIOTA 3 yönä peräkkäin …Onnes ei oo täl hetkel HIRVEITÄ uni vaikeuksia ollu, oli tietty tos vajaa 3kk sitten ku putken katkasin, mut ei enää…
Ja hiukan aiheesta sivulle. Joskus muinoin tuli kokeiltua polttaa pelliltä silloisia Remeroneja. Ei ne muuta tehny kuin väsyttäny ja yskä oli varma. En suosittele!
Ei niitä polttaa kannata sen kummempaa tulosta tule . Menihän tos aikaa et pääs eroon nuista…300kpl meni wc ankalle…