Moikka.
Olen lueskellut foorumia viime kuukausina ahkerasti. Nyt päätin itsekin puolestani kirjoittaa. Teidän tekstit on antaneet voimaa ja rauhoittaneet ajatuksia yön pimeinä tunteina.
En oikein tiedä mitä tähän osaisin kirjoittaa… Noh, peliongelma muutaman vuoden, viime aikoina olen tähän toden teolla vasta herännyt kun velkatilanne tuntuu toivottomalta. Velkaa arviolta 80 000e. Tähän lisäksi asuntolainaa, jota kuitenkin reilusti vähemmän onneksi kuin tuo pelivelka.
Tilaisuuksia on ollut monta selvitä. Puoliso on auttanut taloudellisesti, pelissä on tullut voitto jne. Ja silti en ole onnistunut saamaan asioitani kuntoon. Nyt on tilanne se että laskuja ja muistutuksia tulvii enkä niistä enää selviä. Olen yrittänyt sopia maksusuunnitelmia, nihkeetä on. Pelkään perintää ja luottotietojen menetystä, ulosottoa. Aina olen kuitenkin ns. aiemmassa elämässä kaiken hoitanut säntillisesti.
Ajatustyö on kokoajan kova. Yritänkö sinnitellä, sopia perintätoimistojen kanssa maksusuunnitelmia. Annanko mennä ulosottoon. Miten asunnon käy. Myynkö asunnon ja saan edes osan veloista maksettua ja hengähdystaukoa tästä kaikesta. En tiedä.
Tässä minun tarinani tähän asti. Kiitos jos jaksoit lukea ja kommentit otan ilolla vastaan.