Minun tarinani itse kerrottuna

Toi sun esiintyminen omilla kasvoilla ja omalla nimellä kertoo poikkeuksellisesta rohkeudesta. Se myös toivon mukaan havahduttaa päättäjät huomaamaan, että tän valtavan jäävuoren huippu on vasta nousemassa esiin, ja että ne selkärangattomat nilkit tekis oikeasti jotain, jotta asioihin saataisiin parannusta. Mä toivon sulle kaikkea hyvää. Hienoa esiintuloa kaiken kaikkiaan hyvän asian puolesta :slight_smile:

Todella vakuuttavaa itsensä likoon laittamista aloittajalta - arvostan. Voin sanoa, että 10 vuotta on elämässä lyhyt aika ja elämää on 40-vuoden jälkeenkin. Ehdit tehdä vaikka mitä ja ostaa vaikka asunnon jne. Kunhan vain pelit jäävät taakse, niin kaikki on mahdollista. Pelivietti ei kyllä valitettavasti katoa mihinkään ja sen kanssa joutuu tekemään töitä lopun elämää. Itselläni on 80+v sukulainen, joka vieläkin ongelmapelaa automaatteja ym.

Iso kiitos Riku. Tää on kuitenkin iso ja vaiettu ongelma. Veikkauskin kuitenkin tarjoaa vaan niitä hyvän tahdon pelejään :unamused:

Tässä tämä Ylen juttu musta.

Kiitoksia vaan kaikille viesteistä ja olkaa hyvät. :slight_smile:

pokeri_ja_ruletti Minulla on vahva usko että pelivietti katoaa. Minulle ei pelit anna enää mitään. En tarvitse sitä jännitystä tai mahdollista rahavoittoa, eikä minun tarvitse enää paeta psykologisia/emotionaalisia ongelmia pelaamiseen. Stressinhallintaankin olen löytänyt ihan muita keinoja :slight_smile:

Jatkan bloggaamista/youtubettamista aiheesta ja tulen kyllä puhumaan peliriippuvuudesta julkisuudessa jatkossakin: ainakin yksi juttu on jo sovittu, mistä varmasti kuulette myöhemmin.

Hyvää joulun jatkoa ja parempaa uutta vuotta kaikille. :slight_smile:

Nyt vasta sain tilaisuuden katsoa videon rauhassa äänet päällä. Hulppea juttu Haamu! Aina tarvitaan joka asiassa se joku joka uskaltaa erottua massasta ja taistella omalla nimellä asian puolesta. Suuri kiitos Sinulle!

Kiitos rohkea NälkäinenHaamu todella hyvistä videoista!
Jatka vaan hyvää työtä!