Hei kaikille,
Ajattelin tänne tulla purkamaan tuntojani kun muuten ne pyörii päässä vain yksinään,
eli asiaan.
Hei olen Tommi ja olen peliriippuvainen,
ongelma minulla on ollut noin 6 vuotta ja vasta nyt olen saanut sen itselleni myönnettyä,
koska kaikkia aina faktat kiinnostaa ja itseäkin helpottaa kertoa ne ääneen niin listataan tohon alle niitä.
-
pelannut vuodesta 2008 ja kokonais velka noin 100k
-
luottotiedot piti menettää 2 kertaa ja pelata kaikki rahat ja saada muutama panikkikohtaus pää käsien välissä tietokoneen näppäimistön päällä ennenkuin ITSE myönsin ongelman olemassa olon,
-
itselleni pelaaminen on ollut aina henkinen pakopaikka ja sillä tarkoitan sitä että kun elämässä on tullut vastoin käymisiä niin olen uppoutunut pelaamiseen, ja aina ollut tarkotuis vain se pieni talletus tehdä ja sen hävittyä tungettu ne loputkin rahat sinne,
-
valehtelin rakkailleni pitkän aikaa tästä toisesta retkahduksesta ja lopulta kun kiinni siitä jäin niin menetin mailan ihanimman avo vaimon, kaksi lasta, kaksi koiraa ja omakotitalon, avokki on ollut todella kärsivällinen minua kohtaan ja vaikka erosimmekin niin toivon koko sydämmestäni että palaisimme vielä yhteen, sanotaahan että sitten vasta kun kaiken menettää niin silloin huomaa mitä hyvää elämässä oli, ja sivuhuomatuksena että tämä ero pisti minut itkemään ensimmäistä kertaa 20 vuoteen, eli teki kipeää, ja tekee edelleen,
-
nyt käyn monessa eri terapiassa, toisissa hoidetaan pelihimoa ja toisissa syvää masennusta,
-
olen vakituisessa työssä ja se onkin ainoa pakopaikkani mihin voin upottaa ajatukseni, olen kaikki kaverini tavalla tai toisella karkoittanut elämästäni ja hassuinta siinä on että en edes kaipaa heitä, en kaipaa ketään arvostelemaan miten huono olen vaikka olisi se hyvä välillä todellakin kuulla muiltakin kuin itseltään,
-
tämän masennuksen ansiosta minun on ollut viime vuodet todella hankalaa tarttua asioihin yms tekemisiin niin on ollut aikamoista itsensä pakottamista turvautua ensikertaa elämässään esimerkiksi sossun apuun, koska tilanne on se että majailen viimeisen kaverin nurkissa ja vaikka käyn töissä niin olen pennitön ja luottotiedoto, arkisten asioiden hoito on tuntunut tuskaiselta mutta pikku hiljaa niistäkin on olkanut selviämään, pelaaminen on sillä tavalla hanskassa että kun rahaa ei ole niin ei tule pelattua, ja toivon mukaan saan itsekuria edes hippasen ennen seuraavaa palkkapäivää.
täällä kun olen tarinoita lukenut niin löytyy monta samantapaista tarinaa joten harmittavan yleistä tuntuu nämä peliongelmat ja niiden seuraukset olevan.
itselläni tulee varmaan jotain mieleen tässä taas niin jatkan turinointia kun saan ajatuksia kasaan mutta tässä näin aluksi oman mielen purkamista,