Minni ryhdistäytyy

Hei kaikille!
Olen lukenut pitkään viestejänne ja nyt reipastuin aloittamaan oman ketjun - toivottavasti itseäni tukeakseni:)

Olen 40 plus yh - äiti pk-seudulta jolla erittäin hyvä työ ja puitteet kunnossa mutta kuten teillä muillakin täällä, alkoholin käytön määrä on huolestuttavasti viime vuosina lisääntynyt. Tykkään juoda yksin, seurassa toki tunnen rajani ja juon hillitysti.

Juon onneen ja suruun, ehkä eniten silloin kun lapset lähtevät isälleen ja huoahdan helpotuksesta, että nyt voin antaa aikaa itselleni. Eli arjesta pois alkoholilla. Tuttu tunne monelle kaltaiselleni:)?

Parisuhdetta ei ole enkä sitä nyt edes ajattele, työ ja lasten kuljetukset treeneihin ja suurimman osan ajasta täällä olo ei oikein houkuta edes ajattelemaan jonkun kaksilahkeisen mahtumista tähän kuvioon:)

Tässä nyt alkuun, teenpä tästä itselleni päiväkirjan, osa vasta kerrottu, aika kiemurassa olen itseni kanssa:)

On muuten ollut todella paljon lohtua ja apua tähän asti teidän muiden kirjoittelusta kun olen yrittänyt korjata omaa tilannettani<3

Moi Minni ja pikaisesti vaan toivottelen tervetuloa joukkoon!
Meitä yhdistää täällä se yksi asia, on helppo puhua kun kaikki tietää missä suossa rämmitään…
Tästä se lähtee sullakin, minäkin vielä alkutekijöissään olen…mut täältä tulee niinpaljo tsemppiä että varmasti onnistutaan siinä mitä sitte tavoitellaankin!!
Törmäillään täällä!!

Huomenta Minni ja tervetuloa porukkaan!
Aina mukava lukea, että joku on seurannut juttuja ja rohkaistuu mukaan ratkomaan omaa tilannettaan. Monta tarinaa ja tapaa täälllä, mutta se ongelma on just se sama.
Minä olen kohta kaksi vuotta tätä taivalta tehnyt ja on tullut tulosta vaikka kompuroinutkin olen. Mutta hetkeäkään en kadu, että mukaan lähdin.
Kiva kun olet mukana Minni :slight_smile:

Minni moi! minunkin puolesta tervetuloa :smiley:
komppaan vilmastoa, minäkään en totisesti ole katunut päivääkään että liityin tänne kaksi vuotta sitten. olen todella tyytyväinen tämmöiseen Plinkki-palveluun ja sekä toisten tekstien lukeminen että omat päiväkirjamaiset rustailuni ovat selkeästi edistäneet elämäntaparemonttiani. näin sen koen, varmana asiana.
kannattaa myös tutustua Plinkin Oma apu-osioihin.
jatka ihmeessä kirjoittelua!

Hei Minni ja kiva kun kirjoitit.
Tervetuloa porukkaan!
Alkoholilla arjesta pois on tuttua. Nyt opeteltu toisenlaisia keinoja selvitä arjessa.
Täällä on hyvä olla.
Kirjoittele!

Kiitos tervetulotoivotuksista! Olette ’melkein’ tuttuja kun olen paljon lukenut kirjoituksianne:) Tänään töissä olin jossain välissä niiin tyytyväinen kun vihdoin sain aloitettua Plinkissä tämän homman purkamisen. Aikamoista räpistelyä tämä on näin alkuun mutta peli on avattu:) Olen erittäin iloinen että saan ja joudun raportoimaan edistymisistäni täällä joukossanne:)