Minkälaisesta muusikista pidät?

Maynard James Keenan, loistava laulaja ja sanoittaja

A Perfect Circle - Weak And Powerless

Puscifer - “Momma Sed” (Official Video)

Maynard James Keenanì kolmas projekti Tool ja A Perfect Circle lisäksi, Puscifer.
Aivan huikea äijä, olen ollut vuosija hänen musiikkiin suurkuluttaja, syyskuussa yritän päästä Kentuckyn hänen keikalle.
Kaiken lisäksi on hän on iso viininviljelijä ja Brazilian jiu-jitsu mustan vyön omistaja :slight_smile:

1 tykkäys

“I am just a worthless liar, I am just an imbecile, I will only complicate you, trust in me and fall as well. I will find a center in you, I will chew it up and leave… Trust me.”

TOOL - Sober (Official Video)

1 tykkäys

Rakastan elokuva- ja pelimusiikkia.
Pehmeä rokki ja kotimaiset klassiset pop musiikit menee myös.

(167) BAD OMENS x POPPY - “V.A.N” - LIVE IN EUROPE - WINTER 2024 - YouTube

Metalcore yksi parhaita Bad Omens plus kirsikkana laulaja ja Youtuber Poppy.

Falling In Reverse - “God Is A Weapon”

Ronnie Radke, Falling In Reverse laulaja, on aikamoinen persoona, hänen äitinsä oli narkomaani ja hylkäsi hänet, nuorena Ronnie vietti monta vuotta vankilassa ja hänellä oli jatkuvasti ongelmia viranomaisten kanssa.
Nykyään hän on noussut aivan maailman huipulle, tässä laulu missä mukana myös Marylin Manson ja videolla hänen tyttöystävä Dana Dentata.

Muuten kannata tsekata Falling In Reverse muitakin videoita, aivan mielettömät teknisesti suoritetut mini elokuvat.

Yelawolf, Yhdysvalloista kotoisin oleva puoliksi valkoinen ja puoliksi Cherokee-intiaani laulaja on tunnistanut että on alkoholisti ja että “sobriety sucks”. Tehnyt musiikkia myös Eminemin kanssa ja omistaa oman viskibrändinsä Creek Water Whiskey.

Mä diggailen Amy Winehousea. :grinning:

Tears dry on their own:

Back to black:

Mahtavaääninen laulaja, harmi kun liittyi club 27:n jäseneksi.

Toinen mua inspiroiva bändi on Pink Floyd.

High hopes:

Ozzyn muistolle yksi lempibiiseistäni hänen soolotuotannoltaan; Perry Mason:

Ja laitetaan vielä tämä “pakollinen” Black Sabbathin Paranoid. Hyvä kappale kyllä ihan oikeastikin:

Olen menossa tässä kuussa Helsinkiin Smashing Pumpkinsin keikalle, joten laitetaanpa pieni hittikimara kyseiseltä bändiltä:

Jack Russell & Mark Kendall, aivan upea!

1 tykkäys

The Saw elokuvan soundtrack.
Elokuva mistä tykkäsin todella paljon.

Nyt mulla aktiivisessa kuuntelussa Mike Pattonin tuotantoa, eli mm. Faith No Morea:

Sekä Mr. Bunglea:

Olen pitkästä aikaa innostunut kuuntelemaan Pet Shop Boysia.

Kuuntelen paljon kaikenlaista musiikkia, mutta en koskaan kuuntele nk. taustamusiikkia. Musiikkiin pitää keskittyä ja fiilistellä sitä kunnolla silloin, kun sitä kuuntelee. Ei tulisi mieleenikään lähteä lenkille tai johonkin muuhun liikunta-aktiviteettiin kuulokkeet korvilla. Jos esim. siivoan, saatan joskus kuunnella siinä sivussa jotakin musaa, mutta se on sellaista “hissimusiikkia”, joka ei herätä mitään suuria tunteita. Mielestäni hyvä musiikki kokee inflaation, jos se soi jatkuvana taustameluna.

Iggy Pop on tietenkin Iggy-ihana :smiley: .

Laitetaanpa tähän väliin vähän naisenergiaa, kun tajusin, että olen postannut tähän ketjuun enimmäkseen miesbändejä/-artisteja:

Nervosa: Kill the silence:

Crypta: From the ashes: