Hatsin viihdekäyttäjä, psykedeelien “hyötykäyttäjä” ja nikotiininarkkari…
Oon tässä miettiny ja kyl taitaa olla päivittäiskäyttöä pitkälti.
Tyylin 3-4 viikon välein 3 päivää taukoa.
Hatsia palaa päivittäin, kodeiinista meinasi tulla ongelma kun sitä tuli vedettyä päivittäin. Nykyään about 2 viikon välein. Alkoholia käytän vähän; yksi viskipaukku perjantaisin on paikallaan.
Mikäs tässä
Hallittu käyttäjä. Käytän melko harvakseltaan n. suurin piirtein kerran kuukaudessa. Joskus enemmän joskus vähemmän.
Osaan lopettaa ja pidän taukoja jos siltä tuntuu. En ole koskaan ollut mihinkään huumeseen riippuvainen paitsi nikotiiniin.
Joskus nuorempana tuli polteltua paljonkin kannabistuotteita mutta ei se vaan sovi mulle. Oon tykästyny opiaatteihin joita siis tulee lähes ainoastaan käytettyä alkoholin lisäksi. mm. ihan oikeaa opaa tullu kokeiltua mutta en tosissaan oo koukkuun jääny. Unikkoteen kautta sitä yleisimmin tulee nautittua. Onhan toki muutakin elämää kuin päihteet.
Bipolaarikäyttäjä. Hetkenmielijohteesta mönjät naamariin.
Kukkaa päivittäin.
Psykedeelejä aina kun hyvä tilaisuus. (jos on)
Kolaa jos on kivenä.
Bipolääkkeet päivittäin.
Selkäkipuihin kaikkimaholliset kivunlievittäjät mitä löytyy sillä hetkellä.
Alkoa + rööki.
Adreaniili narkomaani.
Riippuvainen naisista/naisesta (tilanteen mukaan)
Kahvi+aamupaskat.
Siinä pahimmat.
iv-käyttäjä. kaikki mikä rännättynä pärähtää, myös menee suoneen
addikti.
nyt olen ollut (kesän jälkeen) melko satunnaisella kuosaamisella,
mutta kyllä sen huomaa, pirin kanssa lähinnä.
aina, kun vedän pirivedot, kaipaan saman tien lisää.
mikään ei ole tarpeeksi, kesän sekoamisesta toivuttuani suuntaan hyvää vauhtia takaisin siihen, mitä se oli, eli pirin päivittäiskäyttöä ja melko usein muutakin kuosia siihen.
bentsoreflat oli ja meni, mutta eiköhän nekin ole vielä edessä, koska en osaa hallita bentsojen käyttöäni lainkaan.
jipii
edit: typo.
Kausittainen. Mielialanarkkari.
sekakäyttäjä.
Mä olen todellinen ongelmakäyttäjä. Vedän melkein kaikkea mitä saan enkä osaa mitään säästää vaan vedän kaiken melkein heti. Mulla ei ole oikeastaan minkäänlaista kontrollia aineiden kanssa. Viimeiset pari vuotta ja korvaushoito ovat kyllä ehkä hiukan jarruttaneet sekoiluani. Ja se vasta on todellinen ihme että olen vielä elossa (35v.). On ollut Medi-heliä, bussin alle jäämistä, itsemurha yrityksiä yms. sairasta sekoilua. Joku mut pitää elossa. Joku voisi tähän kommentoida jotakin korkeammista voimista ja ehkä sieltäkin voisi löytyä jotkin selitystä.
Iltaa narkomaani toverit!
Minun käyttöni on täysin hallinnassa. Käytän noin 3 kertaa viikossa Subutexiä/Suboxonea. Diapameja käytän myös silloin kuin buprea. Rahaa huumeisiin käytän nyt noin 350€/kk, kun ennen korvaushoitoa rahaa kului noin 2000€/kk.
Taloudellisesti huumeiden käyttö ei ole minulle mikään ongelma, koska olen työelämässä. Voisin halutessani käyttää vielä puolet enemmänkin rahaa huumeisiin ilman että se tuntuisi taloudessani.
Olen mielestäni viihdekäyttäjä. Odottelen, että bupre reflat tulevat ja sitten otan 5x10 mg Diapamia ja yleensä yhden 8 mg Subutexin IV. Tuolla annoksella pärjäänkin sitten 2-3 vrk. Korvaushoitonappeja saan niin paljon, että pärjäisin todellisuudessa puolet pienemällä määrällä. Hyvin sulatettuna 16 mg Suboxonea vastaa 8 mg Subutexiä IV:nä. Pärjäisin hyvin yhdellä 8 mg Suboxone napilla päivässä vaikka ennen korvaushoitoa käytin 1-1,5 kpl 8 mg Subutex nappia IV:nä päivässä.
Siis olen nykyään viihdekäyttäjä vaikka minulla on todella voimakas riippuvuus buprenorfiiniin. Sen huomaan vasta sitten, kun olen ollut 4 vrk ilman buprenorfiinia. Olo alkaa olemaan silloin aika hurja ja rankka . Neljää päivää en kuitenkaan halua odottaa ennen Subutex vetoja, sillä kyllä reflat ovat silloin jo niin kovat, että tuntuu hullulta kärsiä se viimeinen vuorokausi (neljäs kuiva vuorokausi) ennen 8 mg buprenorfiini vetoja.
VH
Olen tunne-käyttäjä. Haen käyttämästäni miedosta päihteestä erilaisia, voimakkaampia tunteita, tunnetiloja, euforiaa ja rentoutusta.
Olen viihdekäyttäjä. Rentoudun porukalla tai yksin. Ajanvietteeksi pelejä, leffoja, mässyjä, musiikkia, pientä puuhastelua, jutustelua, chillailua,…,…,
Olin alkoholin väärinkäyttäjä viihdekäyttäjänä.
Olen lääkekäyttäjä. Lääkitsen lääkärin lääneiltä saamillani tropeilla ahdistustani sekä jännittyneisyyttä ja univaikeuksia.
viihdekäyttäjä, bilettäjä sille päälle kun innostun. takana kolmen vuoden viihdekäyttöö säännöllisesti nyt tosin jääny vähemmälle.
bentsot maistuu aina ja ikuisesti…niilllä myös rentoudun. joskus voin olla viikkoja ilmankin.
monia lääkkeitä tullu maisteltua masiksen, unettomuuden, paniikkikohtausten takia. jep jee
Aikalailla viihdekäyttäjä, joskus saattaa putki venahtaa moneksi päiväksi, mutta päivittäinen käyttäjä en ole.