Minkä toivoisit vaikuttavan nyt ja miksi?

Kannabis. Ei tarvitsisi vedellä “huumeita”.

Jonkin kemikaalin, mistä tulee järjettömän hyvä olo mutta ei krapulaa/refloja. Ja joka olisi vielä laillista. Ja jos se vielä olisi terveellistä…

Jos joku sellaisesta tietää, niin viestitelkää! Ja privaattina ettei älymystö sitä välittömästi lailla kieltäisi!

(en kelpuuta mitään viisastelua tyyliin: endorfiini, rakkaus ym latteuksia)

En kyllä ihan vastaa kysymykseen mutta toissapäivänä olin ollut useamman päivän ilman bentsoja ja silloin todellakin toivoin jotain xanoreita ahdistukseen ja puhtaaseen vitutukseen. Olisi kyllä kelvannut mikä tahansa bentso.

Nyt tilanne on korjaantunut ja olen jo aika hyvissä xanoreissa ja ahdistus on ainakin täksi päiväksi pyyhitty pois. Tarkoitus on vielä tänä vuonna mennä pidempään bentsovieroitukseen ja lopettaa ryynien rouskutus kokonaan, bentsot ovat mulle se suurin ongelma.

Niinpä. Kuuhun kyllä mennään ja atolleja räjäytellään. Mutta kukaan ei ole keksinyt euforisoivaa ainetta, jolla ei pidemmän päälle olisi helvetillisiä sivuvaikutuksia. :imp:

Terve!

Minua vituttaa yli kaiken juridiset ongelmat ja pelkään joutuvani lusimaan. Jos nyt saisin pari Durogesic 100 ug/h fentanyyli laastaria olisin todella onnellinen. Jos joudun lusimaan niin ainoa lohdutus on se, että olen korvaushoidossa ja saan Suboxonea linnassakin…

VH

GBL, metyylifenidaati, PL, nitratsepaami, alprozalaami, diatsepaami, zolpideemi ja oxatzepaami + jotain muuta.

GBL koska olen helvetin koukussa siihen ja en halua laskuja vielä.

Kukkaa odottelen.

Sen jälkeen 200mg Ketipinor ja toivottavasti ainakin 8h unta.

Opamox on mulle määrätty ja ilman sitä alkaa mahdollisesti krampit.

Ritalin on myös määrätty mulle ADD-hoitoon. Nyt oon nokittanut niitä ja keskittymiskyvyn parantumisesta ei ole tietoakaan.

Jos vielä huomenna jatkuu tää sekoilu niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä katkolle.

No joo tää nyt pn pilkunviilausta mutta käy lenkillä ja kuuntele hyvää musaa. Endorfiinit kyllä toimii :slight_smile:

Mä toivoisin selvinpäinolon ja superendorfiinit ja jotain mikä söis ahdistuksen pois, et mä voisin rakastaa itseäni ja läheisiäni ihan sellaisena kun olen. Sellaista ainetta en ole löytäny vielä.

Lenkkeily on myös hyvä, reipasta kävelyä ja hyvää musaa . Siihen vielä vähän lihaskuntoa salilla niin eiköhän se ole toimiva lääke nostamaan itsetuntoa :smiley: .

Itse vedän nykyään intervallia. Nostaa kuntoa helkkarin hyvin…

Eetteri tai N2O. Ressua on 225mg…

Onko kokemusta eetterin juomisesta? Oxanest-piikki on aina tarpeen. Turha rasittaa maksaa ibuprofeiinilla…

Ketamiinin!Olis vaan siisti roboilla.

OK. Oon kuullut jostain, että sen juominen on mahdollista. Missä oot säilyttänyt sitä? Käsittääkseni herkästi syttyvää…

Tyhmä kysymys mutta tuleeko myös ketamiinista ns. robowalk?

Muista elävästi kun 17v vedin pullon Ressua (450mg) ja juoksin ympyrää kämpässä ja yritin saada jalkoja suoraksi… Mutsi heräsi siihen ja kello oli jotain 5 aamulla. Kysyin siltä, että näytänkö normaalilta ja sanoin juoneeni pullon yskänlääkettä. Äiti sanoi, että olisit käyttänyt ajan vaikka koulutehtävien tekemiseen :laughing:

Eilen join 225mg ressua ja siihen päälle GBL ja budi. Oli helvetin hienoja visuaaleja. Meinasin ensin pudota läppäri sylissä ja sitten vessaan kun kävin kysella. Istuin pöntölle ja näin suihkuverhojen liehuvan kuin tuulessa jne…

Olisi hienoa ottaa uusiksi mutta joutuu tyytymään kahviin ja budiin. Onneksi oon päässyt röökistä eroon niin ei tarvitse keukoja rasittaa :sunglasses:

Bentsoja joku hullu määrä. Tuoppi, GBL, metyylifenidaatti. Sais jo loppu tää sekoilu. Vierotukseen oon jonossa mutta ei tietoa milloin pääsee… Joo on helvetin hyvä olo mutta kohta pudotaan ja korkealta…

kunnon öljypaukut; kun ottaa yhet hitit bongista ni sinä päivänä ei tarvii polttaa enempää.
tai jos polttaa vaikka mitätahansa kukkaa, se ei kolise enää sen enempää. nam. :sunglasses:

edit. en uskonut koskaan vastaavani tähän topikkiin. tässä se taas nähtiin. haaveilu vei voiton.

a-vitsku tai kelpais vaik metyylifendinaatti. ihan vaan tasoittamaan.
HIRVEÄ ADHD.

Joo en minäkään. Toi topikki “mikä vaikuttaa nyt” on lähinnä hehkutusta kuinka paljon ja mitä. Mua ei ainakaan kiinnosta onko joku vetänyt aamukahvit… On haasteellisempaa kun joutuu pohtimaan, että miksi vetää… :wink:

Yhtyneet Medix Laboratoriot OY

Tulosraportti

irtsanäytteen kelpoisuuden toteaminen:

Näytteen ulkonäkö: Normaali
Ph 6.0
Ominaispaino 1.018

Hyväksyntä ******

Bentsodiatsepiinit, varmistus TULOS:

(U- Bendict)

Näytteessä todettiin oksatsepaamia ja tematsepaamia, jotka ovat mm. diatsepaaminaineenvaihduntatuotteita.

TULOS:

Kannabis, varmistus
U CannaCt) Näytteestä todettiin kannabiksen aineenvaihduntatuotteita.

Hyväksyntä: ****

Metyleenidioksidipyrovaleroni, Varmistus
U - MDPVct Tulos negatiivinen.

Hyväksyntä ****

Eli jos haluan pitää asunnon joudun suljetulle katkolle. Kannabiksen vieroitusoireita hoidetaan mm. Diatsepaamilla, Levozinilla, pritloilla jne…

Hell Yeah! Toivottavasti katko menee hyvin ja THC-myrkky poistunut elimistöstä.

Aurinkoista syyspäivää kaikille plinkin lukijoille ja terveiset Huumeklinikan työntekijöille.

T

Heroiini tai fentanyyli.