Kannabis.
Amfetamiinin.
Amfetamiinin
eiköhän se kukka pitäisi jo sieltä laillistaa… mut se olisi minun mielestä epäreilua niitä kohtaan jotka eivät kukasta tykkää…
mut miten olisi jos vaikka lsd olisi laillista, eikö olisi kiva hakee vähän ennen yhdeksää ärrältä leffa ja lappu ja lähteä nauttimaan perjantai illasta…
luonnon tuotteet
“luonto ei voi olla laiton”, noin tuumasi joku tietäjäkin. Luonnontuotteiden jalostus sen sijaan pitäisi olla laitonta.
Taisin joskus järjestää täällä laput r-kioskiin äänestyksen tms… heh! Kannatetaan!
kannabis. ikärajana voisi olla 18v, ellei jopa 20 v. monelta jää kannapiksen takia
opinnot kesken, kun passivoituu liikaa. se on surullista. mutta onhan toki kohtuukäyttäjiäkin,
se on ok. itse myös pyrin tuohon. nyt hetken ilman, jotta saan selvitettyä mitä mun pääkopalla
on mulle oikeen asiaa stna. jatkakaa!
No eiköhän sen kannabiksen joutas laillistaa. Kukka kruunaa oluen:)
En mitään. Ja alkoholinkin kriminalisoisin. Mutta jos joku PITÄISI laillistaa niin kannabis lääkekäyttöön ainoastaan. Syöpäkipuihin yms.
Kiitos vastauksista ketjuun ja jatkakaa ihmees
Kannabis on ainakin 1 sijalla tällä hetkellä ja amfehan on jo lääkkeenä.
Kannabista on erittäin vaikea saada suomessa lääkekäyttöön.
Kannabiksen
amfetamiinin. eiku ei, milläs mä sit yhtiövastikkeen maksaisin
perseellä?
^ Hihhih.
Vapaan rakkauden.
Kannabiksen
Ehdottomasti kannabiksen… ja toisena sienet… Oikeastaan sama meininki saisi tulla kuin amsterdamiin ja yleisesti hollannissa. Ei kahviloita koulujen yms liki, ei myöskään viinan myyntiä kys. paikoissa ja että olisi jäsenkortit kyseisiin kuppiloihin, miten ne nyt vuosi? sitten tekikin, ettei enään turistit pääse polttelemaan kahviloihin… Myöskin, kotikasvatuksen laillistaisin tiettyyn kukkamäärään asti ja samalla kuinka paljon saa olla kadulla itsellä mukana.
Kannabiksen.
Sallittakoon 3-5kasvia kotikasvatuksessa ja 15-20grammaa sais olla hallussa kun ulkona pyörii.
Erilaisia kannabistuotteita myös apteekkiin reseptin taakse ja kahviloihin.
Näistä tulevia varoja ohjattaisiin sitten myös vastavetoisesti kannabiksen haittojen ehkäisyyn ja mahdollisiin vieroitus ja tukitoimiin.
Ikärajana 20v ja sairauksien hoidossa sitten alhaisempi tapauskohtaisesti.
meikä laillistais ihan kaiken. niinku ihan kaiken, tietsä olis niinku hamppukaupunki ja kaikki olis niinku omavarasii, ja tekis vaiks parturointia ja nurmikonleikkuuta. hehe tajusikste :mrgreen: ja sit sais olla niinku huvittaa eikä tarvis tätä babylonia kestää.