13-vuotiaana muistaakseni vedin ekaa kertaa kännit ja pilvee. 15-vuotiaana päivittäin pilvee, ja pirii yms välil. 16-vuotiaana heroiini,18-vuotiaana vaihtu subuun ja sitä siit asti.17vuotiaana olin vajaan vuoden huumehoidossa. Ekat hihat vedin ehkä joskus 15veenä, mut päivittäin alko vast 18-vuotiaana. About tolleen mut ei sitä kaikkee muista. Ja tietty ryynei, essoi yms. nuorena.
6v ekan kerrran maistoin röökiä
10v aloin polttaa säännöllisesti
13v alkoholia alkoi maistelemaan
15v ekan kerran poltin lätkä savut
19v aloin polttamaan paukkuu säännöllisesti
20v tuli ryynit mukaan kuvioihin, essoja ja happoo kokeiltua sekä dxm
21v piri, lakka, mdma, runsaammin happoa
22v bubre ja hihattaminen mukaan, poretta vähän enemmän ja saattaa olla jotain päihteitä vielä, mutta tossa nyt ne mitä muistan suunnilleen… Nyt 23v alkoholii menee edelleen, poretta aina välillä samoin ryynejä ja jos nyt jotain vastaan kävelee nii en kai kieltäydy
Pääasiassa poretta ja muita kovempia menee nykyään suunnilleen 0-6 kertaa kuukaudessa, paukkua ja viinaa sitäkin enemmän
8.v naapurin jämät poltin maasta. (ei varmaa lasketa )
15.v Tupakka, alku vuosi
15.v Alkoholi, loppuvuosi
16.v Ensirakkaus kodeiiniin
16.v Nuuska
17.v Tramadoli
18.v Amfetamiini, hassis
20.v Erinäisiä opiaatteja
22.v Bupre, Kratom, DMT, LSA, DXM, Bentsot ja rinnakkaisia
23.v Opium
Tänään 23. vuotiaana listasta on tipahtanut moni pois. Nuuska, opiaatit ja zolpideemi on sellasia mitä tulee käytettyä. Alkoholin käyttö väheni 18 -vuotiaana siinä määrin että nyk. olen absolutisti. Tupakkaa olen polttanu koko ajan silloin kun ei ole ollu nuuskaa. Monasti ollu lakossa ja tällä hetkellä olen lopetannut tupakoinnin kokonaan. (hoppendlich)
Aika perseestä olis nauraa jolleki joka on vetäny vaan terveellisiä päihteitä, tai mistä mä tiedän et onks sulle maistunu herkut yhtä hyvin ku tälle ihraperseelle
Mul ois naurut aika vitun vähällä, jos saisin takas kaiken mitä doupit on multa vienyt… Ja viel vähemmäl se naurattaa, et on sentään joitain, jotka ei oo joutunu niit douppien vittumaisia puolia käymään läpi.
Suosittelen, et pysytki siin blaadaukses vaan… Mut eihän kukaan koskaan…
Ja monesti oon yrittäny… se tulee aina on tylsää ollaa kavereiden kaa jumimas jossain yritetään pitää taukoo mut sit se tulee aina “ei perkele kaipa sitä vois tänää hiisaa sittenki ja sit alkaa säätö” Mutta kiitän vinkistä
Kiitän vinkistä muttei alkoholi oo oikein ees täs lähi aikoina kiinnostanu (siin on nousuhumala ja sit muu on mielestäni paskaa) Juonut en oo nyt yli kahtee kuukautee. Tai no myönnän yhen kaljan join viime viikonloppuna 2 santun päälle oli muuten eka xanor kokeilu siihen viel muutama kunnon pesää päälle ja kuosit oli taatut…