Hei kaikille teille kullanmuruille! Haluttas tietää millon teil alko lähtee mopo käsistä ja miks: tuntuu niin kovin nuorelta tää porukka kenen kans juttelee. Itse olen juonu alkoa 13-vuotiaasta asti viik.loppusin. Vasta yli kolkyt-vuotiaana tuli jotakin nokittua. Olen neli-kymppinen. Mun perhe oli ok toimeentuleva mä olin loistava koulussa. En saanu juuri huomiota vanhemmilta muuten. Kotona oli riitaa ja alkoholin liikakäyttöä. Nyt mulla on aika hyvin asiat mutta pitkä on ollu polku. Kertokaa itsestänne.
No minä alotin 9-vuotiaana alkolla ja imppaamisella (jälkimmäistä ei kestänyt kovin kauaa
) ja pian sitten lääkkeillä ja pilveä. Piri tuli kuvioihin 12-vuotiaana ja rännittäminen 14-15-vuotiaana. Heroiinia kokeilin ekaa kertaa 16-vuotiaana. Nyt on ikää se 40 itsellänikin.
15-vuotiaana ensimmäinen hasasätkä ja siitähän se putki jäi päälle. Voi niitä aikoja kun tuolla hortoiltiin pitkin kyliä karkkia täynnä oleva siwapussi mukana.
13 veenä ekat kännit ja siit alko joka viikonloppunen juominen, 14 veenä aina välillä tuli stilnocteilla trippailtua ja vedettyä ryynnikännejä, 14 tai 15 vuotiaana ekat savut, vit oli sellai vuos pelkkää dokaamista ja välil ryynejä, 17 vuotiaana tuli sit lähes kaikki kuvioihin ei jaksa eriksee luetella, rännäämää aloin melkee heti ku olin täyttäny 18. Parin kuukauden pääst täytän 20 perseestä en haluu vanhentuu nojaa mut sehän on pelkkä luku vaan ei se mieli siit mihikkää muutu
kiitos kun noin moni on kirjottanu rehellisesti “tekemisistään”. Vaikka on surullista lukea toisten törttöillyistä niin tavallaan lohduttaa se et me kaikki edes voidaan olla koneella; en tiedä onko kaikilla oma vai kirjottaako kaverin läppärillä tms. Sekin on lahja ja mun mielestä lohtu että voidaan kertoa toisillemme omaa pikku historiaa ja muuten kaikki ihmiset ei osaa kirjoittaa kunnolla niin kun TE. Ja minä olen nauttinut taas alkoholia ja olen asshole
Alkoholi ja tupakka käsikädessä 12-vuotiaasta etiäpäin. Opiskeluaikoina ja vähän jo ennen voimistui toi viinailu. Pilvi ja kukka mukaan joskus 17-18 veenä. Lääkkeitä välillä varmaan tuolta 15 vuotiaasta ja sitten myöhemmin ryynikännäystä. En sen pidemmälle päässyt.
Tupakki taisi astua kuvioihin siinä 14-v vanhana vakituisesti, alkoholi samoihin aikoihin.
Ekat paukut poltin 16-vuotiaana, 18-vuotiaana tulivat kehiin essot, piri ja psykedeelit.
Muutaman vuoden kuluttua psyykenlääkkeet…
Opiaatteja joskus harvakseltaan.
Olin joku 14-15 ku poltin ekan kerran kannabista, sit tuli amfetamiini kuvioihin, sen jälkeen ekstaasi, sienet ja lsd, sen jälkeen kaiken maailman recearch chemicalit (2c-i, 2c-e, 2c-t-7, 5Meo-DmT jne jne) sit tuli lääkkeet kuvioihin ( bentsot ja muut ryynit) sen jälkeen opiaatit ( oksikodoni, temgesicit, buprenorfiini, morfiini jne jne )… nyt menee pääsääntöisesti vaan buprenorfiinia tuolla korvaushoidossa kun olen… Välillä retkahdan amfetamiini-pirulaiseen!
Ja ohan noita huumehita lukuisia muitakin mitä olen kokeillu / käyttänyt…
Laskin kerran noita niin melkeen 40 eri päihdettä kokeillut…
Rööki 12v,13v viinax,savuja 15v lähtien,tosin nykysin harvoin.Sit bentsoi,bupree joskus nopsaa jonka tosin lopetin senjälkeen kun sairastuin kaks-suuntaseen.Sen vielä sanon,et viinan kans oon saanu eniten tuhoo
aikaan.
Oon aloittanut vähän portaittain ja pitänyt taukoja, mut muistaakseni suunnilleen näin mennyt:
9v. rööki
10v. alkoholi
13v. bentsot, kodeiini
15v. piri+ekstaasi
17v. pilvi
18v. lähes kaikki opiaatit, DXM, LSD, koka
19v. crack
Olikohan siinä kaikki? No joka tapauksessa 15 vuotta tässä nyt on mennyt, välillä lyhyitä selviä kausia, viimeksi taisi olla 4 vuotta sitten.
Tällai tylsästi listana:
kaljaa 12 vuotiaana
jotakin ryynikokeiluja siinä 14v.
piriä aloin vetämään 18v. Ennen edes savun polttoa.
bentsoja siinä 21v ja samoihin aikoihin teemuja ja subua (ennen vuosituhannen vaihdetta).
Tuuria mulla on kuitenkin käynyt etten ole konia ehtinyt ikinä kokeilemaan (kerran poltin).
150v aloin polttaa banaaninkuoria, jonka jälkeen 120v tajusin, että aika käy vähiin, olisi siis
aika siirtyä johonkin stydimpään, kuten sitruunankuoriin. 50v asti sihauttelin erinäisten hedelmien
kuoria, kunnes siirryin rännittämään laidan kautta ylös, meinaan sammakon kutua (supermauno).
kun toleranssit nousivat vuosien myötä, rupesin -45vuotiaana sniffaamaan multaa, jota oli ainakin
kaksi metriä yläpuolellani, toukista puhumattakaan.
Aikun oli hauskaa viestiä poijjiilta. Laittakaa mekko päälle, kyl se siitä
10v. rööki
11v. Alkoholi
15v. hatsi
16-17 ryynikokeiluja+esso+happo(kokeilu)+piri
20-22v. herraa ja konttei(muistaakseni)
Sen jälkeen lähinnä bissee, hatsii ja satunnaisesti bupree, johon kyllästyny…ja stimut ei vaa oikee toimi, paitsi katupiri, josta saa “ihanat” laskut. Consertat kyl toimii lääkkeenä, ilman reseptii, mut ei aiheuta mitää kummempaa fiilistä, mitä jengi stimuist hakee…dexee joutuu kyl kokeilee ku luulisin et vaikuttaa about kuin concerta mut ehkä skidisti voimakkaammin. Concerta tasottaa mieltä hyvin ja tavallaan rauhottaa.
Ja rauhottavii kans alkanu menee enemmän, mitkä haluun ajaa koht alas.
sienii ja happoi menny harvoin mut kuitenki
10v alkoholi maistui
12v eka jointti ja toinen ja kolmas ja neljäs ja…
13v tupakkaa vakituisesti, välillä xanoreita yms. ja nyt on 19 viikonloppu putkeen kännissä…
Mulla on loppujenlopuksi ihan asiallisesti mennyt, enkä varsinaisesti oikeiden huumeiden käyttäjä olekaan. Lääkkeiden päihdekäyttö on ollut suurin ongelma, lisäksi alkoa mennyt joskus liian reippaasti. Mulla on ollut oikeenkin hyvä lapsuus ja nuoruus, välit vanhempiin on tosi hyvät, en oo liikkunut hämärissä piireissä jne. 16-vuotiaana lääkekokeilujen myötä alkoi mennä sit huonommin. Historia menee suurinpiirtein näin:
10v - ensimmäinen rööki
12v - tupakkaa lisää
13v - eka känni
14-15v - korkeintaan 4krt/kk alkoa ja nekin viikonloppuisin, tupakkaakin vaan satunnaisesti
16v - Bentso/kodeiinikokeilut, alkon sotkeminen mukaan ja näiden combottelu.
16,5v - Alkoi ½v kestänyt tosi vaikea masennusjakso. Kodeiinia 300-450mg kerta-annoksena päivittäin ja Xanoreita 4-6mg/pv, välillä viinaa päälle. Lopulta suljetulle osastolle omasta tahdosta vieroitukseen, etten itsaria tehnyt.
17v - Paranin masennuksesta, enkä syönyt muuta kuin Efexoria muutamaan kuukauteen, mutta sitten aloin käyttää taas kodeiinia, bentsoja ja tramadolia, kuitenkin vain satunnaisesti.
18v - Alkoa mennyt aika reippaasti, välillä lievässä tramadolikoukussa.
19v - Tramadolia, kodeiinia ja bentsoja tarttee käyttää välillä, täytyy vaan varoa sitä päivittäiskäyttöön menemistä. Alkoa menee, mutta täytyy yrittää jättää se siihen juhlimisen aikana juomiseen, ettei tulis putkia ja kalsarikännäystä. Tällä hetkellä elämässä menee ihan mukavasti ja normaalisti, ammattiin oon valmistunut, töitä on löytynyt jne. Itselläni on se, että kunhan en nikotiinin lisäksi ala käyttää muita aineita päivittäin, niin pysyy homma raiteillaan.
Liian nuorena. 11v röökiä, 12v jo eka känni, 13v ekat pilvet, 14v ekat poreet ja naksut, kerran lsd;tä, 17v jo aika lailla säännöllisesti polttelin (kukkaa) ja 19v aloin käyttää enemmän ja vähemmän poretta, naksuja, sieniä. Sitten olikin taukoa kaikista muista, paitsi alkoholista ja kukasta tuonne 22v saakka, sitten kuvaan astui erinäiset tutkarit, poretta alkoi mennä enemmän ja erotessani silloisesta pitkästä suhteestani, “hoidin” rikkoutunutta mieltäni poreella useamman kuukauden putkeen. Nyt taasen en juo oikeastaan, hyvin satunnaisesti vähän, mutta polttelen silloin tällöin, vauhtia menee jonkin verran ja myöskin opiaatit ovat tulleet tutuiksi viimeisen vuoden aikana.
15v kannabista ja ryynejä niil meni parisen vuotta sit 17v subu,piri,ym ja sit meikä poikaa vietiin… 3v narkannu ja nytrauhottunu ja korvaushoidossa…korjaan 4v tuli narkattua ennen ku korvaushoito alkoi…
öö oisko se ollu 13 v ekat kännit ja siit se sit lähti…
ylä asteellekuin pääsin niin oli pakko alkaa polttamaan röökiä…
joskus 15-16v ekat pilleri perseet sit meni varmaa vuosi pelkän viinan voimalla
ja sit tuli kodeiini mukaan mut senki taas lopetin parin kuukauden päivittäis käytön jälkeen kun ei oloja enää saanut…
18v. poltin ekat hatsit ja samana vuonna tuli sit kaikki muuki mukaan eli kaikki mahdolliset muskotti päkinäst subuun… ja sit toi vauhti tuli jossain vaiheeskait siin 19v…