Milloinkohan sitä oppisi?

Taas on tullut pyöriteltyä noita keloja päivätolkulla. Olin jo jonkun aikaa lähes pelaamatta mutta heti kun laittaa sen ekan talletuksen kasinolle niin lähtee hulluus käyntiin. Pitäis saada nyt heti stoppi tälle hommalle ennen kun tulee pahaa vahinkoa. Sinänsä onnellinen asema että tästä putkesta ei ole yhteensä kuin muutama satanen tappiota… toistaiseksi. Olen polttanut omat nettipankkikoodit ja joudun kysyy aina tyttöystävältä jos saan pelailla. Vähäsen on hillinyt mua toistaiseksi koska en kehtaa pyytää sitä läheskään niin paljon kuin tekisi mieli. Nyt on vaan pyöritellyt niitä slotteja niin paljon että pelkään että meen kohta hommaamaan ne tunnukset takas jos en saa loppumaan tätä nyt.

Hauskaahan tässä on se että olen myöskin raitis alkoholisti joka käy 12-askeleen ohjelmaa ja olen liiankin tietoinen omista luonteenvajavuuksista. Juomishimo on kyllä lähtenyt ja olen pystynyt hyväksymään voimattomuuteni alkoholin suhteen. Peliongelman myöntäminen itselleni vaan ei tunnu onnistuvan, vaikka olen täysin tietoinen siitä. Onkohan ongelma että ei tullut tarpeeksi turpiin vaan?

Olen jollain ihme mäihällä melkein aina saanut takaisin suuren osan häviöistä ja jopa onnistunut pitämään taukoa silloin. Kuitenkin pitää jättää sinne takaraivoon se takaovi auki, “sit ku pöly on laskeutunut niin voi taas pelailla vähäsen”. Just joo, sehän pysyy aina hyvin aisoissa, se on nähty ja tiedetään.

Suhteellisen alkuvaiheessa kuitenkin ehkä olen tässä hommassa mutta paheneva ongelma on. Joka kerta kun katson niitä pyöriviä rullia niin ahdistaa yhä enemmän ja enemmän. Kohta se on sitä että en ajattele mitään muuta kuin noita perkeleen pelejä. Pelkään sitä että tulen pikkhiljaa siihen pisteeseen että heivaan kaiken järjen ulos ikkunasta ja avaan pelihanat vaan täysillä. Pelottaa myöskin että jos niin kävisi niin ei mene kauaa että viina on kanssa mukana hommassa.

Nyt olisi se aika vihdoin saada oikeasti suljettu se takaovi ja myöntää että en koskaan tule pystymään minkäänlaiseen kontrolliin pelaamisen suhteen. Kaikki mahdolliset voitotkin menee suoraan takas sinne eli mun on periatteessa mahdotonta voittaa yhtään mitään.

Moro!
Joo siis anna pankkitunnukset sun tyttöystävälle ja asenna k9- ohjelma nyt aluksi koneelle
sillä pysyy vähän aikaan pois peleistä mut ei mikään sata varma kuten ite sain huomata…
Siis toi ohjelma mut jos laput pysyy kaverilla niin et kyllä pelaa senttiäkään.
Ja mä toivon sulle että et tarvi enempää ottaa turpiin näistä perkeleistä
ennenkuin tajuut että sulla on oikeasti ongelma. Itsellä mennyt koko nuoruus
näihin perkeleisiin… Toi kontrollin hallitseminen on ihan perus juttuja. Sitä luulee
esim. jonku tietyn tauon jälkeen että “pelaa järkevämmin” mut sitten loppujen lopuksi
tilttaa tai muuten vaan tulee pelattua enemmän kun oli tarkoitus,
Minulle sanottiin 5 vuotta sitten etten ole kohdannut pohjaa ja etten opi siitä virheestä
ja kuinka oikeessa hän olikaan… Samassa paskassa edelleen ryvetään…
Mut sun tilanne nyt ei pelien suhteen niin huolestuttava ole jos muutama satanen on mennyt
vai onko velkaa enemmänkin?
Ja jos odotat jotain jättipottia mikä muuttaa sun elämän niin se on turhaa
muutama vuosi voitin 11000 euroa ja kaikki meni takaisin korkojen kera.
Joten lopeta vielä kun ei ole pahasti käynnyt

Moro!
Siis mulla ei ole niitä pankkitunnuksia lainkaan, laitan tyttöystävän tunnuksilla (siis ihan luvalla) ja annan hänelle sitten sen rahan. Tottahan hänkin mahdollistaa tätä toimintaa kun antaa mun pelata mutta en voi häntä siitä syyllistää, mun ongelma tää on. Pitää harkita tota ohjelman laittamista koneelle.

Muutama satanen on mennyt siis nyt tällä “putkella” mikä on jatkunut ehkä kuukauden. Yhteensä näitten muutaman vuoden aikana on mennyt tuhansia euroja, ilman isoja voittoja mitä on saanut olisi jo viisinumeroinen summa.

Pahimpina aikoina pari vuotta sitten tuli istuttua päivä- tai viikkokausia pelaamassa, samalla vähän kaljaa ottaen. On ollut isoja taukoja sitten. Aina välillä on käynyt kokeilee mutta pakkomiellehän siinä on heti iskenyt, pari viimeistä kertaa jollain ihme konstilla saanut laitettua poikki ennen kuin täysi hulluus on iskenyt (helpottanut varmaan se että silloin on menny suoraan vaan kaikki talletukset)

Tällä kertaa menin niin pitkälle että se nyt naksuttaa kokoajan se himo saada pyöritellä noita keloja. Jos mä tästä nyt jatkan niin tiedän että tulee tulemaan niin perkeleesti turpiin. Kai se on se pohja mikä puuttuu? Pitäis löytää se että tulisi se oikea halu laittaa ovi kiinni lopullisesti. En vaan halua löytää sitä. Kävin jo juomispohjalla ja en kaipaa sinne helvettiin takas.

Kuten tämä toinen sanoi, jos ei oo muutamaa sataa enempää mennyt, tilanne kannattaa katkaista aika äkkiä. Tiedän, peluri, kuten alkoholistikin, löytää heti sen sata syytä pelata tai juoda, ja silloin on myöhäistä. Tsemppiä sulle, kirjoittelu on ainakin itselle tuonut apua jonkin verran. Jokainen pelaamaton päätös on voitto!

-make36-