Mä tossa kävin just verikokeissa ja otettiin ALAT arvo siinä muiden lisäksi. Joka oli melkosen huippuhyvä. Tämä sai miettimään, miten 2,5 vuoden juominen ei näkynyt mun maksa-arvoissa sitten millään vaikka se oli aika runsasta, joskin viikoloppupainoitteista. Viimeisen vuoden aikana noin 8-9kk tosin satunnaista, viikosta jopa kuuteen viikkoon juomatta ja nyt taitaa huomenna tulla 4kk juomatta mitään. Mutta ne arvot on kumman hyvät!? Luulisi sillä juomamäärällä jossain näkyvän jo? Meinaan lähes kaikki alkontuotteet kelpas ja kaikki mitä ruokakaupan puolelta alkoholillista sai. Ja sitä meni!
Ne arvothan olis tämmösiä:
GT 46 (syyskuu -15) naisilla maks. 40
ALAT 16 (viikko sit, en muista syyskuun -15 arvoa) maks 35
CDT 1.3 ! (syyskuu -15) normaali alle 1.3, koholla yli 1.6
Tosin toi ALAT arvo on kans sellanen et sen saa googlettelun perusteella lihomallakin nousemaan, joten ihmekkään jos tässä reilu vuosi ja liki -20kg kevyempänä arvo on hyvä… Laihdutusproggigsen mä alotin kesäkuussa -15.
Ja sillon kun noi viimevuoden syyskuun arvot on otettu oon ollut pari kolme viikkoa juomatta kun säikähdin a-klinikan tätskää niin että päätin äkkiraitistua ja eihän siitä mitään tullu ku “ratkesin” heti suunnilleen verikokeiden jälkeen.