Millaisia kokemuksia lääkekoukusta?

Hei!

Suunnittelen TV1:een ajankohtaisohjelmaa lääkeriippuvuuksista. Haluaisin kuulla kokemuksista lääkeaineiden koukuttavuudesta. Kertomasi tiedot ovat luottamuksellisia ja käytän niitä ohjelman tausta-aineistona. Mahdollisesta aineiston julkaisemisesta sovitaan erikseen, en julkaise mitään ilman lupaa. Toivon yhteydenottoja sähköpostiini.

ystävällisin terveisin,

Tiina Lundell
toimittaja
YLE / Ajankohtaisjournalismi

sähköpostini:
tiina2010(at)wippies.com

kun lähetät sähköpostia, kirjoita (at) -merkin tilalle @

Sähköpostiosoite ei toimi. Yritin lähettää pari kysymystä, muttei viesti lähtenyt. ja laitoin ihan oikeaan osoitteeseen, eli laitoin @-merkin.

Hei!

Anteeksi, wippies-sähköposti ei todellakaan toimi enää, vaikka se toimi vielä päivällä. Laittakaa siis lääkekoukkukokemuksenne toiseen sähköpostiosoitteseen joka on

kysely2010(at)gmail.com

sähköpostia lähettäessäsi vaihda (at) -merkin tilalle @ -merkki

terveisin

Tiina Lundell
toimittaja

Miksei sulla ole YLE:n meiliä?

Hei!

En halunnut laittaa virallista Ylen meiliosoitetta tähän julkiselle keskustelupalstalle mahdollisten roskapostihyökkäysten yms. varalta.

ystävällisin terveisin,

Tiina Lundell
toimittaja

kysely2010(at)gmail.com
sähköpostia lähettäessäsi vaihda (at) -merkin tilalle @ -merkki

Hyvin jänniä on kokemukset juu. jäin masennuslääke koukkuun, ja lääkkeet pääsi syystä
tai toisesta loppumaan, ja rahaa ei ollut paljoa, joten päädyin tilaamaan virosta vastaavia
lääkkeitä eli piraattilääkkeitä. ihan hyvin toimii, paitsi et mulla kasvo sivuvaikutuksena rinnat…

selkään.

:unamused:

Jos mua huvittais sulle kertoa, pääsenkö telkkuun. Olen ollut koukussa:

Metadoni
Morfiini
Heroiini (vanha hyvä yskänlääke)
Masennuslääkkeet
Kaikki betsodiatepiinit
Alkoholi (jos ei viina terva ja sauna auta, se on kuolemaks)
Kodeiini
Bubrenorfiini
dekstrometarfaani
Gabapentiini

ja jotain muita mitä ei tuu mieleen, just nyt…