Miksi subu ei enää toimi?

Satunnaista käyttöä takana reilu vuosi. Ennen meni huomattavasti sekaisin ja tuli hyvä olo, toimi ns niinkuin pitää. Pidin aina yhden pallon välissä hyvän aikaa taukoa koska en yritä jäädä koukkuun :smiley: Viimeaikoina (n 1-2kk) kun olen yrittänyt hakea samaa oloa, onkin vaan lentänyt laatta ja jäänyt pariksi päivää ihan hiton etova ja oksettava olo, eikä edes tunnu siltä että päihtyisi!?

Mistähän johtuu? Ymmärtäisin jos ekoilla testikerroilla tulis huono olo kun ei ois tottunu, mutta kun ns ”onnistunutta” käyttöä on takana aika kauan.

Ja tähän voisin jatkaa, että suurin osa päihteistä/lääkkeistä on menettänyt täysin tehonsa vaikka olen pitänyt puolenkin vuoden toletaukoja eri aineista. Ilman betsoja olin loppujen lopuksi vuoden ja yritin josko toimisi mutta ei :frowning:

Eipä Subu kovinkaan kummoinen hupihuume ole ja benzot ovat sitä vielä vähemmän. Siksi jengi noita lähinnä vetää, että saa päänsä puudutettua, kun ei kestä elämää selvinpäin. Ihan normaalia siis, että menettävät hauskanpitovaikutuksensa varsin nopeaan.

Hiukan erikoiselta kuulostaa kyllä tuo, että pahoinvointi-efekti iskee vastaa useamman käyttökerran jälkeen, mutta ihan loogista toisaalta sekin. Kun toivotut sivuvaikutukset laimenevat, ei-toivotut huomaa paremmin. Itse en ole koskaan oksentanut Subusta, mutta opioidipäänsärystä aloin kärsiä sen kanssa vasta silloin, kun olin jo käyttänyt pidempään. Mahdollisesti kärsin siitä jo heti alkuunsa, mutta en vain huomannut/välittänyt, kun silloin sain vielä enemmän euforisoivia kiksejä.