Miksi notkut Saunassa?

Vai miksi minä VH tuhlaan aikaani Saunassa? Saunan jutut ovat täysin aliarvoisia! 16 vuotiaiden läpi käymiä todella pässejä kysymyksiä suurelta osin. Ennen päihdelinkissä oli asiallista jutustelua ja viestejä tuli yli 100 kpl vuorokaudessa. Nykyiset viestit ovat noin 16-18 vuotiaiden kersojen todella typeriä kysymyksiä. Jos heidän aivot toimisivat edes hiukan, niin tälläistä paskaa ei tarvitsesi lukea saunassa. En tiedä mikä karkoitti vanhat parrat, mutta syy liene moderoinnin ja alle 18 vuotiaiden kakaroiden. Luulen, että tämä on minun viimeinen postaus tälle palstalle…

[Poistettu asiatonta -Päihdelinkin toimitus]

VH

KASVOTUSTEN mainittu ainakin 2 kertaa. tässä ketjussa on totisesti ainesta nousta ajattomaksi klassikoksi /popcorn :sunglasses:

Kaverit ei jaksa kuunnella ku ne ei älyä näistä hommista niin tänne on hyvä tulla jorisemaan päihteilystä ja lääkitsemisestä tietäen, että kukaan ei kiusaannu vaan ovatten suunnilleen samalla asialla.

dm: todisteita sanojeni seuraksi on sauna pullollaan, sinä et vain osaa olla pätkääkään itsekriittinen. Ihmisenä mulla ei ole sua vastaan mitään, vaan sun käytös on mun mielestä ylimielistä ja epäkohteliasta. Mut turhaan mä sitä sulle kerron, kun et selvästi pysty uskomaan, että tekisit mitään ikinä väärin.

Enkä minä Facsia tunne, en ole jees-jees-ihminen, mutta todella ärsyttää se, miksi sauna on muuttunut. Ja kyllä, silloin kun arvon dm olit täältä hetken poissa (bannit?), niin ilmapiiri oli mun mielestä parempi. Monta vuotta täällä kävin säännöllisesti ja täällä oli kivoja keskusteluja. nykyään vaan päivitetään mikä vaikuttaa nyt-threadia ja paria muuta. Uusia ei tuu, kun ne teilataan sen ekan ehkä vähän tyhmän viestin jälkeen. Jokainen keskustelupalsta tarvii uudistumista, ei vanhat kirjoita loputtomiin. Ja vaikka joku uusi kirjoittaiskin yhden tyhmän viestin, ei se tarkoita, että sille pitää heti vittuilla.

Oon varmaan ainoa täällä, jonka mielestä modet toimii asiallisesti ja hyvin, kun ne sensuroi keskusteluja! Monet kirjoittaa tänne ei-niin-selvinä ja muistan esim. junkien kirjoittaneen tänne ohjeita pommin valmistukseen. Jos on julkinen palsta, niin pitää pystyä huomioimaan se, että kuka vaan voi lukea täältä ohjeita, vaikka 8-vuotias lapsi.

Hei,

keskustelu on mennyt riitelyksi tässä ketjussa. Kriittinen keskustelu on sallittua, mutta henkilökohtaisuuksiin menevä nimittely ei. Saunan tavoitteena on haittojen vähentäminen. Tämä ketju ei edistä tätä tavoitetta, päinvastoin. Toivomme jatkossa rakentavampaa otetta keskusteluun.

Tämä ketju lukitaan.

Ystävällisin terveisin,
Päihdelinkin toimitus