En tiedää kuuluuko tämä tänne, mutta en tiedä mistä muualta kysyisin. Miksi minulla ei toimi piri? Nousuja tulee HARVOIN, pientä sydämentykytystä ensimmäiset 10sek ja siinä se. Ei säväreitä, ei kiksejä nousuista. Ei ole kyse huonosta tavarasta, kavereilla toimii samat tavarat oikein hyvin. Olen suburiippuvainen, ja tässä hiton kylässä ei ole buprea eikä varmaan tulekkaan, joten pakko blokata refloja. [Poistettu hintatietoja -Päihdelinkin moderaattori]
sinä olla metsänpeikko, jolla on adhd. tai vähintään AC/DC:n cd-levy.
siksi sinä et toimi amffekseli. turha sitä vipua on vettää, jos olet jo ojassa.
mina en vihata mitään niin paljon suomesta, kun rasisteja ja neekereitä.
Itselläni ei toiminut amfe kunnolla, etenkin meta joka muilla toimi; vain rauhoitti… Nyt tiedän sen johtuneen adhd:sta, mutta kaikki aineet eivät “toimi” kaikilla samalla tavalla… Järjettömiä määriä jouduin ottamaan, että sain edes valvottua pari yötä… Alusta asti. Amfe on IMHO aivan paskaa, persoona muuttuu todella vittumaiseksi. Tosin taitaa onnistua myös muilla aineilla. Itselläni asia varmaan johtui valvomisesta sekä ihmisistä ketkä eivät kuuluneet niihin “luotettavimpiin ihmisiin”. Heiltä sai kuitenkin parhainta amfea… Vittumaisena sai velat perityksi… Sekä kadotti itsensä, mutta makuasioita…
" Kupruileva elefantti oli kovin elegantti
pieni pää ja pieni aivo, laskoksissa takaraivo
kärsä mahtava, ouje! ja vatsa lihava
se kärsi monet pilkat kun sil on niin paksut nilkat
kerran lähti kaupungille juovuksissa
niinkuin niille vastaan keikkui apina, nyt tuli tupenrapina
lyödä yritti, ouje! mut apinapa väisti
“no painu vittuun homo mä oon koko kartsan pomo!” kupruileva toitotti
ja siihen pomppas hottentotti, koulutettu neekeri
ja mukanaan iso tiikeri: “nyt ollaan ihmisiksi ouje!
ettei luultas rasistiks, ja tulis kärsään lujasti!”
on kupruileva kova jätkä sil on kypärä ja rätkä
vaik on vähän finnejä, niin ei se haittaa minnejä
kun se on ekstravakantti ouje! se on elefantti "
Juu ei mulla sitten muuta… Juu se adhd suottaapi vaikuttuu jos sellaista sairastaa, ettei skulaa toivotun lailla niinkuin onkin jo mainittu. Oiskos lukon paikka tämäkin?
adhd, add, asperger… todennäköisesti joku noista, voi saada jotain pientä mut et ikinä tuu saamaan vauhdista samallaista kicsiä kun muut et väldee ees rätkimällä.
Eihän se toimi samalla tavoin kaikilla, eikä ole tavatonta että adhd-tyyppi kokee amfetamiinin vaikutuksen mitättömäksi tai “vain” keskittymisavuksi, mikä kyllä helposti voi johtaa vakituiseenkin ongelmakäyttöön, arvelisin.
Voi olla myös että (puhdasta arvailua) sinulla on jotain odotuksia aineen suhteen mitkä eivät täyty ja siksi pidät vaikutusta olemattomana/heikkona, erityisesti jos olet hehkutuksia kuullut. Itsellä ensimmäiset kymmenisen pirikokeilua meni siinä että arvelin laadun olevan taas täyttä ripulia kun ei siitä mitään iloa ollut, kesti jonkin aikaa huomata että moni muu nautti samoista satseista näennäisesti täysin palkein. Ei auttanut määrän lisääminen, ei iv. Se humahdus mitä jotkut kai hakevat on minulle lähinnä epämiellyttävän tuntuinen, ja mitä vahvempi ja nopeampi nousu, sitä epämiellyttävämpi. Koin ja koen vaikutuksen edelleen, lukuisten kertojen ja vuosien jälkeen, lähinnä hermostuttavana ja valvottavana. Useimmiten mitäänsanomatonta, lisää hiukan virkeyttä mutta aloitekyky vaan laskee (puhistaan paikallaan mutta mitään ei saada aikaan, paitti ehkä kovia puheita). Lisäksi suuret määrät saavat voimaan fyysisesti pahoin. Ennen piriä olin tullut hyviksi tutuiksi voimakkaidenkin psykedeelien kanssa, se varmaankin kohdallani vaikutti asiaan: deelit koin voimallisiksi ja tärkeiksi itselleni, ja kuullessani kehuvia sanoja amfetamiinista jotenkin oletin intensiteetin olevan sama. Ei se ole, ainakaan minulle. Amfe on piriste, parempi sellainen kuin kofeiini mutta ihan yhtä kiinnostava… minulle Fyysisen työnteon raskauden, univajeen ja keskittymisvaikeuksien ylittämiseen on minulla auttanut paremmin sativainen kukka kuin perinteisesti piristeiksi mielletyt aineet.
Eli lyhennettynä: ehkä amfetamiini ei toimi sinulla siksi että amfetamiini on turhanpäiväistä paskaa johon ei kannata aikaansa tuhlata.
Eihän kaikki aineet voikaan toimia kaikilla samalla tavoin. Minulla esimerkiksi Amfe
toimii varsin hyvin, mutta vastaavasti kannabis ei toimi lainkaan…
Pitää vain yrityksen ja erehdyksen kautta löytää se oma juttu…
Suotta sitä edes odottaa edes sen skulaavan—täyttä skeidaa. Mutta mulla oli sama kun aloin käyttää vauhtia; siihen aikaan vedettiin samasta kupista kun ei ollut tauteja mitä tarttua…Ihmetelin kun jengi alko häärätä ja mä istuin paikallani(kerrankin) ja tunsin oloni erittäin tyyneksi. ADHD.