mikä vaikuttaa nyt

Xanor 2mg x 5.

Voltaren rapid auttaa selkäkipuun ja muuhunkin, mulla on niitä aina varastos varalta.

Hatsit, mikäpä muukaan :unamused: Turha sitä tänne on ees kirjottaa enää…

Jonkulainen krapulatuskapainajainen ja pienet texivedot, perkele ku seki on lopussa, yhet kitkut vedot enää ja pitäs niitten voimin selviytyä…

Budi ja olut

Pari kinkku-paprikavoileipää ja mukillinen teetä. :open_mouth: :laughing:

Nyt kyl kusetat, ei kukaa tuollasis kuoseis pysty kirjottaa tänne :open_mouth: Vai ooks sä ihan kauanki käyttäny päivittäin noita? :open_mouth:

Piri’laskut’ , kofeiini ja nikotiini :unamused:
Kuten joka päivä :sunglasses:

Joo, vähän nyt on outo olo, jos buustais jäätelöllä ja mansikkahillolla. En mä noita joka päivä, silloin tällöin vaan, kato mä oon viihdekäyttäjä. :stuck_out_tongue:

Vielä mansikkahillooki?!!! :open_mouth: Elä ny oikeesti tapata ittees, jätä se mansikkahillo pois ja ota vaa sitä jätskii, pysyy ees joku tolkku. + Mansikkahillolla jos buustailee ni se yleensä tekee sit helvetilliset laskut :frowning:

mä vedän itteni
mä oon meinaan aika stydii kamaa

Jokin vaikuttaa, ja kovaa vaikuttaaki, oudosti tosin ja en kyl ees tiiä mikä täs loppujen lopuks vaikuttaa, pelottavaa, vois ottaa sen tiputussetin levareita…

E: nyt vaikuttaa selkäkipu & halu mennä katsomaan Futuramaa, elikkä Lahneliini poistuu - Over and out, Peace Comrades :unamused:

Otan taas olutta vaikka oon sen takia ollu koko pvän kipee… Mut ku ei o bentsoja tai mitää ja pakko rauhottua kuitenki vähä ni en keksi muutakaa :confused: Eka pullo juotu ja vähä toista ja nyt oon jo ihan hies, toivottavasti ei pahempia oireita rupee puskeen, ajattelin 3, korkeintaa 4 juoda.

hyvä pilvi

Kiitos, vastaan mielelläni kutsuusi :smiley:

Mutta vittuun subut ja muut turhakkeet. Eiköhän siirrytä heti ihan oikeisiin, kunnon opioideihin. Liuotetaan vaikka paria 100ug/h-fentanyylilaastaria hyvässä skottilaisessa viskissä, juodaan viski ja asetetaan laastarit kielen päälle. Boostiksi Xanoreita ja mielellään myös Diapameja. Itse voisin ottaa myös gramman nopeaa tramadolia. Saat sinäkin jos haluat. Ja pilveä tietty.

Mutta hui… olenko minä nyt se paha setä? Myönnän kyllä ilmestyväni usein nurkan takaa… :frowning:

Ääh, minähän olen hyvä :smiling_imp:

Vähän täytyy nyt kyllä edittiä lisätä, kun alkoi tuo vastuuntunto heräillä :blush: Mainitsemani satasen laastari sisältää nimittäin sellaisen määrän fentanyyliä, että jo se itsessään riittää viemään noviisilta nirrin pois. Mutta jos opparitolesi on taivaissa, niin saatat tykätäkin reseptistäni.

PCP & 12pack karhua :open_mouth:

kratom + stilnoct

Nothing :unamused:
Kofeiini ja hyvä mieli siit että Räikkönen voitti eilen F1-mestaruuden :sunglasses:

unilääke ehkä tehokkaimmasta päästä taas saa todeta kun valvareita iskee ku koittaa rutiini netin selaukset tehdä.

2mg sirkkaa vasempaan sieraimeen ja 1h mennyt ja pilkin enemmän kun kolmesta dormikumista :open_mouth:

Vaikuttaa saatanan moiset mielihalut opiaatteja kohtaa. Ja oikeasti myös puolikas stilkkari, enää vähän.