mikä vaikuttaa nyt

Lisää diatsepaamia ja bissee tässä on hörpitty.

Leijona ja paukut kävin just imasemassa

piri laskut ja masennus

Tuo sama p…ka liru lörö… ja pakko lailttaa rahansa tohon sokeriin…kun ei parempaakaa tarjolla… HEI: TÄÄL OIS MARKKINOITA :sunglasses:

Odotat, että se leptin vaikutus edes keikkenee, miluiten katoaa niin nuo pristeet taas tekeekn otain :wink:

Oluet ja Kuka zzz :sunglasses:

Joopa… Tylsää. Vois tehä kode litkun ja ruveta tekee jotain hauskaa.
Eli pelaamaan :unamused:

noin 3 promillea etanolia… olen 95 kiloinen mies

Kodeiini… yllätys yllätys :laughing:
nii ja pari senttiä kossua.

Outo humina, kohina ja jomotus pääkopassa. Eilen nautittujen oluiden jälkivaikutus kaiketi :open_mouth:

Olen näemmä lähettämieni tekstiviestien perusteella päättänyt ajella pääni kaljuksi ja muuttaa Japaniin. Kaikkea se olut teettää… :unamused:

parin pöhistyn yön jälkeen tuttu ja turvallinen suppana!! :wink:

Ihan mukavia ihmisiä ainakin ne joita itse olen tavannut. Mietin vaan et miten tämmöinen gaijin mahtaa saada pesää japsitytöiltä, vaiko saako ollenkaan? :unamused:

1,5mg buprenorfiinia ja 2mg klonatsepaamia

Xanor sopivasti.

prukki tenoxeja
ja liianki sopiva määerä kaljaa :wink:

Suihkun raikas olo :sunglasses: Hienot jälkiolot tulee vielä.

35x 10mg diapam+savut+pari paukkuu viskii. :sunglasses:

Tramal 800mg, Xanor 2mg ja alkoholia kohtalaisen paljon. Ihan perussetti ollut viime viikkoina. Helpottaa kivun sietämistä, mutta nyt täytyisi alkaa hillitä, kun kerran kivutkin ovat hiukan hellittäneet.

En oikein uskalla muulla tavoin kuosaillakaan, koska raaja on paketissa ja pelkään rikkovani sen uudestaan jos alan liikaa sekoittaa päätäni.

dormicum, bromazepam, rivotril ja alkoholi. tänään ollaan juotu lonkoeroa sekä väsätty valkovenäläisiä.

30mg medipamia, 6 (tai 7) bissee ja budia kans poltellu tässä illan mittaan. + päivällä päikkäripaukut mutta eihän ne nyt enää vaikuta…