Iha just käyn vessas subuvedoilla ja sit aamukahvi. Normaalistihan en moisia myrkkyjä (kahvia siis) käytä mut oon töissä ny pitkästä aikaa.
Texi snadisti, 20mg tenox boostiks…
En muute o varma onks noi 10 vai 20mg tennareit, en muista onks niis jotai eroo. Muistaks sä ?
Meen texivedoille->
vaikuttaako bentsot muka triptylin päälle? itsellä on triptyyliä varalta unettemuuteen.
mä en ole ikinä edes nähny 10mg tenoxia.
xanorit vaikuttaa ja hyvin, ku olen pitkään syönyt niitä tosi vähän eli tolet ovat hieman laskeneet
Mul on ollu ~2v sit 2 kertaa respa 30x10mg tenox, en kyl varmaks sano mut muistikuva on sellane ettei niis mitää eroo 20 millisiin ollu. En tiiä sitte, kertokaa joku, mul noita tennareita nyt muutama on enkä tie onko ne 10 vai 20mg.
Sen tiedän et tenoxeja ovat ku ite purkista otin (mut siiton aikaa + olin shoteis ni en muista katoinko ees vahvuutta) ja kyl muutenki tenoxin tunnistan ku näen, tollattine valkonen katkoviivalla, ja maistuvat sellaselta jauholta, miksi sitä nyt kuvailis, ei mikää muu bentso samalta maistu.
siinä on linkki tenoxeista.
spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/hu … 1434.shtml
10mg ja 20mg erot ovat olemattomat 2millin koko ero vain.
Hasareflat.
mjuu oli nä 20mg tarkistin oikeen viivottimella!
No sit mul vaikuttaa subun lisäks 10mg tenox Ja rupeen just juomaa bissee.
budi palanu aamusta asti ja ny juon vimosta valkovenäläestä. Kohta lisää kukkaa.
Kukkaa tässä maistelen, bubblelicious…
dormicum <3
Bisse alkaa just nousta, ekat 3 menny alas, haen toiset 3 kaapista.
4 x sandels + 4 x tenox 20mg… jotai viä tarvis
Niimpä. No jos bisse maistuu nii aja KRHM eiku siis tuu naapurin kyytis meille kattoo leffoja seuraks, mul on kyl ylimääräsiä tos. Itelki tennarit aika finaalis :I
Bupre ja läpy…
ööli
Eetteri taitaa vielä vähän humista. Oli aika leuto trippi.
Jutun juju oli pääpiirteittäin sellanen että just mun kohtalona oli saada selville, että kaikki on vaan julmaa pilaa. Todisteitahan tietysti riitti. (“Voi vittu!” lausahdin siinä vaiheessa.) Sitten mun piti äkkiä juosta kertomaan jollekin ennen kuin “töpseli vedetään irti.”
Tajusin kuitenkin melko pian tulleeni ns. höynäytetyksi.
Mutta eihän siinä. Kokeilin melkein heti perään uudestaan. (Jes, jes.) Sama juttu kolme kertaa vakuuttavampana. Vittu, hyvä että lähti jalat alta etten päässyt maantielle asti.
pari bissee + 3 tenoxia kohtapuoliin kukkaa, ehkäpä jos laittaisi myös virtaa vähän masiinaan.
Vois kyl tulla mut bisset loppu just ko ostin vaa 6packin