hokasin, et mä oon 22, ja alottanu kovat huumeet about 14 vuotiaana, et mullaki on jo kohta 10 vuotta tulossa täyteen. ja mun mielestä se on kauheeta. mut oli siinä välissä kuitenki se muutaman vuoden tauko, et eiks se laske kokonaismäärän sit niinku johkiin viiteen- kuuteen vuoteen…? eiks laskekki?
en mä halua olla reilun vuoden päästä käyttäny kymmentä vuotta mömmöjä!
tänään on taas menny perussetti, pyhäähenkeä, kofeiinia, naproxeenia, h2o:ta, häkää, tervaa, nikotiinia, plus lisäksi olen nauttinut aimo annokset gary D - trance’99 vol11:ta, friik - trancemixiä, kosmonauts@kontor vol2 cd1:stä (tomcraft), shahsa - nu nrg/ hard house vol3:sta, proteus vs. neonia (the full set), trancenation 03:a, tunnel trance force vol7 cd1.stä (goldmix), prodigy - always outnumbered never outgunnedia sekä faithlessin outrospectiveä. ainii ja tollasta mun kikkelitrance compilationia. ei harmainta aavistustakaan että mitä siinä on, kunhan tuntuu hyvältä. yks biisi ainaki muistaakseni soi human trafficin alussa ku ne esittelee jotain niistä ihmisistä…
ja nää kyl kolisee!! nousut oli aika pitkät, nyt alkaa jo vähän tasaantuu…
mulla on taas omituinen loppuysäritrancekausi menossa…
kiksuuuuuuu.
söin greipin ja 8 diapamia päälle kyl kolahti vasta iltapäivällä otin eka kerran tänään kyl se greippi tehoo
nyt oli pakko ottaa 2mg xanoria ku meinasin etten ota tänään
vielä ei vaikuta mikään, mut vartin päästä hyvä kukka!!! :mrgreen: muutenkin oon helvetin hyvällä tuulella, ku mulla alko juhannuksen vietto jo tänään, loppuviikko vapaata! noh sekoilen kohtapuolin enemmän tänne…
Papat ovat pahoja…naapurin sellainen haukkui(&huusi) syyttä “saatanan savolaisjuntiksi”
Asiaan:ei vaikuta mikään, laskut päällä.Täytyy kipittää iltalenkille koiran kans, jos vaikka mäyrä-sellaisen hakis, unilääkkeeksi/ensiavuksi