mikä vaikuttaa nyt

Eka kalja korkattu.

ganja. Eikä kyllästytä yhtään. Kohta saunaan.

Hartwallin Original GIN STRONG long drink 7,5% alk.vol.

Pellit auki ja mäntä pyörimään :unamused:

hehehe mä join aina sitä 8 volttista kaljaa niitä tölkkejä. Oih, oli se mukava hörppiä kyllä joskus. Vittu kun ei olisi juoppo niin voisi vähän nauttia elämästäkin, perkele. Mut se oli yhtä kärsimysnäytelmää se mun juominen. Toisaalta pilvessäkin on ihan mukavaa ja oikeastaan mukavempaakin. Mut se on aika mietoa silleen, ei saa vinttiä pimeeksi millään polttamalla. Ja sen takiahan sitä juodaan että sammutaan, eiks jeh?

Kunnon savut tos poltin ja päkin bisseä olen juonut täs… :slight_smile:

Lääkitys… ja ei muuta… :sunglasses:

Ai kyl mä ainakin saan vintin pimeeks polttamalla. Tarviit vaan järeemmät keinot :wink:

Toinen juttu onkin et kovin kivaa se ei yleensä oo.

Kuningas Heroiini vaikuttaa, ja hyvin =)

Kauan se heroiinin vaikutus kestää?

Sellaiset nelisen tuntia juu normaalisti, otin tosin nyt jo reilun parin tunnin päästä toiset vedot vaikka toimihan nuo edellisetkin vielä ihan nätisti =P

En tiedä millaisia vahvuuksia siellä espanjassa liikkuu, mutta tätä suomibrunaa sellaiset about 40mg vedot on ollu ihan hyvät kertomaan miten vahvasta on kyse. Polttamalla uskaltanee ottaa vähän reilumminkin, huomattavasti helpompi tunnustella oloja ilman suurta överivaaraa.

[edit: Tietenki jos ihan nollatolella ollaan liikenteessä niin toi 40mg voi olla hieman yläkanttiin, ehkä sellainen 20mg voi olla ihan hyvä varmuudeks…]

Päivä pulkassa, vittu meni koko päivä rempatessa autoa :astonished:
Noh onneks ol bentsoja :sunglasses:
Eli aamusta meni:
2mg Xanor Depot
40mg Tenox
Päivällä:
2mg Nopeeta Xanoria
15mg Dormicum
Illal:
10mg Insomin
15mg Dormicum
Ja Savua muutama jointti :sunglasses:

Amfetamiini, xanor ja rivatril.

10mg diapam & 40mg Normison :confused:

Joku 2,5mg texiä, budia nyt hiisaillu perus koko päivän ja 8 bissee.

Sauhut, Kratom teetä, kaljaa ja valko-viiniä.
Mahtaa aamulla särkeä päätä…? :confused:

60mg kodeiinia ja kratomi tee about 10g.

Piti ottaa vähän helpotusta krapulaan…

Pitikin mennä tuota hemmetin ponua juomaan, sekaisihan siitä menee…

Täälläkin on örvelletty kännissä :blush:

Huhuh kun sitä tuli taas eilen oltuu humalassa. Joo päivä lähtee tästä liikkeelle. Otan telaketjun ja maistelen olutta. Eilen olin kuitenkin ehkä vähän pikkasen liian kuosisessa kuosissa, että tänään kyllä skarppaan sen suhteen. :blush: :blush: