mikä vaikuttaa nyt

80mg normison, 20mg diapam ja kuumaamehukatitia :stuck_out_tongue:

150mg Codein ja savut.

Hyvä idea, mutta miten sen käytännössä teet? Pistät herätyskellon soimaan viidentoista minuutin välein?

Täytyisi itsekin kehitellä jotain tuollaista, koska on tapana tipahdella. Esimerkiksi viimeksi essotellessani jatkoin fiilistelyä kahdella 100ug/h-fentanyylilaastarilla (pilvellä ja tsolpideemilla maustettuna, totta kai), ja melkoista tipahteluahan siitä seurasi. Kerrankin ruokapöydän ääressä istuessani vintti vain yhtäkkiä pimeni ja kaaduin pää edellä lattialle :unamused:

Vaikka siinä tilassa herätyskellosta tuskin olisi enää ollut apua.

Tenoxeja ja Diapameja. Ahistaa vähemmän.

Ei ihme että menit äänestämään Idolsissa :exclamation: :laughing:

:laughing: :laughing: :laughing:

Oikeasti syynä on tosin sellainen perkeleen poika jolla on huono maku (eli joku kiltti opiskelijapimpula minun sijastani).

poppyseedtea ja kodeiini

liikaa toleranssia että kumpikaan toimisi euforisoivasti.
kunhan otin.

Rauhottavia ja piriä,nyt lähteekin toinen vuorokausi käyntiin hereillä :open_mouth:

Ihan kevyesti vaan 1 telaketju ja 180mg kodeiinia. Ja irtokarkkeja sekä maitoa… hmmm. :cry: elämä on perseestä!

Täs oli väärää tietoo :laughing:

Rivatril

Kaurapuuroa ja pontikkaa.
Se on oikeenlaista jytinää.

paljon kofeiinia ja nikotiinia… eka perjantai piiiiiitkään aikaan ku en juo kaljaa, jez!

Nikotiini, pore ja kukka…

No teksi tietenkin.

Rivoja kourallinen… kohta nukkumaan :open_mouth:

Mä oon kännissä (kolme pientä keppanaa…) :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

Höh, 12 olutt, 10 x 20mg normisonia + 10mg diapam. Pentsotole on kadonnut räpylästä. ennen futas 5mg pamia ihan onnessaan. ajat muuttuu. nii ja + säälittävät 60mg kodeiinia. Nytkakkosnelosel päähän viiikoks ni joku vois taas toimii :smiling_imp:

Aamupalaksi:
54mg Concerta
5mg Nitratsepaami
Päivällä:
0,4g Ihan Gut Pinkkiä Vikkelää
Illan mittaan:
Sauhuja
60mg Tematsepaami
10mg Nitratsepaami
2mg Klonatsepaami

80mg tenoxia ja 105mg oksennuspaamia :confused: :confused: :unamused: :stuck_out_tongue: :imp: :bulb: :confused: :slight_smile: