mikä vaikuttaa nyt

3vko känni, noin 5 rommipulloa, 15 viskipulloa ja muutama koppa olutta ja baari drinksut, en muista.

2mg klonatsepaamia ja 150mg tramadolia.

Ja vitutus. Näköjään näinkin nuori voi kärsiä satunnaisesta impotenssista. Itkettää ja vituttaa aivan helvetisti, mutta samalla naurattaa. Eikä ollut edes mikään satunnainen baaripano, vaan tyttöystävä. Onko se nyt sitten huonompi vai parempi… Vittu.

Sori, pakko purkaa.

Siis se asia, joka jokaiselle tapahtuu joskus ja voi tapahtua minkä tahansa ikäiselle todella on joillekin, kait useimmille noin kova paikka?

Kuoseissa se ei ole haitannut jos se on ollut selkeästi kuosista johtuvaa, mutta muuten kun on käynyt noin niin on ollut vain kevyesti kiusaantunut olo.

Se naisten lause “jokaiselle käy joskus noin” ei ole tyhjä lause vaan ihan faktaa. Paskaako siitä, hyvä muija ei välitä siitä kun tietää miten asia on. Jos muija siitä ottaa issuen niin muijassa on vikaa ja pahasti, ei sinussa.

En ollut kuoseissa(normaalia enemmän) ja kyllä koko esileikkien ajan olin kun kivestä veistetty, mutta en tiedä. Ei jännittänyt tai muutakaan.

Nainen suhtautui todella myötätuntoisesti ja ymmärtävästi. Pidän hänestä paljon.

Kiitos Robsku. :slight_smile:

Alkaa olo pikkuhiljaa normalisoitua ja tuntuu, että tälle asialle tulee naurettua vielä monta kertaa.

Keskioluella aikaansaatu 0.7 promillen humala ja päälle makrillia NAM!

800mg Tramal, 2mg Xanor ja 60mg Tenox :sunglasses:

No siis relaxoituu ny siellä, tommosta sattuu meille joka ukolle joskus. Ei oo maailmanloppu, ja kyllä naiset nyt helvetti jos jotkut sen ymmärtää - nehän ne pääsääntöisesti meitä äijiä ja meidän elämiä ja elimiä kattelee siitä toisesta vinkkelistä!

Niin ja täälläpäs vaikuttaa kaffee ja rööki. Ehkäpä pari stobea myös bänditreenien jälkeen, mut ans kattoo…

Ootko varma, että ei jännännyt tai jotain. Kuulosta ihan siltä, kun kerran esileikin aikana vielä toimi. Itsellä käynyt aikoinaan kanssa juuri noin, että esileikin aikana on kuin “kivestä veistetty” ( :laughing: ), mutta sitten kun pitäisi työntää niin hieno veistos murtuu.

vitullinen vitutus

Just noin. Voi kai siinä olla jotain alitajustajännitystä ollut. :slight_smile:

Mut ei tässä enää mitään. Aika kova kolaus tuo aluksi oli, mutta onpahan koettu sekin. Missään itsesäälissä ei tosiaan ryvetä tai mitään.

Kiitti kaikille sympatioista.

Keskioluen halukkuus päihdyttää minua, on saanut aikaan jo promille lukemat 1.9 vaikka kuinka yritän estellä :question:

Koni ja valkkari…

tein 150mg depo tramalista pikavaikutteisen, nehän kolahtivat 10 minuutis ja tuli tosi hyvä vaikutus et rupean lauleskeleen vaik ei ole laulu ääntä :laughing:

Onko kokemusta tavallisten Tramadolien rännäämisestä? Muistan kuulleeni, että ne kirvelisi suonissa ihan sairaasti. Olisi tossa muutama sata Tramadolia ja nyt ne vaan odottaa bupre refloja. Ajattelin, että voisi olla mukava rännätä tollanen 500 mg satsi. Miten kävisi? En ole uskaltanut kokeilla.

VH

Kuulemma ei tuu mitää normitramadolie rännäyksestä ja toiseksee 500mg oraalisesti ei sanonu mulla juuri mitää mut 100mg iv toimi sit jo aikas lujaa.

Sorry, en tajunnut. Voiko kapselit tyhjentää ja rännätä? Vai puhutko Tramadol injektiolitkusta? 100 mg sitä lientä ei sanonut IM:än mulla mitään, mutta IV on kokeilematta. Nyt haluaisin tyhjentää kapselit ja rännätä ne. Onko fiksua?
VH

Sorry, en tajunnut. Voiko kapselit tyhjentää ja rännätä? Vai puhutko Tramadol injektiolitkusta? 100 mg sitä lientä ei sanonut IM:än mulla mitään, mutta IV on kokeilematta. Nyt haluaisin tyhjentää kapselit ja rännätä ne. Onko fiksua?
VH
[/quote]

sanoisin et ei kannata…

Mun mielest Tramalis on sama ongelma ku kodeiinis, et sen rännäämiseen voi jopa kuolla… Ootko nyt varma et sitä pystyy rännäämään. Mäkin tosin sain vasta lekurilta tietää, ettei kodeiinia voi rännätä, eikä mul oo mitään linkkiä minnekään, mut mun mielestä asia on noin… Yritä tarkastaa jostain (IMO)!

Mä ite oon ottan aamul kofeiinii 1mg Depot Xanor, 10mg Diapam, 1 Ardinex ja 118mg+136mg Concertat.

Puolenpäivän jälkee kukka-lehti-mixiä poltellut ja tossa 6 aikoihin söin 1mg* Depot Xanor , 10mg Diapam, ½mg Xanor, 2* Ardinex, 3*50mg Tramal ja 1mg Sirdalud.

Yhen kaljan join ja toisen avasin, eli tän päivän alkoholit on siinä. Viäl vois ottaa millin tai 2 Sirdaludea ja puolikkaan artun (ku viäl ehkä ehtii ottaa niin et kandee buustaa) ja ehkä Diapamin tai puolikkaan… Ja savua aion polttaa. Pitäisköhän viäl aamun Xanor Depot ottaa nyt :unamused:

Olo on hiukan tavallista rennompi ja “pehmeämpi”, muttei kuitenkaan jotenkin tarpeeksi sekava. Toisaalta täs vaihees lopetust (vajaa kaks viikkoo menny ilman kovia yli kuukauden jonkinnäkösen putken jälkee, joka ei ollu päivittäinen silti, mut pohjautu lähinnä kontteihin ja bubreen), mun ei kandeis varmaa ottaa opiaatteja enempää kerralla ku mitä on määrätty. Bentsot ovat ohjeen mukaan, mut Ardinexei menny 1 enemmän ja Tramalei mul ei itelläni respal olekaan, joten… :unamused: Ja toi budi <3

Mihin malibu syöt Ardinexia?