mikä vaikuttaa nyt

Flunssa (tai angiina) + baja… toi pelkkä tautikin laittaa muuten pään aika sekasin =P vaikkakaan se ei tätä vittumaista oloa hirveesti lohduta…

20 mg tenox kielen alta nautittuna kahdessa osassa, euforisoi hetken :smiley:
ja vei vieroitusoireet pois :slight_smile:

VIP Solo Cola 0,89 senttiä. :sunglasses: Kyllä mennää streittinä ja halpana. :slight_smile:

Mikä vaikuttaa nyt? Kaksi Suippumadonlakkia =)

Kaljaa juon taas… Kohta haen ne perkeleen antabukset kun ei meinaa millään jaksaa ilman alkoholia enää päivääkään. :angry:

ardinex

Olutta, olutta. Sopivissa määrin… :slight_smile:

Aivan sopivivassa määrin äskön (siis tasan tarkalleen 1,5h sitte! alotin ja ny oon kuulemma ) 2.1promillen kännis?! join siis 10 pulloo keskiolutta 1,5 tunnis, 2 enää höh :angry: alkoholi on perseestä!

Olut vaikuttaa:)
Tai pitäisi vaikuttaa, kai mä juon liian hitaasti, kun ei tunnu missään, noo… ehkä vähän rennompi olo, mut semmonen pieni hiprakka olis ollu toivottu.

Tekis mieli ottaa Xanoria, mutta jätänpä väliin, kun niit on kaks jäljellä ja vasta viikon päästä lisää nappeja.

Edelleen a-vitamiinia. Minulla on tosin ikävä aavistus siitä että huomenna ei ole kivaa mennä töihin mutta kuten ikuinen zenbuddhistinen viisaus kuuluu: “Vittuuks.”

Pari kaljaa 1,5mg alpoo, 1 2mg rivari ja bongihitit hasaa…

Aika säälittävää, mä join joskus 15 vuotiaana 8 kaljaa 15 minuutissa. Lopputuloksena jotain sekavaa laattausta…

10 mg Stilnoct , alkaa väsyttämään törkeästi, mutta ei tule raukeata oloa niinkuin 7,5 mg Imovanesta. tylsää…

6 Olutta. 20mg Normison + 5mg diapam = :unamused:

siis paljos nois perus lätkis on mitä annetaan… vedin 14kpl eroteltuna ja karmiva olo. yleensä oon tyytyny kymmeneen+bisse ja aina ollu jees, nyt oli selvästi liikaa. huh, tyydyn kybään täst lähtien…

otit 420 mg kodeiinia, se on monelle kokeneemmallekin toleranssin omaavalle henkilölle liikaa. 10 x 30 mg on sit 300 mg

joo otin opikseni :slight_smile:

Voiko oikeasti kaksi tollasta vaikuttaa? :confused: :open_mouth: Koko illan ollu naama outoon hymyyn vääntyneenä…

iltapäivän rentoutus vaihtui illan toiseen rentoutukseen, pullo vodkaa ja tupakkia, plaa. taksi pihassa hei.