mikä vaikuttaa nyt

subutex n. 1,5-2.0 mg ja 20 mg:tä diatsepamia ja 20mg:tä zolpidemiä + leijonaa n. 2dl + bisset 10 kpl :sunglasses: eli olo ihan jees. pitäs mennä nukkuun ku huomen on lääkäri mut vituttaa kun menee olot hukkaan :confused:

Omppumehu. Oman puun omenista. Nam. :sunglasses:

Missä muodossa te sitä kodeiinia vedätte? Ja mikä on sen funktio? Siis mä ihan vilpittömästi kysyn, kun en tiedä ketään joka sillä viihteilee.

Pieniä määriä eräistä yskänlääkkeistä, tai sitten Panacodeja tai Ardinexeja joko sellaisenaan tai eroteltuna - kivasta pienestä pöllystä (jossa voi vaikka intoutua siivoamaan) euforiaan, valveuniin (eli suomeksi: nuokkuihin). On viihteellinen aine kyllä jos ei nyt jostain syystä ihan mönkään mene.

Ood vissiin vähän sekiksissä. Ei ihmekään jos olet stilkkareita popsinut (tai siis hihatellut vielä) ei niistä kaikki nukahda, jotkut menee vaan piupau ja näkee halluja.

mä vedän kylmävesierottelulla. ihana euforia, makailen sängynpohjal ja tunnen olevani maailman kuningatar… :slight_smile:

100 mg tematsepaamia , 15 mg tsolpideemia nokitettuna.

ei mitään efektiä. ei euforiaa, mutta ei tietenkään minkäänlaista ahdistustustakaan.

Eilen tuli miehekkäästi vetastua pulloa viskiä ja reilu kolkytä kaljaa. Pari nollavitosta xanoria meni kans, en niistä pahemmin viinan kans välitä. Pistää pään sekasin. Loppuilta meniki sit ei-niin-miehekkäästi oksennellessa sängylle, ku ei pystyny liikkuun. Mut siinä ku naama, hiukset ja vaatteet oksennuksessa makasin sängyllä pystymättä liikkumaaan tuli jotenki sellanen valaistunu olo. Tajusin jotain, mut unohdin sen.

Krapulasta ei oo tietookaan. Ehkä se yrjöäminen sen teki tai sit se on vasta tuloillaan :slight_smile:

Joku piripää vois tulla tänne siivomaan :wink:

aamupalaksi 10 mg diapamia, 20 mg tenoxia ja vanhat pohjat alla.

näin unta että olin helvetillisessä krapulassa jossain thaimaassa tms.

kävin kaupasta hakemassa jotain avittavaa, sieltähän löytyi sitten “eurolla” alpratsolaamia. Ei ollut lupaa ostaa sitä ellei mennyt “apteekista” hakemaan lupaa. No lupa irtosi lähes välittömästi.

Eurolla 1 mg alproa… Sit ku söin sitä niin huomasin että kyljessä luki “flavoured with cannabis flower”
Ei saatana ajattelin, että onko tässä bentsoa ollenkaan, mutta kyllä se siinä unessa krapulan hellitti :laughing:

Huomenta. Vaikuttaa huono uni, jäsenien särky ja vitutus eli kodeiini reflat :smiley:

pari päivää piriä ja sauhuja ja taitaa ne essotkin viel tuntua :laughing:

Tässä foliopiipun kyhäsin, kun en jaksanut kääriä montaa spliffiä. Pari pesällistä vielä jäljellä, joten poltetaas nekin. :slight_smile:

2 x tenox 1 x temsta, lisäksi taustalla eilis öiset sienet(nam!) :laughing:

olut+savut

Järjetön määrä alkoholia, laskurin mukaan oon yli 4 promillen kännis ennen viittä jos jatkan tätä tahtia ja aattelin juoda viel nopeemin ja nyt oon kai 1.98 pormileessa. pakko juhlia ku kohta tulee lähtö.

tramal 100mg ja 0.5 xanor

Ihan nappina huiviin vaan ja huuhtoo kossulla alas. Ihan kivaa kannabiksen&alkoholin kanssa, mutta aika tyhmää touhua. Toimii pari tuntia. En harrasta enää.

3*1mg Alproxeja, kattoo nyt ottaako lisää. Tuossa joku 45 min sitte otin pari ja 20 min päästä vielä yhen…

vaikuttaa ilmeisesti bupre viekkarit, eilen alko lihassärky ja palelu, tänään on jatkunut palelu ja lihassärky kovempana, ei vaikuta miltään normi flunssalta, en sitten tiedä voiko jo kahden viikon käytöstä tulla refloja? Viime sunnuntaina meni viimeset bupret ja sitä ennen se pari viikkoo meni n. 1mg päivässä.
tsih vielä huominen kestettävä duunissa ja viikonlopun voi levyttää.

Sixeri kaljaa 108mg Concertaa :sunglasses: 10mg insomin 40mg tennari ja kuccaa :open_mouth: röökii tieten pikhasen :smiley: