mikä vaikuttaa nyt

Joo, on se paljon mukavempi sitten vedellä niitä sieniä kun on varmuus että ne todella toimii eikä aiheuta mitään ihme oireita… Sienistä kun ei koskaan tiedä… :laughing:

0.8mg subutexiä ja nytten sitten caipiroskaa(vodkaa myös jääkylmä raakana shotteina)

texi

Kukka.

kokis… vaikuttuiski joku muuki E_:a:;F,

Vedit bissee rännii? :mrgreen:

Heh :laughing: en iha kuiteskaa! (vaikka sitäki kuulemma on tehty!!)

Viuna + Läby (pitkästä aikaa)

Savu ja läjä tuoppeja. Plus hyvän keikan jälkimainingit.

10 stilkkaria ja 20 medipamia mitä se nyt tekee sitten milleissä en jaksa laskee :smiley: ja ai niin poltinhan mä paukut äskön eli guosi on mitä mahtavin… :sunglasses: klo on 04.35 ja pirtee ku peipponen tai ainaki melkein :unamused:

Eikö holeen tällä kertaa? :smiley:

Äh, mä sorruin 60 mg Oxyconttei… :confused: Äskee aamulääkkeet otin 54mg Concertaa, 1mg debot Xanor ja 10mg Diapam + 150mg Supriuma ja 1mg Sirdalud aiemmin niskoihin, tarvii ottaa kyl toinen…

Alkaa pahast valuu “viihteen” puolelle, masennuslääkkseeks. Keskiviikkona napsin sieniä. Nyt ois tauon paikka! :unamused: Vois kyl aamukahvit keittää :stuck_out_tongue:

golden gap sidukkaa lipittelen… kohta tarvis olutta ja siitä se perjantai taas alkaa…hitto tuli hylsy täst jaksost :cry:

Taitaa olla amfetamiinin ja buprenorfiinin tuoma raukea stimulaatio mikä minulla on päällä… Ok, 2mg alpratsolaamia olen myös päivän aikana nauttinut.

Jopas, kerrankin Robinikin kiskasee jotain… kerrotko, miten ja kuinka paljon kiskasit buprea?

hoidossa ollaan…pääsin koneelle silti :slight_smile:…rivatril, xanor, cipralex, tsolpideemi, risolid, seroquel

Makaroonilaatikkoa.

50mg tenox kielen alla, kohta suihkun kautta savuille tai toistepäin.