mikä vaikuttaa nyt

subutexi 1.6mg dosella. :sunglasses:

6 Olutta, pitäis pikkuhiljaa lopetella oluen lipitettely :imp: Jos vaikka viel 20mg normisoni unta tuomaan :arrow_right:

Mukavan lämmin olo alkaa olla, vituttaa vaan ku huomenna taidan olla taas kipee ja aamul pitäs puol 8 jo olla a-klinikalla ;E

subun lisäks viel bissee täs, huomena taas väsy ja paskat fiilarit kun aamulla aikasin töihin.

Noin 1mg 'texiä nokkiin, 'bout 3dl viinaa, tupakkia…

gamma, holi, thc

Parit kaljat tässä aamupalaks meni. Kohta pitäs tsykiatrille. Aika turhaa paskaa tosin sinne mennä. Aika pitkään jo siellä käyny ja turhaa paskanjauhamistahan se on. Mut aina se uuden ajan kirjottaa. Ja tavallaan siellä mun pitääki käydä, tiettyjä etuuksia siitä saan sit.

Mitään lääkkeitä siltä en oo koskaan saanu, en mitään. Muilta lekureilta sit aina troopit haettu, tällä on joku ihmeen nollatoleranssi kolmiolääkkeisiin. Mut vois tänään kysästä jotain. Eipä siellä oikeen muutakaan puhumista oo, ni sama kai se on ruinata jotain ryynejä, et saa ajan kulumaan.

Alkanu mehut käymään tossa. Sitä join. Pitäsköhän vaan lisätä sokeria ja hiivaa ja ootella.
Ei tämmöstä puolkäynyttä juo.

Aika ihme tsykiatri sulla pathfinder, kun ei lääkkeitä kirjota. Ota rautaputki mukaan varmuuden vuoks :wink:

Heh heh, ois varmaan pitäny :smiley: Kävin siellä tänään turiseen ja kysyin tennareita unettomuuteen, mutta ei se antanu. Oiskai se suostunu jos ois alkanu inttään mutta ku se alko kyseleen muuten lääkehistoriasta, ni piti sanoa, että en oo koskaan mitää ottanu :smiley: Oon kuitenki hakenu kilotolkulla rauhottavia muilta lekureilta ni ei viittiny alkaa avautuun. Ois voinu vielä suuttua <3 Kävin kuiten hakeen 30 pulloo kaljaanosta ja peukun pään kokosen palan kukkaa, ni kyllä tässä jo vähän silmät harottaa.

tramalit ja xanorit.

Vodka.

100mg tematsepaamia ja kukka.

Keskiolut.

Keskiolut * 22 + kukkaa kikkelin pään kokonen (terska) palanen.

eli ihan vitusti kukkaa, mulla on niin iso mulkku että se painais ainakin 5 grammaa!

Itse en ole koskaan terskaani punninnut. Kuitenkin voisin sanoa, että terskan kokonen pala = peukun pään kokonen pala(isompi). Tää oli kuitenki tuoretta kukkaa —> ja mikrossa pikakuivattua eli en osaa silleen tarkasti sanoo. jaa… muhunki saa sit irkin kautta yhteyttä _:smiley:

• 5* 10mg Diapam
  • tuhdit paukut

8 kaljaa ja trimmiheinäää, suht paukuissa ja aamula kasilta kouluun :sunglasses:

90mg oksaria ja 10mg pampulaa ja 5mg tsolpparia

nyt vasta nousi vaikka otin suurimman osan tos 2h sitten outoo… mut nyt on uni olo ja se on pää asia.

Harmi vaan että lääkäri ei kirjota mulle alpoja uudestaan kun ne on niin paljon vaarallisempia ne puree ? :unamused: