mikä vaikuttaa nyt

No texiä joku pari milliä…

Karstasin tuossa juuri ton vehkeen knasteria sidosaineena käyttäen ja perkele että karstat toimi ja maistu ihan rocolle! Roccoahan siitä hiisattu oltiinkin mutta en olisi uskonut sen karstankin maistuvan vielä lähes ehdalle tavaralle! :smiley: Peeällä karstan maku kun onkin sitten jotain aivan muuta :unamused:

30mg pamia “vaikuttaa”
10mg tsolpideemiä “vaikuttaa”
60mg kodeiiniä “vaikuttaa”

Kaljaa ja viskiä lärviin läpi yön, parin tunnin torkut välissä. Kai toi jotain vaikuttaa.

Kahvi mustana kun maito oli loppu :cry:

Sanja :unamused:

… ja nyt aamukahvi, joka on tietysti viskillä terästetty.

Well, sen tietää mitä tästä seuraa. Krapulaa ja ahdistusta. No itsepä olen tieni valinnut.

18 tunnin yöunet vaikuttaa ja paskasti. Koulu alko kahdeksalta, heräsin kymmeneltä. Sattuu helvetisti vatsaan yms… Tästä se päivä lähtee käyntiin. :unamused:

xanor

battery

Kahvi ja paahtoleipä. En jaksa ryypätä tänä vkonloppuna :angry:

Itsekin saan 30 suunnilleen golfpallon kokoisesta hyvät olot. Viisitoistakin antaa jo mukavan pössiksen, mutta 50 olen juonut olematta missään överi kuosissa. Paljonhan se riippuu kaikenlaisesta… Olen juonut sellaisistakin kodista tehtyä teetä, jotka eivät tahdo sanoa mitään.

Miten valmistat nuo? Vai niinkö, että tähän ei saa vastata?

Aamupalaksi 2 leipää kuppi kahvia kermaliköörillä höystettynä.
Aamun piri nokat ja nyt litkin siideriä. Nojoo seki loppu.
Ainiin taisin mä yhen kakkosen mutterinki tossa aamutuimaan syödä.

Nyt on kyllä ollu paras aamupala pitkiin aikoihin. :smiley:

väsymys, just heräsin päiväunilta, suklaakahvi vaikuttaa, ehkä myöhemmin valkkaria ja tupakkaa. Kauhee röökihimo kun ei oo polttanut tänään vielä…

Tramal, sirdalud. Melkoinen nälkä.

Älytön tupakanhimo mullakin, voiko tehdä nuo lääkkeet?

Mulle tulee aina kodeissa, tramoissa ja subuissa ihan älytön himo tupakkaan, sitä pitäs vetää niinku ihan kokoajan.

Hyvä tietää, etten ole ainoa. Polttamista olen lopetellut… ikävä, jos tämän takia nyt alkaa uudelleen. :unamused:

Ei se mulle jää ainakaan päälle, vaikka poltankin normaalisti. Kun kaman vaikuts häviää ni samoin vähenee polttaminenkin. Refloissa (jos sellaset antaa itelleen tulla) ni savuaa tietysti paljon taas. Mutta nousuissa yhtälailla.

Kaljaa valuu kurkusta alas…Illalla kukkaa… :confused:

avasin yhen rainbow cacasiiderin!

Jaahans, päräytin kunnoolla jaj jopas ollaan nuyt sitte pihalla :sunglasses:

Kodeiini nousut! :slight_smile: 200mg ja galjaa lipitän…