Duunissa mutustellut khatit vaikuttaa vieläkin jotain ja kaveri heitti kympin pamin jonka söin, mutten kyllä huomannut juurikaan vaikutusta. Sitten puolenyön aikaan klubbilaan moikkaamaan paria kaveria ja siellä join kaksi kolmos olutta ja nyt kotiuduttua ajattelin nauttia vielä pari olutta ja pari vodka paukkua ja sitten nukkumaan. Olispa pari savuketta…
Ilta jointti ja vitun moiset safkat
![]()
juuri heitin 10mg diapamia ja 40mg tenoxia naamariin että saisin unta. on sen verran outo ja jäykkä olo että pitäisi saada lihaksia rentouttavia esim. sirdalud tai ipsotal, en pysty nukkumaan kun paikat on kireenä ja kädet levottomina ![]()
30 mg imovanea! ja TUHDIT KARSTAT

Voi Jeesus!Ihmisarvoa alentavat.
Tutut jutut eli lääkkeeni; metadoni, leponex sekä kahvia ja tupakkaa…
Tuhti annos espressoa, mä oon ihan kuolemanväsynyt.
Lievä krapula. En juonu kun pullon absinttia… Huolestettuvan korkea toleranssi alkoholiin. Mä dokaan joka toinen päivä. Se ei ole hyvä asia. No kohta alkaa kurssi niin sillon ei jaksa dokata.
kahvii tullu kipattuu tänään /o>
Imovane - krapula ![]()
0.5mg klonatsepaamia + humala teet ![]()
SUOMI Wiina ja pari bissee
Kesä ilman Wiinaa on kuin päivä ilman LIIMAA!!! ![]()
[/quote]
Good ole time kodeiini, whisky ja tempukat… flunssaa parannellaan ![]()
2mg Klonatsepaamia
4mg Alpratsolaamia
5mg Tsolpideemiä
Eiköhä nyt vois mennä nukkuun.
MÄHÄ OON KOHTA IHAN KOUKUS NÄYIH APUA APUA APUA! ![]()
Ja nyt vaikuttaa jointti ja taas saatanalliset mässyt! ![]()
12 bissee ja rööki, loma alkoi ja 6pv dokannut putkeen, tätä mää uumoilinkin
mirtazapin tietysti myös, mutta varmaan olis hyvä olla dokaamatta hetki tässä. Ehkä huomenna sen alkais.
tärkeintä on hyvä olo hautaan asti. mitä sillä rahalla, mitä sillä autolla, mitä niillä naisilla. kaiken saa korvattua päihteillä.
Mutta mieti jos sulla olisi niitä kaikkia?
![]()
Siihen minä ainakin tähtään.
Nyt vaikuttaa 200mg tramalia debottina, 90mg arinexia, 5mg zolpidemia ja kevyet jointit
hyvä mieli