mikä vaikuttaa nyt

Se rakkain viholliseni joka vaikuttaa melkein aina eli piri alias rotanmyrkky. :unamused:

hepotti pamit :smiley: pärjäis näillä näillä huomiseen ja pärjään jos en ota muuta :slight_smile:

Luulen että pärjäät jos ne ihan hepotti pameja oli. Hih. Ja kirjoituksesta päätellen ei tarvi ottaa muuta (kiinnitin vaan huomiota kun “näillä näillä” tuli kahteen kertaan.) Eikä tämä viesti ole vittuilua. Kunhan sai hymyn aikaan suruni keskelle tuo postauksesi eli pelkästään hyvä juttu. :smiley: :smiley:

ei mikään!
…kohta ehkis kukka! … :smiley:

pärjäis näillä näillä huomiseen ja pärjään jos en ota muuta.

piti heittää vielä xanoria/pameja :slight_smile:
mikä siinä on kun hyvät olot nii kokeilee jos sais vielä paremmat olot ja yleensä huonompaan menee :question:
nyt vielä ainakin on hyvä fiilis :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Nyt vedän laamat (laamapaita)… “Ennemminkin mitä pitää ottaa, että olisi normaali olo.”

minullakin on niin ja muilla ketkä on käyttäny 10 vuotta tai kauemmin :frowning: :frowning:

edit

Ei siinä tarvita edes sitä kymmentä vuotta vaika itselläkin sen verran pirin käyttäjänä on takanapäin. Mutta tämä asia valitettavasti kääntyy juuri näin. Enää ei oteta sen takia, jotta olisi hauskaa vaan jotta tulisi nimenomaan se normaali olo.

Mothers Finest (kukkaa) vaikuttaa tällä hetkellä. :sunglasses:

vaikutti mukavasti tuo uus otto eli kannatti :smiley: :smiley:
oisko ollut xanorin vajaus :question:

Hahah, vajaa kaks tuntia sitten otin em. Insominien päälle 20mg tsolpideemia ja aloin katsomaan elokuvaa. Jotenkin toss a sohvalla maatessa olo kirkastui. Nyt iski kauhee tekemisen puute. Argj.

Mulla on ollut sellanen luuta ovenpielessä ja verhot kii päivä :confused:
Eli toisinsanoen en ole ottanut yhtään mitään, en edes aamutakkiani poies…
Maanantaihin pitäs pärjätä ilman opiaatteja, et jaksaa töihin.
No, nukkumaan mennessä on pakko heittää pari stilnoccia ja rivaa, on muuten tullut tavaksi laittaa joka ilta sellanen kiva suggestiorentoutus päälle, toimii ihan varmasti.
En oo röökiäkään vetänyt, mut tässä taas kuivanappaillessa taidan vetästä iltasavut.
Huomenna istutan auringonkukat ja pakollisen perunamaan, pesulle ja nukkumatin maille siis uinumaan…katellaan :arrow_right:

Krapulassa ja karstoissa tässä jumitan :angry:

Minkä ikäinen sä olet? Kun mulla on sellainen käsitys, että et ole kauhean vanha? Siis että olisit jotain päälle 20? vai olenko ihan väärässä?

Otat maanantaina vasta opiaatteja?

Kukkaa, hyvää sapuskaa ja south parkkeja.

Oih ja Aih ja Uih…päätä särkee, niskat jumis ja EI!
Laamapaita, olisinkohan mä kestänyt maanantaihin, mitä luulet?
Nyt mä sitte vedän maanantain annoksen, ja meen maanantaina lekurille, enkä töihin, kyny hommaa :angry:

Luulin olevani pirteä, mutta kuinka ollakaan heräsin tossa aamuyöstä viiden aikoihin lattialta. Naureskelin hetken ja siirryin sänkyyn… Tänään jää Stilnoctit kaappiin, mutta tossa murolautasen vieressä on levy rakkaita roinaxeja. Toivottavasti tulee nätti päivä, niin voi lähteä ihmettelemään kesäpukeissa olevia tyttöjä ihmisten ilmoille. Tosin Provinssi taitaa varastaa osan niistä.

Olen taas ihastunut :cry:

Olen 23, mutta hyvin nuorena tieni päihteiden kanssa aloittanut. :frowning: