mikä vaikuttaa nyt

yks bisse ja kohta nikotiini röökin muodossa.

Nonii ja taassitä mentiin. Ei sitä selvää päivää ny taho sieltä taas tulla millää taas piti ottaa 2mg kun tuntu että on niin perseestä. Harmittaa. Noh paska olohan niistä taas tuli. Enmä tajua ehkä mulla on niin huono muisti etten koskaa muista kuinka paska olo mulla tulee isommasta määrästä alpoa. Tästä eteenpäin en koskaan ota kuin maksimissaan sen 0.5mg. ← :unamused:

melatoniini, yömaidon muodossa… ku ottaa harvoin, niin toimii kuin bentsot :slight_smile:

No kyllä ne mua ainakin on väsyttäny vaikka jokatoinenpäiväkin niitä tuli tossa joku pari viikkoa syötyä. Vai mitä tarkotit tolla bentsolla tossa ?

noh… alkoi tuntua silti vittumaiselta… kielen alle meni viimeinen muru diapamia, 2,5 mg :neutral_face:

No voi vittu kuinka monta typoa saa yhteen postaukseen. Pistetään vähän selvemmin : piri, alko ryynit. Vittu.

Bissee ryystän, odottelen eXtaacia ja piriä ja budia <<<<<<<<<3

Aamukahvi ja tupakka.

Sanja :unamused:

yövuorosta kotiin, NL#9 paukut ja nyt nukkumaan —>

Pari Rivatrilia dissolvoituu kielen alla rauhallisesti omaan tahtiin.

budha

Pyhähenki. Puhtaus!

Ihme kyllä, ei vaikuta mikään muu kun juuri tässä nauttimani aamukahvi ja rööki, joilla palkitsin itseni rankan urakan jälkeen. Siivosin perusteellisesti, tiskasin ja pesin kaks koneellista pyykkiä (samaan aikaan kun äijä lähti jo aamulla dokaamaan…)… Noh, oompahan saanu ees jotain hyödyllistä aikasiks tänä päivänä…

Bentsojakaan ei oo menny muutamaan päivään vaikka eilenkin oli ihan kauhee darra. Pitää nyt taas yrittää olla ilman niitä. Savujakin ois tossa, mut ei jaksa polttaa! :unamused:

…ihmeellinen olo taas… sellainen epäsosiaalinen ja jotenkin ‘morkkistapainen’ vaik en oo mitään edes tehnyt.
Mä vaan haluisin lähteä kauas pois, ja sitten tehdä sellainen muistinpoistaminen että kaikki mun päässä ois Blanco, ja voisin aloittaa alusta, uudella identiteetillä.
Mulle tää elämä on joskus liikaa…

Poika toi ouzoo Kreikasta 2l. Tässähän alkaa tulla runsaudenpula viinasta. :smiley:

xanorit, viini, sauhu, ardinexit, kesäfiilis

En kerro! Tää on aika tyhmä Topic. Ketä kiinnostaa mitä joku on just ottannu?

Mua ainakin kiinnostaa lueskella. Mutta mä en oo mitää ottanu. Saa nähä mitä sitä ottaa kun rupee iltaa kohti lipsahtelemaan. Oispa sitä pilveä jo ni vois olla tän viikon napitta. Tekis tosi hyvää lähtis kaikki henkiset ja fyysiset halut nappeihin. Jossitä jaksais niin pistäisin sitruunamelissat kiehumaan. Joka kerta ainakin vähintään plasepot siitä saanut. Jos kokeilis nyt kun oikeestikin vähän semmoinen olo että vois auttaa. Joka kerta voi käydä alpoihin käsiksi.

Piti siirtyy miesten juomiin, aikas ällöö toi ouzo. Naisten juoma. :neutral_face:

Kolme 20mg Tennaria, ni edes pikkusen helpoittaa levottomuutta ja ahdistusta…