mikä vaikuttaa nyt

klaja ja kukka … ZZzzz :question:

toivottavasti kohta toimis 15 mg imovanea. muuten vituttaa… pakko saada krapula nukuttua pois…

Keskiolut vaikuttaa mut sehän ei oikein mitään anna mut vähän antaa ehkä uskoa itseeni.
Nappeikin olis, lähinnä bentsoi mut ei niit viitti ahmia ku ne antaa viel vähemmän ku täytyy toivoo et toi tole vähä laskis ni sit niilläkin olis jotai annettavaa.
Tosin lerppu kympinpamei saattaa viel vähä jotai vaikutust antaakin…

vittu sais jo imovanet pärähtää… ei tässä jaksa koko yötä keikkua vitutuksessa.

Mul ne pärähtää sillain et saatan lähtee kulkemaan pitkin kyliä ja olen erittäin sosiaalinen mut omat muistikuvat on tosi hataria.
Nukkuminen ei tule kysymykseenkään ja siks olen ne kyl jättäny kokonaan pois ku ei tiedä mitä on tullu tehtyä ja ne muistikuvat on todella pätkittäisiä.

joo… vähän alkaa jo tuntumaan… harmi vaan että auta kunnolla ahdistukseen…

Ketuttaa, kun ei saa nukuttua tän kuumuuden? takia. Pitäis vaikuttaa 60mg Tenoxia+4mg rivaa+laskematta jääneet keskioluet…HYVÄ ITALIA!
Mtn stimulanttia ei ole tullut nautittua(hyvä minä!!), joten…UniMatti: oletko hyljännyt mut :question:

samaa itsekin mietiskelen… laitin sitten 5 mg diapamin muhimaan kielen alle, jos se vähän relais vielä… vähän harmittaa toi ku imovane ei pelannut nyt niinku sen olis pitänyt.

Eihän imovane oikein tohon nukahtamiseen oo mikään ihanteellinen mulle ainakaan. Piti itsekkin tänään ottaa mutta otin kuitenkin varmuuden vuoksi stilnoctin koska haluan nukahtaa kun menen sänkyyn. Tosin alla vaikuttaa vielä kauan odotettu 240mg kodeiiniä. Futis matsia oli erittäin ihana katsella kunnon nuokuissa. Ehkä parhaimpia tapoja nauttia yleensäkin vain olemisesta.

Huomenna taas täytyy miettiä mikä on suunnitelma. Jossitä aamusta yhden alpon ottaisi ja katsoisi sitten illansuussa tarvitaako turvautua päihteisiin vai riittääkö nikotiini ja hyvä ruoka.

Täällä varmaa ketää tähän aikaa enää valvo ? :stuck_out_tongue:

E150d, E338, E211, E950, E955, CO2, kofeiini, nikotiini, terva ja häkä varmaan tällä hetkellä pääsääntösesti.

ephedrine

2,5 mg diapamia, pitääkseen viekkarit kurissa.

Hurstia tuli vähä imailtua ja kai toi sidukin vähän tuolla alla toimii…

2,5 mg diatsepaamia siis ja 10 mg propranolia siihen vähentämään adrenaliinin vaikutusta.

en tunne viekkareita… mutta vitutus on kohtuullinen…

Yksi olut. Ei muuta.

Sanja :unamused:

Vtunmoinen vitutus:Ja mie oon vaarallinen kaille sillon kun mua öklää kunnnolla!IHMISET ON PERSEESTÄ!VARSINKI NARSISTIT!MIE TAPAN PERSHÄIRÖISET!!!Varokaa NARSKUT MUA!!!

Hatsit ja tee :slight_smile: + valitettavasti darra, joka onneks alkaa pikkuhiljaa helpottaa.

0.25mg alproa

nyt on mukavan letkee olo. 8 bissee, 11 ardinexii, 2 telaketjuu, 1 mutteri ja 1x 2mg riva, niih ja tottakai piipulliset tymiä :sunglasses:

Hyvää kesää kaikille tasapuolisesti!

kohtuullisesti vaikuttaa 15mg alpoa ja 240mg tenoxia