Piri tietenki ja koht haen lisää.
3mg xanoria (on pieni tole.), 2mg bubree ja keskiolutta.
Aika hyvä fiilis, Tänään oli aiemmin pienet reflat.
Piri on kai laskemaan päin mut metkaa silti, oon suht energine ja näen jotai todella outoja halluja, nyt perään kaljaa+stilnoct+rivatril+alprox
aivan loistava meininki ja huippu fiilis hyvät jussit kaikille
10mg tsolpideemiä cause en saanu nukuttua viimeyönä ku 15min pätkiä.
Bonanza, savut ja 5mg Dolmed.
Budit heiluu.Miten frontti sul selkä kestää tollasta mahdotonta autos istumista?Mulla räpsii noidannuolen jo vähemmästäkin.
Tramal ja tarvittaes Dolmed.

stonehead:
frontti:
Budit heiluu.Miten frontti sul selkä kestää tollasta mahdotonta autos istumista?Mulla räpsii noidannuolen jo vähemmästäkin.
Dolmed on varmaan hyvä pikkuapuri!

frontti:
stonehead:
frontti:
Dolmed on varmaan hyvä pikkuapuri!
Son iso apuri, muuan bisse + nappi letkeetä koko yö. Halvaks tulee.
Karmee jysari ja darra. Noi ei heraa ku puoleltapaivin, on tos Mackia kylmiøs, pitaa alottaa sil. Ja Tramalil.
Kai lievästi olut viel, eiköhä koht voimakkaammi kuha jaksaa nousta.
Vaikuttaa 150mg Tramal, ei mitään erikoisia oloja. Ja 3 x 25mg Risolid
Vaikuttaa 150mg Tramal, ei mitään erikoisia oloja. Ja 3 x 25mg Risolid
Vittu pärisee hyvin päässä nyt tai jonkun tunnin jo pärissy! Tramalit olikin kunnon staffia.
Vihreitä eemeleitä.Näit samoja viimeks joskus vuonna 2000.Asiallisia nipsuttimia.
600mg tramalia (aika paljon mulle) + miedot kraton teet.
Moi!
0,4 mg buprea
10 mg Pameja
Seulaan on aikaa noin 10 vrk ja laskin, että mulla näkyy pubrea tollanen 5 ng/ml ja se saa mun puolesta näkyäkkin. Virhelaskentaa en uskaltanut edes tehdä, sillä tulos olisi kuitenkin ollut 5 ng/ml± 50 ng/ml… Onko olemassa mitään keinoa pubren puoliintumisajan ja muiden vastaavien tekijöiden tehostamiseen? Pamit saa näkyäkkin.
Voiko enterohepaattittistä kiertoa jollain konstilla nopeuttaa? Ummetuslääke? Aktiivihiili (sitä olisi pullollinen)? Nesteenpoistolääke?
VH
Joo 1.5mg alproxia ja parit 10 pamit on menny ja veti jotenki veteläks.
Outoa ku ei nuo yleensä mulla hirmuisesti toimi tai ainakaa vetelehditytä! On tullu noit kuitenki popsittuu aika kauan. Jotai sekunda erää varmaan johon on lipsahtanu vähä normaalii enempi vaikuttavia aineksia
Piti sit keittää pannullinen kahvia jos vaikka hiukan virkistyis.
1mg bubrea. Kuukausi sitten viimeeksi joten aika letkeissä fiiliksissä
Keskiolut.