mikä vaikuttaa nyt

Lonkero :blush:

Hysteerisyys :laughing: :laughing: :laughing:

Minä olen aika rauhallinen. 0.25mg xanoria sulaa kielen alla 0.25mg:n päälle. Se on tämä puoli milliä varmaan ihan hyvä määrä 9 olusen päälle.

Mun pitäs olla jo baarissa.

Pitäis? Pakko mennä baariin, pakko :laughing:

Olisin kyllä itsekin mielelläni lähtenyt hengailemaan jonnekin mutta kun kaikki kaverit kyhnöttävät kotonaan niin… Sitten minäkin! :wink:

Pakkohan ei ikinä ole… ja sitten kuitenkin on…

Sitä on vaan laiska valmistautumaan lähtöön.

Hyi toi lonkku on bahaa! On pitkään tehnyt mieli, en muistanut miten hyi se on.

Siis miettikää, kaupan lonkero, hiivaa, sokeria ja vähän geippiä makua tuomaan=kiljua! :angry:

Ei tämä "Jägster"ikään mitään hyvää ole mutta deekun on jotain pakko kurkustaan alas pistää… :cry:

bupre, aplra ja kohta piri.

pullo punaviiniä ja parit kukka shauhut…kohta paarin ja huomenna no memoriis… :open_mouth:

mä on kanssa kotona :unamused: väsymys vaikuttaa, ja flunssa.

niin moi vaan moi!olen uusi täällä …löysin eilen tän saitin…mun nimi on römsten…

Pari meksikolaista olutta ja sopivasti Xanoria, nukkumaanmenoaika :unamused:

Saarioisten “Kinkkupizza” :slight_smile:

Tää on hyvää.

Rommi ja kuohuviini. Nopeasti laskee ja sitten on ihan tyhmää :frowning:

kukkaa ja punaviiniä"aamusta"heti ku on vko.n paras pvä.

DXM 225mg… on niiiiin helvetin letkee olo :smiley: musiikki kuulostaa kivalta (reggae). kavely vaan on outoo :open_mouth:

Mukavaa, että sinulla toimii positiivisin vaikutuksin. Itse otin joitakin kymmeniä milligrammoja enemmän Resilar-yskänlääkkeen muodossa ja eihän siitä tullut muuta, kuin vatsavaivoja, vapinaa ja päihtynyt olo. “Robokävely” oli kyllä tuttu ilmiö. Suurimman osan vaikutusajasta makoilin saunan lauteilla ja ihmettelin. Mitään visuaaleja tms. en nähnyt. Piti sitten ottaa Xanoria tuon jälkeen, että sai nukuttua. Niinhän se tosiaan taisi olla Real Sir Robinin DIHKALin “DXM” -osiossakin kerrottu, että 1/3 DXM:ää kokeilleista vihaa sitä, 1/3 suhtautuu siihen neutraalisti ja 1/3 pitää siitä niin paljon, että kokeilee uudemmankin kerran.

Itse tosin luulen hyvin vahvasti, että omaa DXM-kokemustani varjosti hyvin paljon se, että sitä nautittiin yskänlääkkeen muodossa ja suhteellisen pienellä annoksella, joka ei oikeastaan “antanut mitään”.

Hankala noita plateauita on verrata, kun eivät efekteiltään ole kumulatiivisia, vaan täysin eriluontoisia, lisäksi toimivat niin eri tavoin eri ihmisillä.

Viikonloppuna meni muutama esso,tenoxei,normisoneja,pameja,sieniä,gammaa,pilveä…Muuten jees mutta vitttu kun menetin ajokortin eilen vaikka just olin saanu takasin sen.Paskalakit vainoo selvästi mua…Vituttaa niin paljon että :cry: :angry: