Toivottavasti olotila kohenee. Voi vitsi jos mulla olisi tommosia hyviä lääkkeitä käytössä. Zyprexa ja Buspar on ihan jees ja olen paljon rauhallisempi näillä ryyneillä nykyään.
Ratkesinpas kolaan.
Yksi keltainen Gababentin (en tiedä mg, koska oli saksittu juuri siitä kohtaa pois) ja Xanor depot 2 mg X 2 ja noin puolikas. [Poistettu sääntöjen vastaista - Päihdelinkin moderaattori] Toimii heti. Niitä menee päivässä ihan liikaa, 4€ kpl ja tole nousee heti… Ja tietysti kahvi! Ihana terveysjuoma
Aamulla otettu millin subu ei kyllä enää toimi…
Subu 2mg (kahdet eri vedot)
Xanor depot 2,5mg (murskattuna ja juotuna)
Gababentiini (en tiedä määrää, keltainen kapseli)
^
Jäit kiinni.
Kaksi viestiä peräkkäin! Voit olla varma että joku tiukkis pahoittaa syvästi mielensä ja kantelee ylläpidolle että tämä on vastoin plinkin moraalista etikettiä ynnä muuta höpö, höpö mielikuvitus sääntöä. Näin se täällä valitettavasti toimii.
Liitä muutama lause raamatusta niin porukka rauhoittuu ja alkaa rakastamaan sinua. Suurin osa plinkkarin jäsenistä (huom ei kaikki) tukee kreationismia ja halveksii evoluutioteoriaa. Tämä on erittäin oikeistopopulistinen piirre ja kuluu oikeistopopulistisen henkilön perusolemukseen.
Nyt vaikuttaa Zyprexa, mikä on tukilääkityksenä bentsojen vieroitusoireisiin.
Bedrocan
Bedica
Medikinet CR
Tramal Depot
Temesta
Insomin
Diapam
Dormicum
Cocillana
Kahvi
.
Zyprexa Velotab 20mg suussa hajoava tabletti ja Atrian perunasoselaatikko kurkun kera. Kunnon muksuruokaa ja runsaasti ketsuppia päälle. On niin nami, namia.
Päivää vaan kaikille. Nyt vaikuttaa aito ja kunnollinen metamfetamiini ja tässä illan mittaan tasoitan oloja buprella. Mutta tarvii sanoa että odotan vaikutuksen vähenemistä koska silloin bupre tekee todella mielenkiintoisen olon.
Kiitos ja kumarrus
Ihan uusi, ihana luuri Saminautin äskasi, jota miltei rakastan, enkä kyl ihan lähivuosina aio uutta älylaattaa hommata.
Safkaa tuli kans tehtyä pikkupakastin täyteen duunipäiville ja tollanen pienimuotoinen kokkaaminen on ihanjees, muttei sentään työnä, vaikka keittiöllä olen ollutkin hommissa ja muuallakin kuin Kankaanpään A-kodilla silloin pultsarivuosina kolmeenkin otteeseen, ah ah ´
ja olen numeraalisen palindromin vaikutusalueella, vaikuttuneena ja vaikuttunut, vaikut korvissa ja vaikuttajat korvissamme
Diapam 10mg
(Perusmasarit)
45mg Opamox
budia
3x olut
Kahvia. Muutama olut. En koskaan ota mitään muuta.
CBD
Peruslääkitys, jota en nyt jaksa luetella ja Insomin 10 mg, vaan eipä nukuta kyllä enää, kun heräsin hoitsujen yökiertoon.
Etanoli
Kokaiini
eiliset, pitkävaikutteisia…
Aloin sitten surkeasti nukutun, tai oikeastaan pyörityn yön jälkeen heti aamusta kiskomaan piriä. Mukavaahan tämä taas tietysti on, mutta voin vain jo kuvitella kuinka tuore tunnelma duunissa on maanantai aamuna.
Ei kyllä ole kovin kaksista poretta. Vähän on taso laskenut niistä ajoista, kun tavaraa meni päivittäin ja joka kuukausi tuli otettua se 50g kerrallaan pääasiassa omaan käyttöön. Ei tule enää samoista säkeistä, vaikka melko pitkälti samojen henkilöiden kanssa asioin.
Pari Panacodia, Sirdalud 2 mg ja Temesta 1 mg.