Heippa ja kiitos vastauksesta meidän hyvä plinkki sisko. Atarax on varmaan ihan jees. Lievästi väsyttävä anti-histamiini. Itse en voi valitettavasti käyttää sitä koska sain hengenahdistusta ja rintakipua. Lääkkeiden maailma ja sivuvaikutukset ovat jännä homma se on niin hyvin yksilöllistä.
Dormicum 15mg unettomuuten, panin verhot kiinni ja leikin että menin nukkumaan, ihan uusi lääke mulle. Otin myös ylimääräisen puolikkaan Ketipinor depot tabletista eli 200mg yhteensä. Normaalisti en käytä debottia vaan ihan sitä normaalia iltaisin 400mg. Nukkunut usean yön reilun kahden tunnin unilla. Joten pitäis saada nukuttua, melatooni 1,5 mg iltaisin unohtu. Alkaa hiljalleen nuokkua kun on niin väsynyt.
Uneliasta vaikutusta haen. Mul kerran kesti Tenox 20 milligramman purkki missä oli tämä perus kolmekymmentä ryyniä per purkki tasan kolme vuorokautta se on muun uusi ennätys.
Puolikas Heinix/Tuulix antihistamiini ja yks kylmä lonkero. Pitää olla skarppina kun katselen parhaillaan Costa Rica - Puerto Rico ottelua Pietarin olympiastadionilla. Costa Rica johtaa 1-0.
^
Tulee mieleen Toni Halme. Hänellä putki kesti vähintään viis vuotta. Myös lääkkeitä käytti sekaisin ja lopuksi sairastui juoppohulluteen ja passitettiin Auroran sairaalaan. Ei hänestä koskaan enään tullut normaalia ihmistä niin monen Haloperidoli injektion jälkeen.
Jos käyttää Alkoa lääkkeitä ei saa ottaa. Bentsot tehostavat alkoholin vaikutusta, näin tuttu farmaseutti sanoi kerran minulle kauniina syysiltana. Mutta päivittäistä Ketipinor annosta ei myöskään saisi jättää väliin, jos näin tapahtuu pitäisi heti ottaa tupla annos seuraavana aamuna.
Toivottavasti “Rikkonaisella” sujuu Opamox vieroitus mukavasti ja tsemppiä sinulle!
Sain tänään Norspan laastareita, lääkäri ei halunnut määrätä Tramalia enää väärinkäytösten takia. Joutu siis labra hommiin että näistä saa mitään irti. Eli bubrenorfiini vaikuttaa.