mikä vaikuttaa nyt

Kokeilin kunnon vahvalla poltolla ja nyt voin sanoa, että mofoni toimii. Iv:tä on uusi testisatsi tulossa ja tekninen puoli kunnossa.

Itseasiassa lauantai meni ihan siedettävästi sitten oluen avulla. Vaikken sitä edes juonut kuin 6. Tosin sain migreenin ja siihen meni lääkettä, ja tietysti päivittäiset rauhottavat ja lyricat, mutta kun niitä ei ota yhtä aikaa niin en huomaa niiden vaikuttavan humalatilaan mitenkään.

Eilen nukuin koko päivän. Siinähän se sitten meni koko viikonloppu nukkuessa vähän niin kuin toivoin. Nyt pitäis TAAS tehdä jotain vitun lausuntoja ja hakemuksia ja mulla alkaa perse repeemään tähän touhuun. Ei ihme, että niin moni vaan tappaa itsensä näissä tilanteissa.

Tosin nyt mua vituttaa siihen malliin, että ihan vittumaisuuttani en tapa itseäni vaan kiusaan kaikkia mahdollisia instansseja lausunnoilla ja valituksilla. Kun se rumba on ohi, niin alotan uuden kierroksen. Enkä lopeta, ennen kun oikeus tässä asiassa toteutuu. :imp:

Tällä hetkellä vaikuttaa vain kofeiini, kevyt vitutus :laughing: ja xanor 1 mg. Taidan tänään tehdä jotain omia juttuja ja rauhottua, siis jotain mielekästä. Huomenna sitten käydä noiden paperijuttujen kimppuun, koska muuten on vaarassa kasvaa sellanen tatti otsaan, ettei se lähde siitä ikinä. Täytyy varmaan vielä rauhottua yksi päivä, se ei aja kenenkään etua taaskaan jos mä huudan vittua täällä, sekä kuinka tungen päätökset jonkun hanuriin poikittain, niin että ne tulevat suun kautta ulos. Been there, done that lukemattomia kertoja, sen jälkeen tulee sellanen masennus etten sitten taas puhu päiväkausiin. Eli hyötyä siitä ei ole.

Sori offit, ja voimia sulle Kirkas myös, musta sun annokses kuulostaa pieneltä, mutta en ole koskaan vierottautunut kyseisestä aineesta, vain kokeillut. Että oli se annos mikä tahansa, niin kamalathan ne viekkarit on kun ne tulevat. Mä olen tässä kärsinyt hieman turhista lääkeainevaihteluista kehossani (rauhottavien) ja voi elämä se on kyllä perseestä, kun homma ei pysy aina tasaisena, kun ottaa vähän niin kuin miten ottaa ne lääkkeet välillä. Voisin kuvailla itseäni silloin sanalla: räjähdysherkkä. Kummasti helpottaa olo, kun taas lääkkeet saa.

^ Tsemppiä, Lucrezia, niihin paperisotiin ja ikuisuusvääntöihin <3.

Täällä vaikuttaa diatsepaami isolla kädellä+muut asiaan kuuluvat emmeet, kun yritän taas selvitä elävien kirjoihin to-la kestäneestä HC-ryyppyreissusta :mrgreen: . Kahvi(kofeiini missään muodossa) ei vaikuta :smiling_imp: . Itsemurha ei näet kiinnosta tällä haavaa tippaakaan :mrgreen: .

Toi on raivostuttavaa, onneks on paperisodat käyty taas reiluks puoleksvuodeks itellä, mutta eipä tää elämä herkkua muutenkaan ole. Ja joo onhan toi aikas pieni bupreannos (nokkaan menee nyt), mutta irti vaan kokonaan ei jaksa päästää, mua ei kiinnosta yhtään jotkut pitkä viekkarit kun juurikin lähinnä toi bupre tuntuu pitävän pään jotenkuten kasassa ja jaksaa survoo eteenpäin (ja siis mulla on varmaan poikkeuksellisen kova psyykkinen riippuvuus nimenomaan buprenorfiiniin, ihan mahdottomalta tuntuu ajatus olla välipäivää, vaikka se ehkä juuri onnistuiskin fyysisten oireiden puolesta).

Sitten se uudelleen opiskelu tarvis saada jatkettua yms, kaikkee ja ei kuitenkaan mitään. Oon jotenkin ns. lukittautunut paikoilleni ja en saa mistään kiinni.

Offtopiccia tämäkin.

Ei vaikuta muu kun kahvi tähän mennessä tänään.

Kiitos tsempeistä molemmat ja sori muille offista. Eilen mulla tuli joku ihan hirveä ahdistusmasennus-kohtaus kun olisi pitänyt alkaa katsomaan niitä papereita. Loppupäivän makasin sängyssä huoneessa jossa on pimennysverhot. Siis aloin voimaan fyysisesti pahoin, ton henkisen olon lisäksi.

Tänään mun olis hyvä käydä yhdessä paikassa katsomassa papereitani, mutta puoliso on töissä, enkä usko että henkisesti kestän sinne yksin mennä. Tää on hirveätä, kun lopulta nämä alkaa rajoittamaan elämää, kun on niin kauan paskaa kaadettu niskaan, niin ei enää oikein pysty mihinkään.

Siis kaikki hakemukset ja muut alkavat aiheuttamaan niin suurta ahdistusta, ettei pysty enää kohta täyttämään niitä. Lucrezia on henkisesti aivan rikki. Tulipa mieleen tosta valo-asiasta, että mä en pelkää pimeää, mä pelkään valoa, koska silloin mun tuska on helpommin näkyvillä ja vaikeampi piilottaa. Pelkään että alan siellä mestassa yksin itkemään ja se on kauheata jos ei ole ketään mukana rauhottelemassa mua.

Nyt vaikuttaa kofeiini, heräsin klo 02.00 enkä saanut enää unta ja menin suihkuun.

10mg Tenox
5mg Diapam
Northern Lights jointista
0,5l Light Beer
Medium roast kahvi

20mg Diapam
20mg Tenox
Tuhdisti NL:ää jointista.

Julkisivurempasta johtuva vitutus ainakin lähti :wink:

Huh… mennyt poretta tossa viime yönä + viikonlopun riennot…
Otin viimeiset vedot joskus neljän aikaan yöllä varmaan, edellisistä oli jo tosi monta tuntia. Kolahti aika hyvin , päässä alko jopa huimaa.
Oli jopa yks oparikin pakko ottaa kun alko tuntuu niinkun tosi tosi hankalalta se tilanne :cry:
Sori jos tä mrnee offiks mut haluaisin tietää mist kyse, voiks kroppa vaan “pettää” näin …

Aamua kohden olo meni tosi heikoksi. Energiat kropasta loppu. väkisin söin jotain pientä. Sitten lens laatta, oksensin kaiken ulos mitä masussa oli. Täs kohtaa tuli vähän outo olo kun en mä kuitenkaan oo aiemmin tolleen vaan laatannut kaikkea safkaa pois…
Aloin miettimään että alkaako mun kroppa pettää tästä radotuksesta, ollut suht railakasta viime aikoina, vai mistä mahtaa olla kyse. Mun mielestä oli ihan perus amfea, 0.4 vedot tyyppailin siinä aamuyöst.

Ollut koko päivän pahoinvointia, oksettaa, pää särkenyt vähän väliä, ollut muutenkin niin vetämätön olo. Hetkeksi ajoittain helpottanut mut nyt taas alko menee tosi huonoon oloon taas. Heikottaa siis tosi paljon, ja mulla tulee suuhun vähän väliä sellanen piri hönkäyksen tapanen, niinkun vetojen yhteydes tuli. Hengitys tuntuu suhr raskaalta, pumppu sentään pelittää aika normaalisti, ei mitään ihme omia rumpukomppeja vedä. Musta tuntuu että koko kroppa on ihan romuna.
Voi jeesus, osaaks joku kertoa mistä kyse? :neutral_face: vähän kuumottelee tälläset… :unamused:

Ei ikinä siis ole ollut tällästä oloa, todella omituista… :frowning:

^ Oletko mitannut lämpösi? Jos sulla on kuumetta, niin sitten lääkäriin, hophop. Olet nimittäin saattanut töötätä jonkin paskapöpön verenkiertoosi ja se onkin sitten jo vakavaa. Jos kuumetta ei ole, et ole enää oksennellut ja olosi ei ole ainakaan huonontunut tuosta, niin mennee ihan uupumuksen piikkiin, kun eipä se valvominen, syömättömyys, kuivuminen ja elimistön ylikierroksille heittäminen, mitä piri väistämättä tekee, mitään terveellistä touhua ole perusterveellekään ihmiselle. Sitten jos on vielä psyykkiset kuumotusolot päällä, niin nehän buustaavat kummasti fyysisiäkin oloja. Tuo menee ohitse ihan nukkumalla ja syömällä ja toki jättämällä pirin kiskominen väliin ainakin joksikin aikaa. Jos sulla on rauhoittavia, niin nappaa sellaisia, oman toleranssin mukaan, painu nukkumaan ja yritä syödä jotakin helposti nieltävää, tyyliin: jogurttia tai jäätelöä. Muista myös juoda paljon vettä tai vissyä. Itse en muista, että olisin koskaan pirikuurin jälkeen oksentanut, kun olen ryhtynyt syömään, mutta lieviä nielemisvaikeuksia mulla on aluksi ollut, vaikka nälkä on ollut, kuin sudella. Eihän tuo ihmekään ole, kun nielu ei ole hetkeen tottunut ottamaan mitään kiinteää vastaan ja piri on kuivattanut suun ja kurkun jopa tuskallisen kipeiksi. Sekin on toki mahdollista, että sulle on aivan sattumalta iskenyt vatsatauti/flunssa juuri tuohon saumaan :confused: .

Täällä vaikuttavat perussetit, eli kofeiini, nikotiini ja klonatsepaami 1,5 mg.

N. 300 ololiuqui-siementä pureskeltavana ja pahaa on… Saa nähä millainen trippi näistä tulee, viimeksi puolet tosta määrästä jo tehosi vaikka silloin olin risperidoni-lääkityksellä jonka pitäisi periaatteessa salvata lähes kaikki 5-HT2A-reseptorit.

Lisäksi vaikuttaa Scutellaria-lateriflora-tee, joka on vähän valeriaanan tapainen mutta tehokkaampi luonnon omaa anksioselektiivistä bentso-agonistia sisältävä yrtti.

Hehheh, siemenet on parhautta! <3

Belladonnan siemenet erityisesti… 3gr ja elämäni pelottavin yö… :smiling_imp:

Mut hei, kerro ihmeessä millainen trippi tuli, jos jäät henkiin! :laughing:

Valkkari. Eilen oltiin mutsilla kylässä ja käytiin isommassa kaupassa (jonka yhteydessä on alko) niin pitihän sieltä sellanen tonkka ostaa. Join eilen vähän runsaammin, mutta katselin vaan tv:tä ja söin valkkarin kanssa vähän sipsiä ja menin aikasin nukkumaan.

Tänä aamuna, kun siellä tonkassa kerran oli valkkaria jäljellä niin otin lasillisen ja otanpa vielä toisenkin (pitäisi olla 1-2 lasia ainakin sieltä puristettavissa). Näin siis pieninä määrinä, rauhallisissa olosuhteissa alkoholi ei aiheuta mulle mitään kummempaa. Tosin eilen join vähän enemmän kun yleensä juon, mutta ei voi krapulasta puhua edes samassa lauseessa.

^ Eihän sitä krapulaa ehdi tullakkaan, kun alottaa kukonlaulun aikaan… Pönikän aamulypsy auttaa jaksamaan että pääsee aamuysiltä hakemaan lisää! :wink:

Oispa itselläänkin valkkaria. No, huomenna on. Tänään vedän thaikkuruokaa ja ehkä tuplaan pamien määrän vaikuttamassa kympistä kahteenkymppiin. Ehkä niillä se paha olo ja ahdistus hetkeksi tokenee. :unamused:

Suht nuokuissa pitkästä aikaa. Kontti+piri vedot tyyppasin, humisi päässä aika hyvin toi kontti.
Ei kyllä oo mun juttu nää opiaatit, tullut huomattua… :unamused:
Eipä toi pore muuten tossa potkinut ollenkaan, vähän ehkä virkeämpi olo ja silmät pysyy enemmän auki. :open_mouth:

Alla n. 12 kaljaa

• 2 × panacod
  • 2 × dolan
  • 0.5 imovane

Kyllä uni olis tulossa silmää
T. Nainen 24

Jatkoa edelliseen sen verran et alkaa tulla kierroksia ku äsken yks kaveri makoili täs sängyllä mut mä oon kyl yksin kotons

1,5mg Xanor
10mg Tenox
sativaa jointista
kahvi, musta tee

^^^/^^ Voi tulla jotakin ihan muuta, kuin uni, sen mielikuvituskaverin kyläilyn lisäksikin :wink: . Itse lähtisin ainakin kylille hummaamaan ja hassuttelemaan, enkä tuhlaisi hyvää kuosia nukkumiseen. Tai no, ei mulla noista mikään muu oikein vaikuta, paitsi tuo mäyräkoira ja sehän piristää, jos mikä :mrgreen: . Näemmä täällä vaikuttaa napsutus :stuck_out_tongue: . Kahviakin tässä ryystän ja ihan hyvin se potkii.