Olen mahdollisesti nestemäinen alienhybridi joka on tullut maapallolle DXM-molekyylin linkittämänä erään Narkkitehdin aivocortexiin… Hauska on hauskaa vasta sitten kun maailmat kohtaavat! Tervehdys vaan, liharobotit! Peli on vasta alussa, sääntöjä ei ole ja kieroudella ei ole rajaa…
1200mg lyrica, 8mg bupre, rööki ja kahvi… Aika perus setit, mut bentsot tällä kertaa korvattu lyricoil, kun pääsi bentsot loppumaan jällee muutamaa päivää ennen kuin lisää saa.
Iltalääkkeet heitin huiviin, josko selviytyisin aamuksi lataamoon, mutta katsotaan tuleeko nukkumatti siltikään ajoissa.
Deprakine 400 mg (tai no se 100 on kylläkin Absenor, mutta samaa kamaa)
Atarax 25 mg
Tenox 40 mg
Melatoniinia 4 mg
Perkele jos mä en nuku. Mun kuulemat kuiskimiset tossa ei ollut lainkaan hyvä juttu, joten uni on ensiarvoisen tärkeää, siksi turvaudun lääkkeelliseen uneen.
Toimiva kombo vaikeisiin lihasjumeihin. Pommin varmasti löysää ainakin vaikutusajaksi. Kuullu juttua notta näiden pitäs väsyttää. Ei väsytä yhtään, päinvastoin piristää.
Muoks. ekana iltana väsyttivät jonkin verran, mutta luontaistuoteunilääkkeen otin avuksi nukahtamiseen. Rivatrilin tarvekin katosi myös kokonaan näillä. Kait mä sitten lihasjumeihin oon viis vuotta sitä vetäny. Ei kai näillä bentson kaltaisia vaikutuksia ole?
That’s it… kyllä on tasasta tää elämä ja sillai, ikävöin käyttöaikoja mut sitten kun kävin eilen hengaamassa pitemään kh-mestan lähellä niin muisti miks ei haluu täällä olla lähelkää mitään… että jos jotain niin pilvee ja himassa, mut koska KH ja halu pitää lomat, niin ei blossee.
Tuntuu niin kriminaalilt, ku ei voi polttaa! Kommentti “ilmapallot ilmapallot” sai mut tuskistelemaan et kuinka väärin onkaan, ettei oo ees karstoi mitä polttaa ja jonka myötä hihitellä itekseen, ei kato ei… omapahan on valintani ku haluan pitää lomapäivänäi kh:n puolesta.
C-hepan takia jääny alkoholi ja myöskin siks, et aina mulla paukkuu yli jos lähen ulos, niin monta kuukautta nyt ollu tosi tasanen. Pelkät lailliset jutut kehissä.
Se, mikä vituttaa, niiin on
a) kun on niin tasanen elämäntilanne, että rupee väkisinki kyllästymään, on vähän kettumaista, eikö ihminen voi todellakaan elää hetkessä jne jnejne.
b) Xonen liuottamisen myötä hampaisiin tulee reikiä ihan ketusti liikaa. Nyt arvio pyyhkii että 4-5 reikää per vuosi tulee uusia, tätä menoa on jokainen hammas paikattu 2 vuoden päästä… Mietin sitä Xone-film -lääkemuotoo jossa ei käytetä resoritabui vaan pelkkä liuska kielen alle. Että millon sellasen sais noiden hampaiden tähden? Mut pakko myöntää kans se, että oon ihan sairaan koukus siihen että “saan liuotella” tabletteja ja samoin pamit liuotaan kielen alla, olen jopa rakastunut siihen makuun. Kräääää! Kyllä nyt lääketehtaat hurraa!
0,5mg xanor
6 karhua
Kymmenkunta jointtia
Juuri juotu 15g Liberty Haze kaakao(3 tuntia haudutettu)
Pokeri turnaus ja rauhallinen koti ilta ilman kaksosia. (hoidossa anopilla)
Nyt kiireellä juomaan muutama olut ennen ku kaakao pärisee. (thc 25 cbd1,3 50 indica 50 sativa)
Pakko kysyä, että tuliko tehty huolellinen dekarboksylaatio? [Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori]
Ps. Harvemmin niinhi kukkiin saa kehitettyä 25% pitoisuuksia ellet ole joku hamppukunigas jolla on jedikyvyt :mrgreen: Tarvii nimittäin aivan priima olosuhteet ilman pienempiäkin virheitä.