mikä vaikuttaa nyt

Puolikas imovane parantamaan ahdistunutta oloa ja sitten kun sänkyyn menee niin kyllä se uni tulee huomattavasti vähemmällä lampaiden laskennoilla. Eikä tuu sitä paskan makuakaan jos ottaa vain puolikkaan (ainakaan yleensä ei tule kuten ei nytkään).

Selvinpäin, kauhee väsymys ja arskan paska leffa, kohta vois mennä ajoissa nukkuun :slight_smile:

kaljassa ja vähän tuli heinää poltettuu mut eihän se enää edes toimi :sunglasses:

ei mikään. ei mikään viikkoon. elämäni pisin paussi lääkkeistä, piristä, subusta etc. yli 2 vuoteen ja käyttö on ollut jokapäiväistä. pahat vibat kyl ollu bentsoista ja opiaateista huhhuuuh… noooh, kyl se aurinko tännekkii joskus… :wink:

Bissee ny heti herätes tietenki otan, sit koht budia ja bentsoi.

Jokseenkin paska olo ja bentsot nyt tietenkin.

Hitto, miten härskit smiliet sulla Delirium :sunglasses:

Ihme ettei kukaan ole valittanut :open_mouth: :blush:

Mut on toi aika hauska :smiley:

Uni velat ja työkiireet. Ja Vatun nikotiini napit ei toimi :angry:

Budi bisse rivat :smiley:

hyvät fiilikset :smiley: tammikuu on loppu ja alkaa…

muutama olut. skarppina olisi kyllä mukavampi olla, mutta ahdisti :frowning:

8 olutta ja 5 panacodia nappasin puolisen tuntia sitten, alkaa oleen :stuck_out_tongue: olot… lisää bissee ja nauttimaan.

Voi änkyrän känkyrä ku oon nyt usvassa. Ku ei oo pitkää aikaa oikee ainakaa puolee vuotee oikee losautellu ni pärisee kun marmorikuulat peltikatossa.hahhahaaa! Nyt vaikuttaa: a)maito b)vesi c)pilvi
-vastaan c.
-JJAAA SE OOON OIKEIIIN! Tästä sinulle keijo palkinnoksi pölynimuri pussi.

Hohhoh.mitähän sitä duunais.

:open_mouth: meleko combo. määki noista tykkään, mutta oon rauhottunu nii ettei keskiviikko aamusin enää tollee… vittu, et oon kade

aa, ei nii ei se vissii ollukaa nyt aamulla… ehh, unohtakaa koko juttu :blush:

Aamulla otettu 1mg xanori ja äsken poltetut lätkä pajat…
Illalla ois tarkotus tehä kannabutterista suklaata tai jotaa muuta makeaa… :stuck_out_tongue:

Concerta 36mg, kahvi ja tupakka.

Kertokaas joku mikä noissa Rivatrileissä on niin makeeta et stuf jopa laitto sen avatariinsa? Onkse jotenkin huomattavasti parempi kun muut bentsot? Oon melkein kaikkia paitsi Rivaa syönyt, ny sain sitä 40kpl 2 millisiä.