mikä vaikuttaa nyt

3 x 0.33cl Olutta
80mg OxyContin
3 x 2mg Xanax bar
3 x 2mg Rivotril
3 x 20mg Temazepam
2 x 10mg Diazepam

Feels pretty neat!

Melko hyvää poretta, 2mg bupree, budia, ja kohta hiukan mdma:ta :slight_smile:

Lyrica 300mg
Diapam 10mg
Rivattril 2mg
Piriä prkl
Hyvää hasista!

polttaa paukut, ni ei tu ees mieleen seuraavaan pariin tuntiin
että pitäisköhän kyhätä uudet… todella hyvää pehmeetä pl:ää.
Olen nyt sortunut vuoden aikana 2krt hiisaa pl:ää. eka oli hiekkaa,
ja nyt ku oikea suihkumoottorilähdeniin on kyllä jeeees!!!
tuli sit jotai lonkeroo ja bisseeki juotuu, ei ees paha… ainut vaan
että oon melkein viis päivää jatkanu tät samaa touhuu…
keskiyö on keski yö… se on muuten se vanha oldschool-bändi
jota en löytäny vilasul ainaka Y-tuubista…Piste

Hyvä vauhti edelleen, mämmi laskut (mukavat sellaiset :slight_smile:) ) budi, bupre

Kukka ja lääkkeet.

Budi, 1mg klonatsepaami ja parasetamoli

Huimat 30 mg oksatsepaamia, [size=85]aaaa[/size]rg[size=150]ggh[/size] :unamused: , kofeiini, nikotiini, ei sietämätön ahistus, eikä levottomuus, mut kylmää odotan malttamattomana kellonaikaa 13.30, jollonka otan päivän toisen bentsoannoksen (6h väli, liekö hyvä?). Kykenisinköhän vallan peseytymään ilman lisäbentsoja, ainakin kahvinkeitto meni ihan ok :mrgreen: … Mä vierottaudun hitaal aikataulul ja ny alkaa tuntuun siltä, notta tukea tarvin. Kuivaushuone, hier ai kam :wink: . Saapikohan N.A-ryhmis käydä vierottautumisvaihees, vai pitääkö olla nollil…??? Muitaki tukitahoja on, tuota kolomatta sektoria kun taas kuljen… Puhelin kauniiseen kätöseen just ny, jess :smiley: !

“Ainoa vaatimus on halu lopettaa käyttäminen”. Tjsp. Mutta halu lopettaa oli jokatapauksessa se ydinjuttu.

Aion polttaa tänään lisää kukkaa, mut mun ois mentävä nyt tässä 5kaljan ja savujen jälkeen ostaa tupakkaa. jotenkin en oo koskaan tottunu polttaa raakaa tollasta vihreetä.

painovoimanpoistopilleri 2mg kutistuspilleri 6mg

Bupre,vauhti,alkoholi(vielä luulis?) ja tietenkin nikotiini. :slight_smile:

1mg xanor
kofeiini
sekä se ikiihana nikotiini
koht pöhisee skunk#1

-Norther lights lehtee kaverin puskasta. 4viikkoa kukintaa ja lehtikin kolisee monta kertaa paremmin kuin lätkä jota täälläpäin liikkuu ja se lätkä ei oo ees sitä pahinta Ö-luokkaa.
-Mustaa inkivääri teetä tervahunajan kera, toimii

Heh, muistan itsekin kun joskus vuonna -04 kasvattelin Northen Lights kasveja 3kpl. 2 niistä paljastui sitten urospuolisiksi ja pisti mielen matalaksi. Mutta ei kauaa, kun vetäsin koesavut pelkästä urkkikasvin lehdestä, niin kävi tukkaan tosi hyvin. ja sen naaraskasvin kukinto olikin sitten jo useille ystävilleni jo liikaa :mrgreen:

Inertiankumamispilleri 10mg, Voimamiespilleri 200mg

Kyllä se välil on niin, että urkkikasvin (erityisesti vahvojen indicoiden) lehdet toimii paremmin kuin läpy.
Sitten ihmiset jotka ovat ennen ainoastaan polttaneet meidän kieltolain aiheuttamaa ongelmaa nimeltä PL, niin kun tulee vastaan loppuun saakka kukkinu voimakas qq, niin niistä syntyy näitä legendoja–> “ei vittu siinä jointissa oli oltava jotain muutakin kuin pelkkää kannabista!” Itse nimittäin kokenut joskus +10vuotta sitten moisen.

N. viisi imasua pitkästä ja pulleasta tuntemattomasta kannabisjointista (ainakin näin tarjoaja sanoi ja kukalta se maistui), 9kaljatuopin jälkeen. En pystynyt liikkumaan lainkaan ja makasin ruohomättäällä. Tuntui kuin pääni sisällä olisi ollut pienempi minä ohjaksissa, mutta nyt vaan “robotti” eli keho oli menny epäkuntoon. Mahani alle avautuivat hissinovet ja tänne “mustuuteen ja pimeyteen” sain myös toisen käden laitettua/tiputettua. Seuraavana päivänäkin vielä tuli sellainen tuntemus, että siirryn ajassa taakseppäin (jonnekin 400-luvulle) samalla kun kävelin pellolla.

Tosin tämähän kokemus oli tupakan, alkoholin ja pajan sekakäyttöä. Jota en enään suosi, älkää tekään

Oli vähän ankea aamu, niin tein unikkoteetä 15grammasta kotia. Alkaa kolista jo huolella ja toinen keittely alkaa olee valmista, mut tuskin tulee juotua vielä lisää ainakaan pariin tuntiin.

90mg oksatepaamia
10mg diatsepaamia
2mg suboxonea
300mg lyrica
hartsiheinää, njami…

… eiku yök, kannabishan on yhden tk-lääkärin mielestä
" paholaisen laboratooriossa keksitty aine", :laughing: :laughing:
se mummo on ite keksitty museotavaraksi jo ennen syntymäänsä …

lyrica 600mg
rivatril 4mg
erittain sativaista ja tripauttavaa kukintoo raakana alysta
kohta n.70kpl N2O kapseleita

hyvin miellyttava olotila, ihanku kellus jossain… :laughing: