LYRICA laskut panacod laskut alla 10 opamox 15mg ja kahvia
^ No, menivätkö tärleät Opamoxit pilalle siitä kahvista ?
Nyt vaikuttaa alpratsolaami 8 mg kahvin ja tupakan lisäksi.
5 x 2mg Rivatril
1 x 20mg Tenox
Ja rapulah…ja safka kohta
^
Kauheita määriä bentsoja te popsitte
10mg rivatriliakin, itsellä se ainakin ajaa ihan saman asian kuin 2mg:kin, paitsi ehkä piristää vähän enemmän kuin 2mg. Ahdistusta tai mitään muutakaan se ei ainakaan vie enempää vaikka kuinka monta ottaisi.
Itsellä vaikuttaa nyt:
2mg rivatril
20mg oxycontin
5mg oxynorm
nikotiinia
unettomuus vaikka väsynyt koko ajan onkin, taas viime yö meni 0h, eli nyt 3vrk hereillä, pakko nukahtaa tänä yönä tai kuuppa sekoaa… Eikä ole edes leptejä, niitä täytyisi olla kyllä juuri tälläistä tilannetta varten, varsinkin jos ei kannabista ole, itse hoidan nämä akuutit unettomuudet tuolla luonnonyrtillä… Juuri lääkärinkin kanssa keskustelin niin ei kirjottaisi leptejä vaikka pyytäisin, bentsoja kirjoittaisi lisää, mutta teho loppunut kaikista vuosia sitten jo
^ Leptejä olisi tosiaan hyvä olla varastossa äärimmäisten hätätapausten varalta. Hirveitä lääkkeitähän ne ovat, eikä niitä todellakaan mielellään ota, vaan yrittää sinnitellä viimeiseen asti ilman, mutta kyllä mä oikein pahassa tapauksessa itseni mieluummin lepteillä pudotan ihan kotona, kuin päädyn totaalivalvomisesta johtuvan psykoosin vuoksi taas lataamoon.
Addie: Juu meni vähän överiks Rivojen kanssa. Normisti se 3 x 2mg. Oli vaan parinkymmenen olusen jälkeen semmonen tärinä päällä, että oli “pakko” ottaa ton verran vaikka tiedän että se n. 6mg on kattoannos ettei se isompi dose jeesi.
800mg burana med kofeiini päähän särkee ku jukolankirvesmiehellä.
Mullakin on tuo, että krapulassa menee benzojen kanssa aina yli, kun on niin hirveät tärinät, tykytykset ja ahdistukset, että eihän sitä kestä. Noiden ryyppäämisteni vuoksi mulla usein meneekin ylimääräisiä benzoja, kun krapula helpottaa niillä kummasti. Tosin silloin kun juon, en ota benzon benzoa. Ihan riittävästi paskoja kokemuksia siitä kombottelusta. Viina ja ryynit erikseen, piste. Eilen ei kyllä ollut krapulaa, mutta silti meni yli benzojen kanssa . No, onneksi otan Xanoreita kuitenkin harvemmin, kun eipä niistä alvariinsa syötynä ole kuin haittaa.
Subua ja Opamoxii läjä -
vaan ei kuitenkaan oo rauhallinen olo -
Vaikka kyllä kohta vielä rauhattomampi
Subua ja Opamoxii läjä - vaan ei oo rauhallinen olo -
Kohta kyllä vielä rauhattomampi -
Täällä meillä päin kun välillä käydään kirveen kanssas apteekissa asioimassa…
Näin unta että minut oli unohdettu apteekin takahuoneeseen yöksi,
avainnipun kanssa, se oli ihana uni.
Kamala krapula sain sitten yöllä kuningas idean että nyt kokeillaan olla ilman kipulääkkeitä joten tässä on krapula ja pienet vieroitusoireet päällekkäin ja uskallan väittää että olo on melko tähtitieteellinen,voi kun vaan sais nukuttua…
Pakko ottaa ihan vaan muutama korjaava olut…huh huh
.
Näin viikonlopun aloittaa kevyt Karppajien illallinen:
- Juoman muodosta edullinen Valkoviini, Olut ja Lonkero
- Pääruokana 2x40 mg Oxycodon suonensisäisesti nautittuna
Mahdollisesti myöhemmin hieman lisää OC:ta, mutta eiköhän tämäkin kattaus pidä nälän poissa !
Jokeri
^ Varsin arvokas illallinen siihen nähden, että ainoa siitä saatava hyöty on nälän tyydyttäminen.
Mihin se nälkä noilla häviää? Viimeistään laskuhumalassa tulee ahdistuksen lisäksi törkeet mässyt, jos pelkkää holia nälkäänsä juo, eikä mulla kyllä opiaateista ole ikinä nälkäinen olo minnekään hävinnyt, sairaalassakin on aina ollut aivan tör-keä nälkä leikkausten jälkeen… En tosin usko että mulle on annettu lähellekään tuota määrää mitään vahvempia opiaatteja vuorokauden sisällä, saati sit kerralla
^ Tulkitsen jokerin koodikieltä seuraavasti: jos illallinen = vedot/ päihteily, niin oletan että nälkä = reflat/ päihteen himo.
Ovelasti tulkittu! Minä kun luulin että se on tosissaan…
^ Kyllä, minä olen niin ovela. Jokeriko tosissaan??
Tällä hetkellä vaikuttaa:
Oxycontin 3x40mg depot
Nikotiinia (reilusti)
Kofeiinia muutama mukillinen
Pikku päänsärkyyn Burana 600mg x 1kpl
Muutama sandels telkkaria katellessa ja sit voikin mennä nukkuu tyytyväisenä…
lyrica ja perus paska cipralexit oon ottanu