mikä vaikuttaa nyt

mitä ihmettä te saatte lyricoista, mulla menee 900mg ja ei tömise, vai onko se kyse just kun oon enemmän vauhdin perään?
joo ja nyt menee opamox 45, lyrica 900, burana 1600, kaljaa aika paljon

panacod,lyrica,vauhti , cofeiini, PERJANTAI!!!1 :smiley: vika duuni päivä tällä viikolla \0/

perussetti: Lyrica, rivatril, tenox, propral,truxal…ei voi valittaa. Hyviä krapulan vedätys kuosi…eli eilen illalla meni 3dl vodkaa mistä vähän hutera olo, ehkä antabukset joskus 1300 horas

kahvi med rivatrill 14mg…

800mg antbus, apteekkisopimuksen lääkkeet, suklaa

perusmömmöt + diapamit, rivatrilit, opamoxit, hamppukaakaota 0,5l oksista tein 1,5l,
hyvin tuntuu, että tuntuu. tosin olen myös poltellu kukkaa.

klo 3:58 : 500mg tramadolia 50mg diapamia, opamoxeja 90mg + 60mg, mobydikkiä njami…
en siis hehkuta, hyvää purukumia suussa, öhöm… tennareita 40mg.

^ vieläkin tuntuu tuo setti, jonka siis joku palikka oli nauttinut. kieli ei taivu suussa :laughing:

mystisen huvittavaa, ottasinkohan tänään samoja aineksia kun palikka, hmmm…

Kahvi/rööki :slight_smile:

ylläolevan tekstin olin kirjoittanut tarkalleen: 26.6.2010 15:24:00,
ja juomisen lopetin 4.11.2010, silloinkin join kalja-viskikännit,
josta totaalinen tajunnan menetys. baari säpäleiksi, se ei siis
oikeen sovi mulle… vaikka myönnän, että pohjilla oli lyricaa 300mg
ja rivoja kai? en muista, parempi niin. hävettää moinen toiminta,
siksi olenkin nauttinut seuraavat substanssit:

perusmömmöt + diapam10+5mg, rivatril2mg, opamox 90mg, tenox 20mg, tramadolia 3-400mg,
en ole ihan satavarma asiasta… mobydickiä myös reilusti, hilpeää jukintoa sain maistaa kun
taivaalta tipahti säkki siihe mu etee suoraa rotwalliinn tietteks. kaikki tosin meni jo, nyt on
jäljellä hartsiheinää ,sekin parempaa ku karsta. tai lämy, vaikka hyvistä piireistä voi saada
oikeasti hyvääkin hasista. harvemmin, kun en liiku piireissä. olen orpo lapsi. tai oikeastaan
botti-hollannista, en ole siis ihiminen ollenkaan. puoliksi ehkä. hyvät yöt, muistakaa ottaa
yölääkkeet niinku lääkäri on teille määrännyt!

4mg suboxone 4mg rivatril 90mg opamox 80mg tenox kahvi rööki eli nyt toimii subu koska kaikki muut on buustina ja pikku säätö ja notku olo eli mainio :smiley:

Mulle rupes kaapissa puhumaan karhu pintkoko tosi vahva 8% ja neljän jälkeen menee kepardi ja valkkari. Piti olla korkki kiinni kun emäntä suutui eilen kun mun huomeeseen ei saanut tulla imuroimaa ja laittaan uutta mattoa kun sanomalehden päällä kaksi pistoolia purattu ihan paloiksi ja niitä paloja sitten on, odotan kaveria joka kokoaa ne vaikka pimeässä.

Nytkö halusit kehua täällä keskustelupalstoilla että sulla on pistooleja? Viimeksi kehuskelit tämmöisellä: “Mulla tässä taannoin meni nettikeskustelu tasolle että mua, vaimoa ja koiraa uhattiin. Eräs voimailuklubi jossa pari kaveria sanoi että nuo venäläiset herrat hoitaa ja kutsu juttusille, tosi ammattilaisia kun kysyivät kuinka kauan pitää kepeillä kävellä ja sovittiin ja maksu bupiin jossa määrätty piikki maksettuna. Sanoin että pitää näyttää onnettomuudelle ja jäi kotiovensa väliin niin pahasti että kaksi viikkoa sauvalla ja tekijät sanoi että kaupanpäälle katkes pari kylkiluuta, kertoivat mistä johtuu ja pian pyysi anteeksi uhkaustaan. Pitää olla kekseliäs ja Sergei nauraa pesäpallomailalle, perintähommat toimii samalla eli voivat ottaa lisätilinä sun muka velan.”

No ei jäänyt kovin paljoa epäselvää onko tuo juttu mielikuvituksen tuotetta vai ei :laughing: Ja nyt koit suurta tarvetta sitten täällä pistooleistasi kirjoittaa. Pohojanmaallako toimitaan aina noin? :smiley: En minä eikä ketkään muutkaan pohojanmaalaiset itsestään halua pitää turhaa ääntä, varsinkaan silloin jos oikeasti ton tason suhteita on olemassa mitä tossa sun mielikuvitusjutussa aiemmin. No kumminkin, tuliko nyt vaan tarvetta vaivihkaa taas yrittää jotain huomioo saada kertomalla että omistaisit pistooleja? Ja tottakai pistoolin tai useamman nyt voi melkein kuka vaan omistaa on sitten lupia tai ei. Tuskin tietoa niiden olemassaolosta kukaan kumminkaan päihdefoorumilla haluaisi julki tuoda. No huomion hakua on olemassa monenlaista…

Mun asekeräily ja voimailuklupin palvelujen käyttö ei ole mielikuvitusta ja Pohjanmaalla ei pazkaa puhuta, jos olisin terve niin olisin taputellut ite tyypin kuntoon ettei varmasti mene laitokselle koska mun luvat lähtis heti. Pelasin varmanpäälle ja voitin, tee sä kuinka teet ja anna mun tehdä niinkuin teen.

Kyllä pohjanmaallakin paskanpuhujia riittää :laughing: Olen niitä hyvin paljon nähnytkin. Ja kun en nyt viiti sen tarkemmin sulle enkä kellekään muulle eritellä mistä tiedän 100 % varmuudella koko tarinan ihan täysin paskaksi tai jos se sun mielestä ei paskaa ole niin sitten sä uskot kovasti omaan mielikuvitukseesi :laughing: Mutta jos sulla aseet on luvallisia niin hieno homma. Nykyään vaan vissiin vievät ne luvatkin jo melko helposti varsinkin jos on päihdeongelmia ja se menee viranomaisten tietoon. En nyt niin tarkkaan noista aseluvista ole perillä.

Asia on lääkärin kansaas puhuttu ja asun terkkarin vieressä niin koskavaan testeihin olen valmis ja tämä aamu oli kaamea kramppeineen jotka johtuu kuulemma siitä että koitan pissaamisongelman takia olla illalla juomatta mitään ja kärsin nestevajauksesta. Myös 0.4 teemu on puolitettu 0.2mg, Gapapentin enään 3*100mg ja Cymbalta 1 30mg ja alkoholi vähenee niin miksi en voisi olla kuin muut ihmiset ja jatkaa lähes koko elämän kestäneitä harrastuksia. Yhden pazkiaisenko takia romuttaisin kaiken mulle tärkeän, ei siksi Pohjalaisella on luottoa ja kavereita. Tuu meille puhumaan pazkaa niin näet kuinka käy, jos koira ny edes päästää sisään tommosta piripäätä ja se on ihan mun päätettävissä oleva asia. [Poistettu uhkailua - Päihdelinkin moderaattori]

En mä paskaa puhu ja johan sanoin että et varmaan omasta mielestäs edes valehtele jos uskot ton oman mielikuvitusjuttusi omassa mielessäsi ihan oikeasti tapahtuneisiin asioihin :laughing: Pohjalaasista löytyy niitä paskanjauhajia ihan samalla tavalla kun mistä tahansa muualtakin ja venäläiset ei mun mielestä ole edes pohjalaasiksi tituleerattavia ihmisiä :laughing: Ja mä kyllä uskallan sulle nauraa ihan vaikka miten kovasti uhkailet :laughing: Jos paikka olisi eri niin voitaisiin aloittaa sillä että antaisin sulle mun nimen ja menisit tonne voimailuklubille kertomaan sen. Ja kysyisit mielipidettä vieläkö jatketaan riitelyä :wink: Harmi kun mä en vaan halua omille ympyröilleni tuoda tietoon että täällä kirjoittelen ja sekään ei haittaisi koska kyllähän mun touhut on tutuilla tiedossa ja pirii + kola nyt on vkl juhlimisissa meleinpä yleisin lisä viinan kanssa olkoon sitten piirit mitkä hyvänsä. I.V touhut olen pitänyt omana tietonani koska se ei ikinä ole ollut sovelias asia läheskään kaikille vaikkakin on melko yleistä että tätä I.V touhua harrastaa melko iso osa niistäkin joilla ihan oman “porukan” säännötkin jo sen kieltävät ehdottomasti. Mutta sovitaan että sanon sua valehtelijaksi nyt vielä kovemmin niin saat aloittaa itse etsinnät. Tai tietenkin sä saat mun nimen selville kun sulla varmasti on maailman parhaat hakkeritkin tiedossa niin voit laittaa voimailuklubin kaverit hoitaan asiaa. Tai miks ei nää venäläiset? Älä nyt oikeesti noin hiilly jos joku huomaa että joku juttu minkä kirjoitat ei pidä paikkaansa millään ilveellä :laughing: Jauha semmoisesta aiheesta asiasta paskaa minkä tunnet oikeasti eikä tämmöisiä höpö höpö juttuja missä jäät valehtelusta heti kiinni kun joku joka asioista edes jotain saattaa tietää huomaa sun juttus :laughing:

[poistettu uhkailua - Päihdelinkin moderaattori]

päiväsaikaan:

• subu 2mg
  • rivan puolikas eli 1mg varmaan joo
  • savuja pitkin päivää
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    edellisten lisäks vitututututksen;
  • subu (2+2) + 4mg
  • 6 pureskeltua mutteria
  • Olutta 5 ja jatkuu . . . . .
  • kukkaa, kunhan kuivaa.

5mg rivatril kielenalta suurinosa
30mg diapamia
90mg opamoxia
ramadolia 300mgretard nyt alan laskeen että voi taas nousta=)
kukkaa, lätkää, heinää, mobyä, silti ahistaa ihan vitusti.
siitä repimää huuomoria, nii. mut entäs sit ku me ollaan enemmistö,
sitten me laitetaan sut hoitooon.

Äsken sain just muutaman pamin . lisukkeeks rivoja päivän mittaa…